При мен управлява, с 2 пина, но някъде по инсталацията има проблем май... Утре ще задълбая в кабелите след работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сглоби си Fiat Coupe 2.0 16VT
Collapse
X
-
Тяна, не пипай инсталацията, ако е така както казва Еньо. Тогава е нормално да отива само на 21-во краче, без да закача 16-то. Това е за качване на оборотите. Проблема явно ще е в блока. Наистина ще имат разлика тогава. Опитай се да отремонтираш твоя, ако се съмняваш че има нагорели пътечки. На 16-ти пин е бустконтрола. Тея италианци са опасни. Сега си обяснявам, аджеба, защо на атмосферни екута са монтирани елементите за управление на соленоида на турбината... - кефти бобина за буст, кеф ти управление за климатик - зависи от софтуера
Коментар
-
Иии днес след продължителни битки на Joro вчера с инсталацията, купето вече има нормално работещ климатик... Остава да почерпя Вчера преди сагата с климатика най накрая си лакирах "новите" фарове с фароумивателна система тип пръскачки Остава да ги отворя, да полирам слюдата от вътрешната страна и да ги боядисам в сиво, също леко почистване на лупите...'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Хммм, това с боядисването на фаровете, много внимавай как го правиш. От една страна тази гадна ,термоустойчива, пластмаса не понася много много боядисване и от друга се и нагрява бая, и боята се отлепя. Най-интересното е че някой път става, друг път не. Явно пластмасите в различните години на производство и производителите са различни. Задължително първо нанеси шприц кит и то истински. После боята, ама пак истинска, а не разни ментета спрейчета, защото иначе се появяват едни чудесни мехури по боята и става доста интересно.
Коментар
-
Фаровете , които са на колата бяха поначупени и първо ги залепих, след което бяха около 1 година черна структура на спрей и всичко бяше наред. След това се наложиха промени по единия фар защото сложих би ксенон система от г класа и докато я наглася се поначупи доста, пак лепих и китосах, но хвърлих основа на спрей. Както ти казваш всичко стана на мехури след около 2-3 седмици като ги понапече... Сега мисля да си е само с авто материали, без "спрейчета" Фаровете, които са ми на колата са с лакирани слюди от както имам колата, вече 2 години и не са мръднали'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Оригиналния модул с релета не работи и някой някога го беше "ремонтирал", а в незнанието ми за разликите си купих такъв от атмосферка. Сменям ги защото ми излязоха 40лв и са в доста добро вътрешно състояние и мога да си ги правя и да си карам колата'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
хибридче то вече е старичко, доста километри му навъртях,а гледам скоро трябва да сменям маслото на двигателя Имам проблем с клапата за рециркулация на въздуха в купето... моторчето май е умряло ... предполагам че е сериен проблем, както и моторчетата за нивото на фаровете'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Не е моторчето Къса се квадрата на редуктора който движи клапата. Това чудо няма сменяне на място. За достъп до него се сваля цялото табло и цялата кутия на парното/климатика. Иначе свалянето е възможно на принципа BRUTE FORCE - проблема е единия вътрешен болт, обаче не ми е ясно как ще се сложи после.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар