Малко неясен въпрос. Уточни какво точно искаш да правиш. Иначе конструктивно пасва всичко на платформа "типо" - купе, делта, дедра, алфа 155, 145,146, гтв, браво, брава, марея - местата за захващане на силовия агрегат към купето са едни и същи.
Малко неясен въпрос. Уточни какво точно искаш да правиш. Иначе конструктивно пасва всичко на платформа "типо" - купе, делта, дедра, алфа 155, 145,146, гтв, браво, брава, марея - местата за захващане на силовия агрегат към купето са едни и същи.
Имам "Tempra SW" чист карбуратор 1992г. и искам да и сменя двигателя. Мислех да е от темпра 2.0 - 115 кончета.. ходих по моргите тука в Варна но не намерих темпри, пък камо ли двигатели! :D За това питам от какво друго мога взема ДВГ..
Те колегите са ти казали от какво пасват двигатели.Под пасват разбирай,че пасват местата на тампоните и чисто механично се набутват сравнително лесно.После зависи какъв мотор си взел може да има усложнение с спирачки и инсталация.Аз също бях пред тази дилема и реших,че основен ремонт на моя си мотор ще излезне по-ефтино от какъвто и да е друг мотор.
Малко неясен въпрос. Уточни какво точно искаш да правиш. Иначе конструктивно пасва всичко на платформа "типо" - купе, делта, дедра, алфа 155, 145,146, гтв, браво, брава, марея - местата за захващане на силовия агрегат към купето са едни и същи.
Имам "Tempra SW" чист карбуратор 1992г. и искам да и сменя двигателя. Мислех да е от темпра 2.0 - 115 кончета.. ходих по моргите тука в Варна но не намерих темпри, пък камо ли двигатели! :D За това питам от какво друго мога взема ДВГ..
Значи, ти трябва всичко под капака - двигател, скорости, инсталация на двигателя с електрониката му, полуоски, шенкели с главините
Коментар