Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за максимални обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    С тия обикновенни газови уредби наистина на газ колата остава без прекъсвач, но не си правете експерименти да въртите мотора много в червената зона за да не се покаже некоя част от мотора през капака, при мен с ГИ няма такъв момент, прекъсвача си е както си е на бензин на 7000 оборота всичко приключва, всъщност това което го пиша всички го знаете, но незнам защо си правите експериметни кой колко ще вдигне като няма ограничител на оборотите :D
    punto HGT

    Коментар


      #17
      Фиат Типо 1.6 двувалка си пълни оборотомера без проблем.Демек 8000+ оборота.Пробвано многократно.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        didich написа:
        С тия обикновенни газови уредби наистина на газ колата остава без прекъсвач, но не си правете експерименти да въртите мотора много в червената зона за да не се покаже некоя част от мотора през капака, при мен с ГИ няма такъв момент, прекъсвача си е както си е на бензин на 7000 оборота всичко приключва, всъщност това което го пиша всички го знаете, но незнам защо си правите експериметни кой колко ще вдигне като няма ограничител на оборотите :D
        Обикновенно се подават отдолу през картера, а не през капака
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          то подаде ли се веднъж май няма знечение дали отдолу или отгоре е излязло...
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Виждал съм заварен блок на Опел Астра Г
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #21
              Аз пък знам коя е тая астра Късмет, че мотовилката не беше излязла от към маслените магистрали.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #22
                Темпра 1.6моно на газ 8000 об ,на бензин е до 6500 .. на 2ра съм правил 80 на газ можеше и още малко до 90 но вече влиза в доста обороти ,а на бензин прави на 2ра 90км доста по тихичко ги набира на в 5600оборота - 5700об , 100 може да ги лепне ,но не се знае колко ми е точен километража :D :D
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #23
                  fuel injekcion написа:
                  Темпра 1.6моно на газ 8000 об ,на бензин е до 6500 .. на 2ра съм правил 80 на газ можеше и още малко до 90 но вече влиза в доста обороти ,а на бензин прави на 2ра 90км доста по тихичко ги набира на в 5600оборота - 5700об , 100 може да ги лепне ,но не се знае колко ми е точен километража :D :D
                  Значи викаш на газ правиш 80км/ч на 8000 оборота, а на бензин правиш 90км/ч на 5700 оборота. Това ако е така, както съм го прочел и разбрал, то имаш интересна теория. Ако може да кажеш защо на газ и бензин правиш различна скорост при различни обороти, то би било добре. :D
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    BO написа:
                    fuel injekcion написа:
                    Темпра 1.6моно на газ 8000 об ,на бензин е до 6500 .. на 2ра съм правил 80 на газ можеше и още малко до 90 но вече влиза в доста обороти ,а на бензин прави на 2ра 90км доста по тихичко ги набира на в 5600оборота - 5700об , 100 може да ги лепне ,но не се знае колко ми е точен километража :D :D
                    Значи викаш на газ правиш 80км/ч на 8000 оборота, а на бензин правиш 90км/ч на 5700 оборота. Това ако е така, както съм го прочел и разбрал, то имаш интересна теория. Ако може да кажеш защо на газ и бензин правиш различна скорост при различни обороти, то би било добре. :D
                    Нямам си на идея и изобщо не се базикам на втора на газ ще направи 90 ама сигурно ще е след 7000 и ще е трудничко а на малко над 5500 е на 90 на бензин ! на първа на газ 50 прави на малко по малко от 7000 не си карам колата като откаченяк просто 2 пъти съм пробвал това нещо и е точно така !
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #25
                      fuel injekcion написа:
                      BO написа:
                      fuel injekcion написа:
                      Темпра 1.6моно на газ 8000 об ,на бензин е до 6500 .. на 2ра съм правил 80 на газ можеше и още малко до 90 но вече влиза в доста обороти ,а на бензин прави на 2ра 90км доста по тихичко ги набира на в 5600оборота - 5700об , 100 може да ги лепне ,но не се знае колко ми е точен километража :D :D
                      Значи викаш на газ правиш 80км/ч на 8000 оборота, а на бензин правиш 90км/ч на 5700 оборота. Това ако е така, както съм го прочел и разбрал, то имаш интересна теория. Ако може да кажеш защо на газ и бензин правиш различна скорост при различни обороти, то би било добре. :D
                      Нямам си на идея и изобщо не се базикам на втора на газ ще направи 90 ама сигурно ще е след 7000 и ще е трудничко а на малко над 5500 е на 90 на бензин ! на първа на газ 50 прави на малко по малко от 7000 не си карам колата като откаченяк просто 2 пъти съм пробвал това нещо и е точно така !
                      Ами щом си се убедил, че е така, тогава няма как човек да те убеди в обратното.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        BO написа:
                        fuel injekcion написа:
                        BO написа:
                        fuel injekcion написа:
                        Темпра 1.6моно на газ 8000 об ,на бензин е до 6500 .. на 2ра съм правил 80 на газ можеше и още малко до 90 но вече влиза в доста обороти ,а на бензин прави на 2ра 90км доста по тихичко ги набира на в 5600оборота - 5700об , 100 може да ги лепне ,но не се знае колко ми е точен километража :D :D
                        Значи викаш на газ правиш 80км/ч на 8000 оборота, а на бензин правиш 90км/ч на 5700 оборота. Това ако е така, както съм го прочел и разбрал, то имаш интересна теория. Ако може да кажеш защо на газ и бензин правиш различна скорост при различни обороти, то би било добре. :D
                        Нямам си на идея и изобщо не се базикам на втора на газ ще направи 90 ама сигурно ще е след 7000 и ще е трудничко а на малко над 5500 е на 90 на бензин ! на първа на газ 50 прави на малко по малко от 7000 не си карам колата като откаченяк просто 2 пъти съм пробвал това нещо и е точно така !
                        Ами щом си се убедил, че е така, тогава няма как човек да те убеди в обратното.
                        просто това виждам на таблото и може би е така защото газта си е слаба пред бензина
                        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                        Коментар


                          #27
                          banski starec написа:
                          misho_ написа:
                          banski starec написа:
                          beast31 написа:
                          ...Край с легендарното "еноишес"
                          е що???? Човека пише че е на газ и вероятно без прекъсвач, щом върти до тия обороти, при положение че на бензин е до 6500! Аз залагам на еноишес без прекъсвач на газ поне 10000 об./мин. и поне 90 км./ч. на първа! Нема се срамуваме ние с бегачките
                          коеее до 6500, при мен на бравото е 7000, като при 6500 е към края на силата си.
                          Е така де, ама ти говориш за 1.6 и поне според мен оборотите не са 7000 а около 7200 или поне мойто кочина върти до толкова... Човека с 6500 те е с 1.4 12. Виж второто мнение
                          помеждудругото, моя е точно на 7000 , като на 6500 се усеща как започва да набира по бавно, обаче ас съм с пластмасовия колектор, а при металния мисля че найстина беше на 7200, 1-2 са ми казвали, който карат метален, но незнам до колко вървят, обаче са зад мен, като се пускаме.

                          Коментар


                            #28
                            Колеги благодаря за отговорите. Аз малко грешно съм задал въпроса. Исках да питам, дали някой е тунинговал мотор като посочените и какви обороти е постигал. Повод да си моря кратуната с тия въпроси е следният. Наскоро видях Фиат Уно 1,3 което работи над 12 000 оборота и е карано доста състезания. Собственика учтиво отказва по подробна информация с оправданието ,че е забравил всичко. Колата е карана втората половина на 90-те, поне резултатите от класиране които видях бяха от 97-ма. По негови думи мощността /на вала предполагам/ е 170 к.с., мотора е правен в Италия. Има и друг мотор правен от самия него и работи на 10- 10 500 оборота. Та за този мотор казва ,че е с оригиналната карантия /бутала, биели/ , само вал и пружини били други, дори обеща да потърси фактурите и да даде номера на вала. Та за това второто ми се струва ,че ме хвърля в музиката, в смисъл ,че оригиналната карантия издържа. За този вторият мощността била около 130-140 к.с.. Бил пробвал и с 1,5 ,но не издържал на обороти, излитали биели.

                            Коментар


                              #29
                              raketata написа:
                              Колеги благодаря за отговорите. Аз малко грешно съм задал въпроса. Исках да питам, дали някой е тунинговал мотор като посочените и какви обороти е постигал. Повод да си моря кратуната с тия въпроси е следният. Наскоро видях Фиат Уно 1,3 което работи над 12 000 оборота и е карано доста състезания. Собственика учтиво отказва по подробна информация с оправданието ,че е забравил всичко. Колата е карана втората половина на 90-те, поне резултатите от класиране които видях бяха от 97-ма. По негови думи мощността /на вала предполагам/ е 170 к.с., мотора е правен в Италия. Има и друг мотор правен от самия него и работи на 10- 10 500 оборота. Та за този мотор казва ,че е с оригиналната карантия /бутала, биели/ , само вал и пружини били други, дори обеща да потърси фактурите и да даде номера на вала. Та за това второто ми се струва ,че ме хвърля в музиката, в смисъл ,че оригиналната карантия издържа. За този вторият мощността била около 130-140 к.с.. Бил пробвал и с 1,5 ,но не издържал на обороти, излитали биели.
                              И каква връзка имат оборотите с мощността на двигателя ? Сега съм се запалил да си вземам тройка VR6, откакто се качих на един приятел на голфа, тая кола върви зверски!!! И обортомера и е до 7000 оборота Вече друг в въпроса, че само данъка ме отказва да си я купя и ОГРОМНИЯ разход, дори да я газифицирам... просто тоя огромен мотор си лапа и бавно да се кара... А колкото до Уно 1.3 ами то фабрично си е с турбо и е 115 коня :D
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар


                                #30
                                И каква връзка имат оборотите с мощността на двигателя ? Сега съм се запалил да си вземам тройка VR6, откакто се качих на един приятел на голфа, тая кола върви зверски!!! И обортомера и е до 7000 оборота Вече друг в въпроса, че само данъка ме отказва да си я купя и ОГРОМНИЯ разход, дори да я газифицирам... просто тоя огромен мотор си лапа и бавно да се кара... А колкото до Уно 1.3 ами то фабрично си е с турбо и е 115 коня :D[/quote] Връзката. колега е като на водата с чешмата . А двигател 1,3 + турбо при състезание отива в групата на автомобили с кубатура над 2000 кубика. На един мотор 1,3 без турбо, 70 коня, не виждам с какво друго може да му се удвои мощността ако не с обороти.

                                Коментар

                                Working...
                                X