Така, добре :D Ами колко време мислиш ще кара този мотор? :D Пък и кой ще се занимава да подсилва 70 конски сили кола, то по евтино ще ти излезе да си вземеш една Астра ГСИ 150 коня и да знаеш че имаш бегачка на която само бензин ще и наливаш
Така, добре :D Ами колко време мислиш ще кара този мотор? :D Пък и кой ще се занимава да подсилва 70 конски сили кола, то по евтино ще ти излезе да си вземеш една Астра ГСИ 150 коня и да знаеш че имаш бегачка на която само бензин ще и наливаш
Колега заеби я тази тема. Благодаря ти за съвета. Имам си два немски нужника доста над тези 150 коня и само им сипвам нафта. Харесвам италианските коли не по финансови причини, те просто са религия за мен. Пуснах темата, за да чуя нещо от хора, правили евентуално нещо в тази посока, а не съвет каква кола да си купя. Има и хора които се занимават да подсилват точно такива коли. Може би ще имам вариант да ти покажа резултатите на това Уно ,за което съм писал ,да видиш какви Поршета, Опели и Фолксвагени е побеждавало в пистовия шампионат на Швейцария. Има и такъв момент, че не всеки го кефи да си купи бърза кола а да си направи сам такава.
Така, добре :D Ами колко време мислиш ще кара този мотор? :D Пък и кой ще се занимава да подсилва 70 конски сили кола, то по евтино ще ти излезе да си вземеш една Астра ГСИ 150 коня и да знаеш че имаш бегачка на която само бензин ще и наливаш
Колега заеби я тази тема. Благодаря ти за съвета. Имам си два немски нужника доста над тези 150 коня и само им сипвам нафта. Харесвам италианските коли не по финансови причини, те просто са религия за мен. Пуснах темата, за да чуя нещо от хора, правили евентуално нещо в тази посока, а не съвет каква кола да си купя. Има и хора които се занимават да подсилват точно такива коли. Може би ще имам вариант да ти покажа резултатите на това Уно ,за което съм писал ,да видиш какви Поршета, Опели и Фолксвагени е побеждавало в пистовия шампионат на Швейцария. Има и такъв момент, че не всеки го кефи да си купи бърза кола а да си направи сам такава.
Уважавам ентусиазма ти и страстта към италианските коли, но може да влезеш в тунинг раздела и да погледнеш, че всеки набляга на турбо моторите Не те знам какви поршета и VW побеждаваш с това Уно, но ще се радвам да го видя !!И защо искаш точно 1.3 двигател да тунинговаш в WRC ли ще се състезаваш не те знам Моят съвет е да намериш някой двигател който има повече потенциал, пък пак го тунинговай като искаш, според мен ще вкараш маса пари в този двигател и не се знае какво ще излезе и няма да си очарован
E може и без турбо До някъде ОЛЕКОТЯВАНЕ на маховика , друг разпределителен вал с по големи гърбици , за да отваря повече клапаните и да вкарва повече горивна смес в камерите. По голям дросел , по големи инжектори. И се пак за по големи обороти не се знае дали лагерите ще издържат и гарнитурата. Преди време още преди да си сложа оборотомер на 2ра издухах една гарнитура на газ. Просто бях много ядосан ,прибирах се от работа и като я вкачих на 2ра по едно нагорнище и забоде муцуната и почна да работи на 2 цилиндъра. Гарнитурата беше цепната между 3 и 4 цилиндър и е влизало вода. Общо взето повечето прибягват към турбо щото има най-голям ефект и става ЛАМЯ колата върви и гори много. Другото което зависи е скоростната кутия.АКо имаш достатъчно тяга още в ниските оборите преди да се развърти мотора пре спокойно ще ускорява като луда, щото няма да усеща натоварването на на предавките на скоростната кутия ами ще си върти гуми чак. А иначе може да стига и в 12000 оборота на празен ход и пак да няма тяга колата ... и да и тежат предавките. ОТДЕЛНО ДА ДОБАВЯ ЗА ХОРАТА КОИТО СА ПИСАЛИ ЗА ГАЗТА. Колата е супер по тромава на газ , понеже горивото не се впръсква насила (както бензина) а се засмуква от мотора, мотора прави вакум опъва изпарителя и си дърпа колкото му е нужно газ спрямо въздуха. И в тоя ред на мисли не може да скачаш на педала и да очакваш адското ускорение , мотора се развърта бавно , докато създаде нужния вакум.И ако се скочи рязко на педала на газта , дросела се отваря навлиза повече въздух , вакума идва по слаб мотора не успява да опъне добре платното на изпарителя , в следствие опъва по малко газ. Получава се бедна горивна смес , следват детонации и гърмежи в смукателните колектори. Тъй ,че не можем да говорим за пъргавост при газ ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар