Здравейте колеги, сложих си алуминиеви джанти Фокс от Опел на Брава-та, но се оказа че трябва да сменям и болтове. Обиколих и гугъл и всички форуми търсих отговор на прекия ми въпрос: Може ли да карам с обикновените болтове от железните джанти който не са конусовидни? Гледам стягат добре джантите не мърдат бетон направо, даже съм без втулки. Четох за проблемите без втулки, еми не нямам проблем с клопане и тресене на волана, но тях ще ги взема за всеки случай! Интересуват ме тези ’’златни" болтове по 2, 3 лева парчето :D . Извинявам се ако съм объркал раздела, ще се радвам даже някой да ме обясни колко съм прост и да ми даде линк с конкретния проблем и да не мъча фиатката с такива изцепки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алуминиеви джанти!
Collapse
X
-
Аз не съм карал с такива джанти, но има доста колеги, които го правят.’Фатката е да се завиват наравно и четирите болта, а не по диагонал/един по един или както се сетиш."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Оставяйки настрани междуболтовото разстояние е важно да се обърне внимание на конуса на отворите на джантите и на това колко резби успяват да се навият в главината.Ако конусите на болтовете и джантите се различават може да се саморазхлабват.Опасност от изпадане на джантите има и при къси болтове.Алуминиевите джанти почти винаги са с по-дебел фланец от тенекиените и затова се налагат по-дълги болтове.Какви болтове ти трябват най-просто ще узнаеш като премериш колко стърчи оригинален болт от оригинална стоманена джанта и колко от тези които си взел.После отиваш в магазина и си вземаш 12х1.25 болтове с голям конус и с нужната дължина,за да дойде както си е заводско.Не си струва за 30-40лв. да си натрошиш колата най-малкото,а да не говорим и за повечеEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
white_shark написа:Какви болтове ти трябват най-просто ще узнаеш като премериш колко стърчи оригинален болт от оригинална стоманена джанта и колко от тези които си взел.После отиваш в магазина и си вземаш 12х1.25 болтове с голям конус и с нужната дължина,за да дойде както си е заводско.Не си струва за 30-40лв. да си натрошиш колата най-малкото,а да не говорим и за повечеСтило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар