Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.9 jtd - Blow off клапан ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.9 jtd - Blow off клапан ?

    Здравейте,колеги искам да ви попитам дали въпросният клапан води до някакви лоши странични ефекти на двигателя и турбото? Поразгледах в 2-3 сайта и цените са около 80-120 лв.. ако може да ми препоръчате конкретен модел за моето Пунто? Поздрави и ето един примерен клип http://www.youtube.com/watch?v=5_T1pAYDgxg

    #2
    Май при дизелите имаше някаква драма с тия клапани, но да не те излъжа, някой по навътре в нещата предполагам ще обясни, а това пунто от клипа мисля, че е бензинка
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Даже обратната има положителен ефект разтоварва турбото. Аз съм чувал че блоу офф-а се монтира на байпас-а това е друг разтоварващ клапан. :D

      Коментар


        #4
        аз съм чувал,че се монтира на егр клапана,потърси има доста теми и тук и в алфа форума.
        F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

        Коментар


          #5
          Блоуоффа се управлява с вакум къде в дизел без дросел вакум ?
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            WhitePower написа:
            Блоуоффа се управлява с вакум къде в дизел без дросел вакум ?
            Абе не знам ама еднo сеат толедо има дизел ТДИ тука и съска допълнително му е слаган клапана. Има блоу офф за дизел , но е по различен от нормалния блоу офф.
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Fiat_Punto11 написа:
              WhitePower написа:
              Блоуоффа се управлява с вакум къде в дизел без дросел вакум ?
              Абе не знам ама еднo сеат толедо има дизел ТДИ тука и съска допълнително му е слаган клапана. Има блоу офф за дизел , но е по различен от нормалния блоу офф.
              проблема е дросела , тези които имат може и да се сложи , но тези които нямат незнам от къде ще дойде вакума при връщане на педала
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                WhitePower - трябва да влизаш от време на време и в дизеловия раздел Не е токсичен. Наскоро даже имаше подобна тема за блоу-оф на JTD, ама честно казано не ми се рови да я търся. Виделин Райчинов имаше на Бравото такъв клапан, после тоя клапан се озова при някой друг, дали не беше 2she...Намерих я: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...855&highlight=

                Коментар


                  #9
                  Ако не ви се занимава с мнгоо филми а ви се съска ... http://www.youtube.com/watch?v=ApKjTUrZ9xE <- замислил съм го същия вариант , ключе (краен изключвател , монтиран на педала на газта (за дизелм ще на педала на газта )или под дросела и при връщане отпускане на педала да има контакт и да подава PLAY към плеар мп3 ( за целта съм се спрял на GSM K750,800,810 и сякъв друг на когото след натискане за плай записа се исвирва и чак при следващо натискане на PLAY тръгва отново) Аудио сигнала се подава към малък усилвател с 1,2 хорни по 15-20 лева едната. За плеар бях се спрял на жобно мп3 но за жалост при натискане на PLAY върти файла нон стоп .... А вече прословутото съскане се качва в плеара под мп3 формат ... И кеф ти Блоу офф , кеф ти Поп Офф , кеф ти ако искаш и магаре да реве :D ... Понеже голям ефект от реален клапан при дизела няма ... Докато при бензина си е нужен иначе патладъ турбо ...Относно клипчето аз се чудех що пишат че почти сяка кола в Гърция съскала . Пък то се правело в Гърция . Ама не се продава навън.Иначе има и англиска версия на това но му искат 300 паунда. Остава най-евтин вариант моята версия ... При наличие на части ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    еми аз от дизел не разбирам ама с тия кабели датчици релета ... нещо не схващам идеята струва ми се че ще отваря когато не трабва и ще стане лагава посел , все пак е дизел виж втория вариант за дизел е идеален :0искам да видя колата преди и след клапана
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Re: Fiat Punto 1.9 jtd - Blow off клапан ?

                      и аз искам да си сложа на бравото жтд но не раэбрах как става по евтиния начин с ЕЖР клапана някои ако има снимки нека качи

                      Коментар


                        #12
                        Seven7 написа:
                        Даже обратната има положителен ефект разтоварва турбото.
                        Аха ... добре.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Seven7 написа:
                          Даже обратната има положителен ефект разтоварва турбото.
                          Аха ... добре.
                          И кое му разтоварва турбото ? Дава му повече зор докато изсъска. При нормални условия без този тъп фалшиф дросел турбото си се разтоварва само с плавни обороти на мотора.Просто оборотите намаляват плавно , а не рязко ... И точно че ефект от излишен електрически дросел и ползи няма освен да имаш лек ЛАГ заради съскането. Кяр няма. Целия смисъл на тъпото начинание (обеснявам за неразбралите)е : На ПЕДАЛА НА ГАЗТА СЕ МОНТИРА ПРЕКЪСВАЧ копче като СТОП машинката на спирачките. И се слага ЕЛЕКТРИЧЕСКА КЛАПА ДРОСЕЛ която при пускане на педала на газта се затваря при натискане на газта се отваря. Идеята е да имаш няква клапа с електронно управление наподовяща дросел за да има кой да затвори пътя междо турбото и смукателните колектори за да може да се набере налягане и клапана да изсъка. Кяр никакъв само си бъркате работата на двигателя ... По добре онва с звука през хорна ...
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар

                          Working...
                          X