Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво Цялостен ТУНИНГ Проект

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Според мен за гуми за тия джанти Отпред 195/45/16 Гледам има Тойо Проксес ... 154 лева ги намирам тия Отзад 215/40/16 Има същата шарка. Гледам ги 170 лева бр.. Най-ефтиния варянт Hankook VENTUS V12 EVOK110 150 лева Иначе хора слагат и еднакви ама ще е грозно според мен задните да са опънати като яйца или гума на мотор, пък предните .... Също е и въпрос на възможности за какви пари тия гуми и прочее.. Аз лично бих си купил горепосочените размери, ама 2 по 2 нови гуми да знам, че колата ще е стабилна, а не да вземеш някви на 5-6 години и нищо че са супер широки да се пребиеш някъде.

    Коментар


      #32
      S_BANKOV написа:
      Не титрябва заден мост, просто ти трябва кола с дискове отзад, промерно Алфа 146/147/155, Браво ХГТ, Ланча Делта 1.8/2.00.Целия възел влиза перфектно да мястото на барабана, обаче остава въпроса със сервото За окачването имах предвид че виждам две червени пружини и два предни амортисьора, който не се вижда какви са точно.Дай параметри на окачването че ми стана интересно.
      Ето малко инфо сподели малко мнение
      Прикачени файлове
      Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.

      Руски форум: питаш нещо и теб те питат.

      Български форум:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

      Коментар


        #33
        Искаш мнение, обаче няма да ти хареса и ще те разочароваАмортисьора ти е стандартен и в комбинация с ниски пружини резултата ще е кофти, освен по дългия спирачен път, и нестабилноста при страничен удар, колата ти ще разбива окачване много често и от картер ще страдаш.Показаното на снимката е спортно окачване. пп Да ме прощава младежа от Лозен че му ползвам фотографиите
        Прикачени файлове
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #34
          S_BANKOV, зависи от самите пружини, ако свалят до 30-40мм няма проблем да работят с обикновен амортесьор, пример ти давам веднага, аз съм с такива пружини, макар че отпред сложи оригиналните, поради закачане на зимните гуми и не съм имал проблем, отзад съм си със спортните вече 2-ра година и нищо не е изпуснало, но ако пружините свалят повече от 40мм най вероятно ще стане така както казваш, по бързо ще скапва стоковите амортесьори, иначе в амортесьора на SACHS и аз не виждам нищо спортно
          punto HGT

          Коментар


            #35
            didich написа:
            S_BANKOV, зависи от самите пружини, ако свалят до 30-40мм няма проблем да работят с обикновен амортесьор, пример ти давам веднага, аз съм с такива пружини, макар че отпред сложи оригиналните, поради закачане на зимните гуми и не съм имал проблем, отзад съм си със спортните вече 2-ра година и нищо не е изпуснало, но ако пружините свалят повече от 40мм най вероятно ще стане така както казваш, по бързо ще скапва стоковите амортесьори, иначе в амортесьора на SACHS и аз не виждам нищо спортно
            Да ще работят и няма да скапват толкова амортисьора колкото другата част по окачване, но това е бял кахър, по-голям проблем са удължения спирач път и стабилноста при страничен удар. Примерно при поднасяне и удар в тротоар, колата се обръща по таван като стой та гледай.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #36
              Е предполага се, че като слагаме оказване различно от стоковото не е нужно да си тестваме често колата на обръщане и че вече можем в един завой ако сме влизали с 60км/ч да прелетим със 120км/ч, понеже са ни спортни амортесьорите, но само със слагането на спортни пружини при мен колата стои доста по добре на пътя, няма накланяне в завоите, отделно че и волана доста олекна, минуса е още по твърдата возия, но при положение че колата вози твърдо, още малко по твърдо не е чак толко голям минус
              punto HGT

              Коментар


                #37
                didich написа:
                Е предполага се, че като слагаме оказване различно от стоковото не е нужно да си тестваме често колата на обръщане и че вече можем в един завой ако сме влизали с 60км/ч да прелетим със 120км/ч, понеже са ни спортни амортесьорите, но само със слагането на спортни пружини при мен колата стои доста по добре на пътя, няма накланяне в завоите, отделно че и волана доста олекна, минуса е още по твърдата возия, но при положение че колата вози твърдо, още малко по твърдо не е чак толко голям минус
                Ела да те повозя и да сравниш твоята с моята
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  S_BANKOV написа:
                  didich написа:
                  S_BANKOV, зависи от самите пружини, ако свалят до 30-40мм няма проблем да работят с обикновен амортесьор, пример ти давам веднага, аз съм с такива пружини, макар че отпред сложи оригиналните, поради закачане на зимните гуми и не съм имал проблем, отзад съм си със спортните вече 2-ра година и нищо не е изпуснало, но ако пружините свалят повече от 40мм най вероятно ще стане така както казваш, по бързо ще скапва стоковите амортесьори, иначе в амортесьора на SACHS и аз не виждам нищо спортно
                  Да ще работят и няма да скапват толкова амортисьора колкото другата част по окачване, но това е бял кахър, по-голям проблем са удължения спирач път и стабилноста при страничен удар. Примерно при поднасяне и удар в тротоар, колата се обръща по таван като стой та гледай.
                  защо се увеличава спирачния път ? а иначе само със спортни пружини карат 75% в БГ , повечето мои приятели са така и нико несе е оплакал и неможеш даме убедиш че стоковите са по добри от тези дето ги взех , закс са наи добри на пазара питаи някои дилар на авто части
                  Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.

                  Руски форум: питаш нещо и теб те питат.

                  Български форум:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

                  Коментар


                    #39
                    Никой не е казал, че на Закс са лоши, макар че нямам впечатления от тях, но просто не са спортни
                    punto HGT

                    Коментар


                      #40
                      Знам че комбинацията от спортни амортисьори и ниски пружини или стандартни пружини със стандартни амортисьори е по добра от комбинацията стандартни амортисьори и ниски пружини. Иначе това за ЗАКС не го разправяй никаде т в 90% от случайте продават рециклирани части със щампа, това което съм ти показал на снимката е най доброто, , но за съжаление кони не правят пружини за нашата платформа и се налага комбинация с еибах.Още по лошото е че ново кони в България само в Лозен и то с капаро и 4седмици доставка, а цената за цялото удоволстве е 1350лв. Ако мислиш че си измислям, погледни сничката и ще се убедиш сам знам какво е спортно окачване.пп Сега виждам че си писал ЗАКС, но може би си имал предвид САШ
                      Прикачени файлове
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #41
                        @S_BANKOV, това със спирачния път и стабилността не знам как го измисли, също така и комбинацията от пружини и амортисьори не те знам как я изчисли, ама писаниците ти клонят към глупост без да си се обосновал. Ела да те повозя с фабрични и спортни пружини и да видим кога ми е по-нестабилна колата. При мен сложих спортни пружини на фабричните амортисьори и разлика има само в стабилността на колата, без да усещам промяна в спирачния път, въпреки че и на спирачките би трябвало да влияе в положителна посока това че колата се накланя по-малко и центъра на тежестта е 3-4см по-ниско.
                        Fiat Coupe 16V Turbo

                        Коментар


                          #42
                          мдаа S_BANKOV определено е показал най-доброто... 3 фиата с вдигнати капаци... :D обоснови се за обръщането по-таван и удължения спирачен път че реакцията ми беше Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 карам със спортни пружини и спортни амортисьори но съм пробвал и комбинацията обикновенни амортисьори и спортни пружини... а колкото до избора на колегата.... хвърлих едни сачета доста бързо с 40/40 :D не ги знам какви са тия пружини (колко свалят) но ти препоръчвам да си вземеш спортни амортисьори ако имаш възможност разбира се.. иначе и аз така знам и не рискувах да си направя експеримент.. сваля ли повече от 40 задължително спортни!!!
                          Haters Gonna Hate

                          Коментар


                            #43
                            sa_sho, няма нужда да се обосновавам, във сайтовете за видоесподеляне има достатъчно качени клипове на тестове на достатъчно модели автомобил по тези два въпроса.Иначе изключително добре знам каква е разликата в стабилността и със спортно окачване и със стандартно.quintessenz, Целтана снимката не беше да се видят трите фиата дето си играем на тях а разтоянието от земята до бронята, и трите са 1.8 и само аз съм с 15-ки.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #44
                              Значи грешката е моя за амортесиорите но моите бяха изпуснали и взех тези за 150 лв , а иначе старите изпуснаха защото бях с пружини подготвени Флекс тунинг :D :D а иначе момчето каза че несваляли много но ще видиме като ги монтирам , а иначе за задните дискове как стои въпроса за АБС-а и жилата за ръчната
                              Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.

                              Руски форум: питаш нещо и теб те питат.

                              Български форум:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

                              Коментар


                                #45
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43401 Ето чети има доста инфо с картинки.пп Надявам се да не ми се сърдиш че съм ти изцапал темата с това отклонение за окачването, сега ще помоля модовете да разчистят, че ти оцапахме проекта.Направих го само за да не хванеш да се увъртиш някъде.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X