Проблема е следният колата ми е ланчия капа 2.0 20 турбо и ми заминава втора турбина (1-та оргиналната и най-вероято и беше дошло времето, 2-та купих нова среда(chra) на 1500км пак замина)Та въпроса ми е следният дали да рециклирам,защото за нова нямам пари а,втора ръка подщи няма (този месец гледах 2 с аксиален луфт 2-3мм)или да търся дриг модел турбо примерно т3?Или ако има други които да стават да ми споделите.Извинявам се,че пиша във вашия форум ,но нали фиат/ланчия 2.0 20Т са подщи еднакви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с турбо 2.0 20v
Collapse
X
-
Ако си махнал катализатора е разбираемо защо ти заминават турбините. Според мен, по добре търси някое т28 от нисан с13 или с14. С малко преправяне, получаваш доста добро турбо. Може да сложиш и Т3 от фиат/ланчиа, както аз направих. Много здрава турбина, с доста добър респонс.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
-
DJ_STIVAN написа:Ако си махнал катализатора е разбираемо защо ти заминават турбините. Според мен, по добре търси някое т28 от нисан с13 или с14. С малко преправяне, получаваш доста добро турбо. Може да сложиш и Т3 от фиат/ланчиа, както аз направих. Много здрава турбина, с доста добър респонс.Fiat Stilo 1.9 JTD
Коментар
-
Larii написа:dancoo написа:А ти след като не си запознат с проблемите на TB2810 защо въобще коментираш?Има доста изписано из нета даже сме я коментирали и тукPower Under Pressure
Коментар
-
Точно... до колкото знам налягането в топлата част и студената част на турбото не трябва да се различава с повече от 0.5-0.8 бара. Съответно след като премахнеш катализатора, логично пада налягането в топлата част на турбото и така се преебава сегмента.... тъпо наистина, но истина! ТБ2810, която е оригиналната турбина за 20ВТ е много капризна в това отношение. Многократно е посано по въпроса и тук и в англия.... Иначе повечето други турбини нямат този проблем..Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Ми отговора е съвсем логичен при положение, че се описа какво става след като го няма катализатора - връщаш катализатора или някакъв тип резонаторно/катализаторно гърне, което да прави същото съпротивление като катализатора или ако може тоя сегмент, който се скапва да се смени с нещо усилено, което да държиpunto HGT
Коментар
-
tomi82 написа:Днес ходих до Италянеца брат ми да си турси маркуч за алфата и намерих турбина доста запазена(малък радиален и без аксиален) за прилична цена.А катализатора го махнах миналия месец!Какво да направя да не ми замине и тази турбина ?Lancia Kappa 2.0 20V & 20VT
Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap
Коментар
-
Катализатора вече няма как да го върна,а имам резонансно гърне,но на дали ще си реша проблема с него!Прочетох, че има някакъв подсилен 360°лагер и задното уплътнение и ако решава до някакяа степен проблема даите някакъв линк за да ги купя.Дайте линк за Т3 за мойта кола,че нищо не разбирам от тези неща.Мерси предварително :D
Коментар
-
tomi82 написа:Прочетох, че има някакъв подсилен 360°лагер и задното уплътнение и ако решава до някакяа степен проблема даите някакъв линк за да ги купя.Lancia Kappa 2.0 20V & 20VT
Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap
Коментар
-
Larii написа:СхванахТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар