Въпросът е следният - дали има смисъл всмукателен колектор от ланча тема 2/16, подобен на каповия, но със VIS да работи с принудително пълнене, или е по добре да се махне вис-а и да се заварят дупките?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tурбокомпресор и VIS - има ли смисъл?
Collapse
X
-
Мерси. Като стана въпрос за електроника, ще споделя какво констатирах за ЕКУ-то за 2/16вт: (може да е полезно за някой) Оказа се че са почти едни и същи с на типо 2/16 и на дедра 2/8в от 93 година. Разликата е в липса на някой елементи като съпротивления и транзистори, които не са никакъв проблем да се добавят. Естественно и смяна на чипа. Дори в на типото са сложили и елементите за управление на соленоида за уестгейта (отбелязал съм го с червено) Другата разлика е в липсата на елементите за управление на втория комутатор на запалването - два транзистора и 3-4 съпротивления (жълто). Първата снимка е на оригинално еку от купе турбо а другите две са това което имам от типо (конкретно от на Ици типото ) и дедрово еку. Платките на трите са едни и същи, както и главните елементи и чипове. Добавям и схема на изходните стъпала за управление на комутаторите.
Коментар
-
Възможно ли е за тази цена тези бутала наистина да са оригинални ?http://www.ebay.com/itm/coupe-Fiat-1...item1c322a9e05
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар