Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tурбокомпресор и VIS - има ли смисъл?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tурбокомпресор и VIS - има ли смисъл?

    Въпросът е следният - дали има смисъл всмукателен колектор от ланча тема 2/16, подобен на каповия, но със VIS да работи с принудително пълнене, или е по добре да се махне вис-а и да се заварят дупките?
    https://www.cialispascherfr24.com/

    #2
    Ми аз мисля ,че това ба си се установило само с опит
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      Заваряй отворите за "дългия път" на ВИС-а и имаш Ланча, Делта ЕВО 2 всмукател
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        #4
        За заварянето - добре , беше ми интересно дали има смисъл да го оставя ориджинал както е. Като се позамисля, поне аз не знам да има стандартно излязла кола от завода с турбо и вис.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #5
          Ако темпрата ще е атмосферка е перфектен :D
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #6
            Смятам да турбинирам и нея На мареята и слагам газовото и си я оставям за ежедневка така както е.
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              за имане имаа как ще го управляваш е по интересния въпрос

              Коментар


                #8
                С Arduino . С него съм направил буст контрола на мареата
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #9
                  Както се казва късмет ти желая

                  Коментар


                    #10
                    Мерси. Като стана въпрос за електроника, ще споделя какво констатирах за ЕКУ-то за 2/16вт: (може да е полезно за някой) Оказа се че са почти едни и същи с на типо 2/16 и на дедра 2/8в от 93 година. Разликата е в липса на някой елементи като съпротивления и транзистори, които не са никакъв проблем да се добавят. Естественно и смяна на чипа. Дори в на типото са сложили и елементите за управление на соленоида за уестгейта (отбелязал съм го с червено) Другата разлика е в липсата на елементите за управление на втория комутатор на запалването - два транзистора и 3-4 съпротивления (жълто). Първата снимка е на оригинално еку от купе турбо а другите две са това което имам от типо (конкретно от на Ици типото ) и дедрово еку. Платките на трите са едни и същи, както и главните елементи и чипове. Добавям и схема на изходните стъпала за управление на комутаторите.
                    Прикачени файлове
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      Възможно ли е за тази цена тези бутала наистина да са оригинални ?http://www.ebay.com/itm/coupe-Fiat-1...item1c322a9e05
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #12
                        разбира се, че е възможноно заглавието е в единствено число

                        Коментар


                          #13
                          Ами аз го пуснах през преводача и ми излезе в множествено число, защото и на мен ми мина през акъла че може да е за бройка.... Ама както се вика - безплатен обяд няма...
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            #14
                            при тези точно няма никога нищо евтиноно пък има страшно много интересни неща

                            Коментар


                              #15
                              мога да ти препратя кореспонденцията ми с тяхно тя е просто потвърждение на това което написах

                              Коментар

                              Working...
                              X