Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е турбинирането на 1.6 моно инжекцион ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Възможно ли е турбинирането на 1.6 моно инжекцион ?

    Колеги имам един въпрос за мотора на типо и темпра 1.6 моно 75коня е стоков ,гледам има не 1-2 клипа в интернет за 1.6моно турбо и е направено просто с турбо без интеркулер и много чаркове , гледам на един клип ясно се вижда че има blow off, турбо и още 1-2 джаджи който не са ми много ясни и също се чудя буталата и биелите държат ли стокови на например 0.6 бара на турбото едва ли е повече надувано това типо ,ето и клипа http://www.youtube.com/watch?v=3j6q9p8whpk
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Re: Възможно ли е турбинирането на 1.6 моно инжекцион ?

    fuel injekcion написа:
    Колеги имам един въпрос за мотора на типо и темпра 1.6 моно 75коня е стоков ,гледам има не 1-2 клипа в интернет за 1.6моно турбо и е направено просто с турбо без интеркулер и много чаркове , гледам на един клип ясно се вижда че има blow off, турбо и още 1-2 джаджи който не са ми много ясни и също се чудя буталата и биелите държат ли стокови на например 0.6 бара на турбото едва ли е повече надувано това типо ,ето и клипа http://www.youtube.com/watch?v=3j6q9p8whpk
    Възможно е Рено 5 GT e карбо Турбо ... Но настройката е по трудна. Ама нали знаеш ,че не е само да боднеш шомбала ... При вкарване на повече въздух ще трябва и вкарване на повече гориво . А при по голямата детонация поради по голямото количество горивна смес в горивната камера мотора леко по леко ще тръгне към БЕЛКАНТО АД понеже буталата лагери и колянов вал и гарнитурата не са предвидени за такова натоварване ... Ако искаш да имаш прословутото съска на блоу оффа може и по електронен път без турбини и бла бла Междо другото моното е леко куц мотор има загуба на въртящ момент поради не равномерното хранене на цилиндрите по близките 2 и 3 дърпат повече горивна смес спрямо далечните 1 и 4 цилиндри ... Само споделям колега. Общо взето не е много добра идея да се турбинира моно и изобщо атмосферен двигател ... Отделно ,че при пълната ижекция има дебитомер които мери потока на въздуха и спрямо него вкарва повече или по малко гориво ... Докато при моно няма такива екстри имаш няколко темпертурни датчици за въздух и пулсации от за инжектора да се отваря повече или по малко спрямо оборотите на коляновия вал. Един вид малко ще ти е трудно да си оправиш горивната смес въздух/гориво при смесването и ще се очакват детонации в горивната камера и в смукателните колектори и да стане мелница ... Но все пак РЕНО 5 GT е ТУрбо карборатор и вероятно може. Нека по запознати хора споделят. Но турбото буквално изнасилва мотора ... Ако не е правен за него и неможе да понесе натоварването , ако го понесе пък напора на тяга ще избие в съединителя и скоростната кутия ... http://www.youtube.com/watch?v=00LPlHDP98Q <- Ето ако искаш да съскаш без турбо , аз съм го замислил подобен вариант , краен изключвател под дросела , плеар (к750,к800,к810 GSM...) усилвателче някво и 2 хорни зад предната броня. Излиза към 50-80 лева за чаркове ... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16644 <- колегите малко са говорили по темата ... И се пак не ми се вярва че искаш да си превърнеш колата в ЛАМЯ едва ли ти се иска да гори повече от сега ?
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Re: Възможно ли е турбинирането на 1.6 моно инжекцион ?

      Fiat_Punto11 написа:
      fuel injekcion написа:
      Колеги имам един въпрос за мотора на типо и темпра 1.6 моно 75коня е стоков ,гледам има не 1-2 клипа в интернет за 1.6моно турбо и е направено просто с турбо без интеркулер и много чаркове , гледам на един клип ясно се вижда че има blow off, турбо и още 1-2 джаджи който не са ми много ясни и също се чудя буталата и биелите държат ли стокови на например 0.6 бара на турбото едва ли е повече надувано това типо ,ето и клипа http://www.youtube.com/watch?v=3j6q9p8whpk
      Възможно е Рено 5 GT e карбо Турбо ... Но настройката е по трудна. Ама нали знаеш ,че не е само да боднеш шомбала ... При вкарване на повече въздух ще трябва и вкарване на повече гориво . А при по голямата детонация поради по голямото количество горивна смес в горивната камера мотора леко по леко ще тръгне към БЕЛКАНТО АД понеже буталата лагери и колянов вал и гарнитурата не са предвидени за такова натоварване ... Ако искаш да имаш прословутото съска на блоу оффа може и по електронен път без турбини и бла бла Междо другото моното е леко куц мотор има загуба на въртящ момент поради не равномерното хранене на цилиндрите по близките 2 и 3 дърпат повече горивна смес спрямо далечните 1 и 4 цилиндри ... Само споделям колега. Общо взето не е много добра идея да се турбинира моно и изобщо атмосферен двигател ... Отделно ,че при пълната ижекция има дебитомер които мери потока на въздуха и спрямо него вкарва повече или по малко гориво ... Докато при моно няма такива екстри имаш няколко темпертурни датчици за въздух и пулсации от за инжектора да се отваря повече или по малко спрямо оборотите на коляновия вал. Един вид малко ще ти е трудно да си оправиш горивната смес въздух/гориво при смесването и ще се очакват детонации в горивната камера и в смукателните колектори и да стане мелница ... Но все пак РЕНО 5 GT е ТУрбо карборатор и вероятно може. Нека по запознати хора споделят. Но турбото буквално изнасилва мотора ... Ако не е правен за него и неможе да понесе натоварването , ако го понесе пък напора на тяга ще избие в съединителя и скоростната кутия ... http://www.youtube.com/watch?v=00LPlHDP98Q <- Ето ако искаш да съскаш без турбо , аз съм го замислил подобен вариант , краен изключвател под дросела , плеар (к750,к800,к810 GSM...) усилвателче някво и 2 хорни зад предната броня. Излиза към 50-80 лева за чаркове ... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16644 <- колегите малко са говорили по темата ... И се пак не ми се вярва че искаш да си превърнеш колата в ЛАМЯ едва ли ти се иска да гори повече от сега ?
      Колега мерси много че има такива като теб който ми разясняват нещата ,скоро изкарвам книжка не съм много наясно с нещата, но се опитвам да ги схвана ,а как се олекотява маховик ? и какви са му предимствата и недостатъците бях чул че набира по бързо но максималната скорост му е слаба ?
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        Re: Възможно ли е турбинирането на 1.6 моно инжекцион ?

        Ми стържат го колега , ама ще умалява по бързо колата при нагорнище , няма да има инерциононна сила мотора. Се пак маховика е противотежест на коляновия вал . По бързо ще се развърта мотора като се олекоти. Но ще доведе до леко по голям разход и по слаба тяга в ниските обороти. Се пак ако ти се заиграва на струг да ти го минат.
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Re: Възможно ли е турбинирането на 1.6 моно инжекцион ?

          Fiat_Punto11 написа:
          Ми стържат го колега , ама ще умалява по бързо колата при нагорнище , няма да има инерциононна сила мотора. Се пак маховика е противотежест на коляновия вал . По бързо ще се развърта мотора като се олекоти. Но ще доведе до леко по голям разход и по слаба тяга в ниските обороти. Се пак ако ти се заиграва на струг да ти го минат.
          1.... то е ТАКА ама да ви питам вие качвате баирите на скорост без газ ли ? аз не съм видял такъв тип каране да се засилиш на скорост да пуснеш газ=та и да качваш баир .. 2. по слаба тяга в ниските не мога да си обясня въобще как ще стане по никъв начин не можеш да промениш Nm на тоя мотор от маховика... 3. по голям разход от какво? като му е по леко на мотора сега ако ти прави кеф да даваш газ понеже набира една идея по бързо да ще се качи разхода иначе не виждам как ..
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #6
            Re: Възможно ли е турбинирането на 1.6 моно инжекцион ?

            mohel написа:
            Fiat_Punto11 написа:
            Ми стържат го колега , ама ще умалява по бързо колата при нагорнище , няма да има инерциононна сила мотора. Се пак маховика е противотежест на коляновия вал . По бързо ще се развърта мотора като се олекоти. Но ще доведе до леко по голям разход и по слаба тяга в ниските обороти. Се пак ако ти се заиграва на струг да ти го минат.
            1.... то е ТАКА ама да ви питам вие качвате баирите на скорост без газ ли ? аз не съм видял такъв тип каране да се засилиш на скорост да пуснеш газ=та и да качваш баир .. 2. по слаба тяга в ниските не мога да си обясня въобще как ще стане по никъв начин не можеш да промениш Nm на тоя мотор от маховика... 3. по голям разход от какво? като му е по леко на мотора сега ако ти прави кеф да даваш газ понеже набира една идея по бързо да ще се качи разхода иначе не виждам как ..
            Еми нали маховика ти е противотежест и като се заиграе прилага и той сила към въртящия момент. Като е по-лек ще прилага по малко ротационна сила ... Големия разход от повечето оборите и ходове на буталата поради по лесното развъртане на мотора. Применро с нормален маховик ще имаш N oборта и пъленения и изпразвания на горвината камера , пък да речем с олекотен маховик ще е 2 пъти N понеже ще липсва инерционата сила на маховика един вид мотора ще прави повече обороти за да поддържа старото темпо. (поне така си го обеснявам)
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              ОбЕснението ти е СУПЕР!Нека да ти доразвия теорията:При не олекотен маховик имаме примерно 7хил оборота, при олекотен такъв следователно ще имаме 14хил оборота и всички плюсове на умножените по две конски сили.И следва логичния извод- който не си олекоти маховика е голям балък!И сега по темата, всичко може да се турбинира, стига да си готов да платиш сметката.

              Коментар


                #8
                dancoo написа:
                ОбЕснението ти е СУПЕР!Нека да ти доразвия теорията:При не олекотен маховик имаме примерно 7хил оборота, при олекотен такъв следователно ще имаме 14хил оборота и всички плюсове на умножените по две конски сили.И следва логичния извод- който не си олекоти маховика е голям балък!И сега по темата, всичко може да се турбинира, стига да си готов да платиш сметката.
                Мисля че едно разтъргване на дросела и един маховик ще са ми достатъчни и разбира се по лесни и евтини , турбото излиза доста солено ,по добре да си взема нещо турбо :P
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар

                Working...
                X