Аха, че имаше един осрав регулируем в нета преди, който за малко ми се изплъзна. Регулирането на осрава е посредством врътки отстрани и примерно задните се регулират по-лесно отколкото конито, на което трябва да му махнеш долния болт.
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
След смяната на термостат и няколко маркуча по охлаждането/забравих да спомена и новия кран на парното, 2ри вече :D/ и 2 вътрешни маншона не съм се занимавал с купето ... Освен че му запалих зверски предните спирачки с накладки TRW от всносител/различен от евро07/ и след като свалих джантите да ги погледна се оказа че трв-то не свършва, а брембо макса е към края си Това е една друга тема, с която няма да ви занимавам От близо месец реших че е време нещата да позагрубеят и ICI ще свърши "малко работа" по изпускателната система с няколко железа Отделно съм доста притеснен, че колата от 6000 км спря да гори масло
гейта ако има пружина за около 1.2 бара, може да се кара с изключен соленоид и по-контролируеми коне под 400, и вече с еку бууст контрола нагоре с надува когато има нужда от макс повер.С копче от таблото може да се направи включването на двата режима на бууст.
Коментар