Стояне, кат тръгна баце не мое те различи чиляк от жиглица без гумички на клапаните. Къди си баш на масълце. Нема черно- нема бяло. Синньо лилав къдеж на масло ,даже твоят приятел със "елхичката" се учуди що така пуши купето.
Замислих се докато бях в "офиса" преди малко, че един познат си прави основен ремонт на хюндай купето, което гореше малко по-вече масло от моята кола и след ремонта продължи да пуши и се оказа че едното гърне е прогизнало от масло и го изхвърли....
Непаснатите към цилиндъра сегменти + релефния все още хонинг + тънкото масло = на синия пушек Стаа на реч за още една причина за пушещ, ремонтиран матор
Според мен 10тките смеси в лек буст и 11ките в празен ход са виновни, но ще го видим кво ще излезе Както казах минал съм 1200км без да доливам масло и всичкото си е там
проблема е с картерната вентилация най-вероятно, ако си оставил оригиналния ойл кеч, и от това турбото прелива малко в чугуна.От богато пуши чисто черно, както писах по-горе.
Коментар