Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбо 2.0 20v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбо 2.0 20v

    Проблема е следният колата ми е ланчия капа 2.0 20 турбо и ми заминава втора турбина (1-та оргиналната и най-вероято и беше дошло времето, 2-та купих нова среда(chra) на 1500км пак замина)Та въпроса ми е следният дали да рециклирам,защото за нова нямам пари а,втора ръка подщи няма (този месец гледах 2 с аксиален луфт 2-3мм)или да търся дриг модел турбо примерно т3?Или ако има други които да стават да ми споделите.Извинявам се,че пиша във вашия форум ,но нали фиат/ланчия 2.0 20Т са подщи еднакви.

    #2
    Ако си махнал катализатора е разбираемо защо ти заминават турбините. Според мен, по добре търси някое т28 от нисан с13 или с14. С малко преправяне, получаваш доста добро турбо. Може да сложиш и Т3 от фиат/ланчиа, както аз направих. Много здрава турбина, с доста добър респонс.
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Коментар


      #3
      DJ_STIVAN написа:
      Ако си махнал катализатора е разбираемо защо ти заминават турбините. Според мен, по добре търси някое т28 от нисан с13 или с14. С малко преправяне, получаваш доста добро турбо. Може да сложиш и Т3 от фиат/ланчиа, както аз направих. Много здрава турбина, с доста добър респонс.
      Ти какво каза направо ме уби! Как ще ти замине турбото защото нямаш катализатор? Я ми го обясни, че да хода да си купа катализатор? :D
      Fiat Stilo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        А ти след като не си запознат с проблемите на TB2810 защо въобще коментираш?Има доста изписано из нета даже сме я коментирали и тук

        Коментар


          #5
          dancoo написа:
          А ти след като не си запознат с проблемите на TB2810 защо въобще коментираш?Има доста изписано из нета даже сме я коментирали и тук
          И пак няма нищо общо с катализатора! Просто е скапана турбината!
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Larii написа:
            dancoo написа:
            А ти след като не си запознат с проблемите на TB2810 защо въобще коментираш?Има доста изписано из нета даже сме я коментирали и тук
            И пак няма нищо общо с катализатора! Просто е скапана турбината!
            абе , то е малко спорно това с катализатова но за тази турбина спецялно катализатора му помага и създава бекпрежър за да не протича топлия охлювако го махнеш съответно почва на пуши от към топлата част заради скапания сегметн от линка по горе
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              Точно... до колкото знам налягането в топлата част и студената част на турбото не трябва да се различава с повече от 0.5-0.8 бара. Съответно след като премахнеш катализатора, логично пада налягането в топлата част на турбото и така се преебава сегмента.... тъпо наистина, но истина! ТБ2810, която е оригиналната турбина за 20ВТ е много капризна в това отношение. Многократно е посано по въпроса и тук и в англия.... Иначе повечето други турбини нямат този проблем..
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Коментар


                #8
                Схванах
                Fiat Stilo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Днес ходих до Италянеца брат ми да си турси маркуч за алфата и намерих турбина доста запазена(малък радиален и без аксиален) за прилична цена.А катализатора го махнах миналия месец!Какво да направя да не ми замине и тази турбина ?

                  Коментар


                    #10
                    Ми отговора е съвсем логичен при положение, че се описа какво става след като го няма катализатора - връщаш катализатора или някакъв тип резонаторно/катализаторно гърне, което да прави същото съпротивление като катализатора или ако може тоя сегмент, който се скапва да се смени с нещо усилено, което да държи
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      Или най добре една друга истинска турбина и да кара на спокойствие
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        tomi82 написа:
                        Днес ходих до Италянеца брат ми да си турси маркуч за алфата и намерих турбина доста запазена(малък радиален и без аксиален) за прилична цена.А катализатора го махнах миналия месец!Какво да направя да не ми замине и тази турбина ?
                        Колега, аз карам същтата кола близо 3 години, никога не е пушила и турбото си бачка, но не съм махал катализатора.Даже по едно време карах на 1,2 бара , сега съм на 1,1.Така, че връщай катализатора :D
                        Lancia Kappa 2.0 20V & 20VT
                        Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
                        Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap

                        Коментар


                          #13
                          Катализатора вече няма как да го върна,а имам резонансно гърне,но на дали ще си реша проблема с него!Прочетох, че има някакъв подсилен 360°лагер и задното уплътнение и ако решава до някакяа степен проблема даите някакъв линк за да ги купя.Дайте линк за Т3 за мойта кола,че нищо не разбирам от тези неща.Мерси предварително :D

                          Коментар


                            #14
                            tomi82 написа:
                            Прочетох, че има някакъв подсилен 360°лагер и задното уплътнение и ако решава до някакяа степен проблема даите някакъв линк за да ги купя.
                            Виж тук:http://www.turborebuild.co.uk/или в ebay магазинът им:http://stores.ebay.co.uk/Turbo-sparesНе знам, кой точно модел лагер е .Нека някой по-запознат да уточни.
                            Lancia Kappa 2.0 20V & 20VT
                            Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
                            Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap

                            Коментар


                              #15
                              Larii написа:
                              Схванах
                              Приятелю, много внимателно трябва да подбираш какво схващаш от тоз форум..... Това с бекпрешъра от катализатора и главоломното развъртане на турбината и накъсания маслен клин са пълни простотии....Батко Стивъне, не ме учудвай и ти има известна доза истина за съотношенията в наляганията - бууст и бекпрешър, само че тези налягания се мерят в всмукателния колектор /между студената перка и главата - т.е. бууст-а/ и в изпускателния колектор / между главата и топлата перка - т.е. бекпрешър/ За да има въобще някакво такова фатално отношение катализатора, към работата на турбината, трябва да ползваш такваз зверска турбина, че А/Р - а на топлата и част да е по голям от катализатора...тогава може да се мисли за някаква рестрикция в даун пайп, ауспух, гърнета, катализатори....А иначе турбините на петтака са по-неустойчиви на налягания от 1 бар и нагоре, точно заради бек прешъра, щото А/Р-а на топлата част е по-малък и за да поддържаш 1,2 бара в всмукателния тракт заради малкия А/Р газовете минават с голямо налягане, скорост и натиск върху топлата перка, дигат много задното налягане Бекпрешъра и турбинката пръдва....Пък защо и как точно о.ира бекпрешъра турбинката и на какво още с.ре, е специалистите с катализаторите да видят кво пишат по кралските форуми по тоз въпрос
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар

                              Working...
                              X