Здравейте на всички! Пиша Ви с молба за малко помощ във вид на информация за уно турбо и съвети по (евентуалния) в бъдеще проект. Та в общи линии ситуацията е следната: имам възможност да взема на цената колкото струва като старо желязо едно такова фиат-че, което както се досещате не е в отлично състояние.... Имам немалък опит в ремонта на коли, като професия практикувам също монтьорство, само че индустриално, а не авто, но като цяло нямам много представа от турбинираните двигатели, както и какви проблеми да очаквам и къде да наблегна при "реставрацията". Та.... в общи линии с колата случая е следния: колата е набор 1985г., докарана лично от настоящия и собственик на ход от Австрия през 2000г., ползван е като личен автомобил около 7 години без да се правят извращения с него и няколко "дребни" проблема в съчетание със солидна ръжда го докарват до положението да се остави под един навес и да не е мърдан нито припалван досега. Гнилоча не е толкова зле колкото ми се струваше - десния калник е тотално заминал, както и двата прага, но подът, роговете и като цяло останалата част са да речем в прилично състояние - поправими По думите на собственика, на когото съм склонен да вярвам, до последно двигателя е работил тихо, спокойно без странни и нехарактерни шумове, но е правил следния проблем - както си върви колата е гаснела без никакви признаци да запали после, оставяш го за известно време и после си пали от ряз и върви без проблем... и така до следващия път, който можело след 1 час да го направи може и след 2 месеца. Другия проблем бил в скоростната кутия - сменяли са съединител, но проблема си останал - трудно влизала първа скорост, няма шумове или друго при движение, нямало проблем при останалите скорости, просто първа скорост трябвало да се вкарва малко с чалъм, нещо от сорта на включване на втора и после на първа както си седи на място, потегля се и с другите скорости после няма проблеми. Друг проблем имало с таблото - губели се от време на време километража, таблото е дигитално де... Към настоящия момент колата си седи под навеса и стабилно върви към пункта за метални отпадъци защото собственика има здравословни проблеми (собственика е свако на жена ми, та затова съм подробно запознат с историята на колата) а сина му няма възможност, време и желание за тая кола и затова е и спрян от движение (не е бракуван).Та идеята ми е следната - имам гараж, в който като хоби в свободното си време правя коли предимно на приятели, вкарвам уно-то в него и полека-лека да го изкърпя стабилно, да направя ревизия на окачване и спирачки, да обърна и сериозно внимание на всички гумени уплътнения и маркучи по двигателя, както и на самия двигател, смяна на всички флуиди. След това, ако всичко е наред, да вдигна минимално мощността с не повече от 10-15 коня, за да запазя ресурса на двигателя, да го оборудвам с хубаво окачване и спирачки, да изхвърля ненужните седалки и останалото по интериора, да го обуя с готини гуми и джанти и да си карам по ненатоварените криволичещи пътища на моя край от време на време за кеф. Въпросите ми са - от къде могат да бъдат евентуално тия гореспоменатите проблеми, от къде да очаквам изненади и на кое да наблегна при първоначалното обслужване и ремонти. С нетърпение очаквам мнението на колегата bebito^^^ :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Молба за малко помощ - UNO 1.3 turbo
Collapse
X
-
Реставрацията на тази кола не е никак лесна.Няма части за нея и голяма част от тях се поръчват през Ибеи и не са никак евтини.Невъзможни неща няма трябват желание,и вътрешно чувство да искаш да свършиш нещо както трябва без да се интересуваш от парите които си дал и времето което си отделил - да се гледа само крайната цел.Съвета ми е да не се занимаваш с тунинг на тази кола!А само да е реставрираш.Това не е кола която има ОДБ букса да смениш горивната карта и сме готови.(демек да и сложим"чеп")Но все пак ако си решил да се занимаваш имаш нужното желание време и пари то смятам,че тук ще намериш информация.http://www.tuning.bg/forums/index.ph...оздрави.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
-
Миксера написа:Да, тая тема я прегледах обстойно и затова казах, че искам твоето мнение...Наистина не смятам да пипам двигателя, евентуално да му подменя генерацията, турбопътищата и други дреболии и да наблегна на окачване и спирачки.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Е.... за взимането не е никакъв проблем - мога да я взема и платя по-късно, ако искам. Не са проблем 400лв, но маалко ще почакам понеже имам в момента две коли - два пасата 2-ки, единия комби, а другия - седан. Седана издуха гарнитура, та му правих двигателя скоро, а и комбито това го очаква.... та в общи линии колите, които ми служат в ежедневието са приоритетни, после ще се занимавам с проекта, но ще се вслушам в съвета ти - няма да променям нищо по двигателя, евентуални леки доработки по окачване, в общи линии запазване на оригиналния вид :D Благодаря за отделеното време, като вкарам уно-то в гаража ще се похваля със снимки
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар