Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

питане за Купе 2.4 20в турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    питане за Купе 2.4 20в турбо

    Добър вечер на всички . На кратко това което чета вече в няколко форума (чужди) на купе 20в турбо слагат блок от стило 2.4 ... и става 2.4Т интересува ме какво точно се преправя и изобщо преправя ли се нещо, ли си пасва като оригиналния блок?? правил ли го е някой в България и ако е, да опише как точно става ..

    #2
    В България знам само за 1 кола с 2.4 20В Турбо и това е Типото на Фил .... когато е правено то в Англия не са се и замисляли, че е възможно !Ако те интересува кой го е правил - сглобката до колкото помня е на Тошко Цунамито !http://www.youtube.com/watch?v=qi5ya_i_uVk
    Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

    Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
    Fiat Tipo 1991 - ex
    Fiat Uno Fire - ex ex

    Коментар


      #3
      Колега, в Англия го правят тва нещо, но с много пари. Не ползват блок на стило, защото коляновите им валове са доста слаби и не издържат. Правят го с изработени за тях по поръчка вал, бутала и биели. Аз си писах с човека който е правил почти всички 2.4-ки ( Barbz) да си закупя всички нужни части за трансфотмацията, при което той отговори, че на цена от 6000евро ми праща цял сглобен 2.4 подкован мотор, готов за монтаж...
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Коментар


        #4
        свалил е цената 1000евро преди беше 7

        Коментар


          #5
          nastybg написа:
          .... когато е правено то в Англия не са се и замисляли, че е възможно !
          На тая басня винаги се спуквам от смях
          DJ_STIVAN написа:
          .....Не ползват блок на стило, защото коляновите им валове са доста слаби и не издържат....
          С това "малко" са те подвели, ама карай.

          Коментар


            #6
            Да споделя малко опит! 2,4 мотора е с 83 мм. диаметър на буталата и 90 мм. ход .... 2,0 кубиковия турбо е с 82 мм. диаметър и 76,57 ход...Като така на турбо блока по способа копи - пейст не може да се сложат 2,4 карантиите /както пита автора на темата/ , поради няколко причини:- По - дългия ход на 2,4 колян.вала се компенсира за съжаление не от биелите или от разтоянията между буталния болт и челото на буталото, а ..... от по-високия блок при 2,4 от тук следва, че: - турбо блока, с турбо буталата не може да се ползва с 90 мм- тровия вал щото е нисък - Високия 2,4 блок не може да се ползва пък щото ако му сложиш оригиналните, атмосверни 83 мм. бутала неа да устискат щото стъстявания, детонации,..... каша Не може да ползваш в него блок и турбо бутала, /стоковите имам предвид/ щото пък те са 82 мм. и в 83 милиметровия блок ще лопат, кат консервна кутия у кюнец .... Варианта с ризите го изключвам, щото е глупаво просто....В крайна сметка, 2,4 атмосверен мотор неа как да стане турбо матор със сток карантията от 2,0 турбо, нито пък обратното.Варианта е на 2,4 агмосверката да се барнат турбо кованяци /бутала и биели/ и останалото е копи-пейст с 2,0 20V турбото ... пробвал съм Това нещо, като вариант е мноу по- ниско, като цена от 6-7000 евра.... По мои изчисления при наличен 2,4 20V атмосверен мотор и стокова 20 V турбо кола конверсията към 2,4 турбо би стъпила на около 2000 еврака.....Останалите 4000, ако ги търси за труд англичанчето ..... скъпинко раоти
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              #7
              kaci написа:
              nastybg написа:
              .... когато е правено то в Англия не са се и замисляли, че е възможно !
              На тая басня винаги се спуквам от смях
              Що пък басня, казвам какво съм наблюдавал, далеч не съм тръднал да обяснявам, че цунамито е върха на гуру-тата. Просто като се регистрирах в фццюк първите теми, които търсех бяха точно 2.0 20V Turbo -> 2.4 20V Turbo и реално най-ранните теми с обсъждания, идеи и т.н. бяха 2004-та 2005-та. А типото на Фил му знам и времето от 2004-та на Божурище. А тая кола не е като да е правена за 2 месеца ...
              Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

              Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
              Fiat Tipo 1991 - ex
              Fiat Uno Fire - ex ex

              Коментар


                #8
                nastybg написа:
                ....далеч не съм тръднал да обяснявам, че цунамито е върха на гуру-тата...
                Не съм казал нищо ЗА и ПРОТИВ сервиза и отделни персони
                nastybg написа:
                ...Що пък басня...
                Струваш ми се малък за да имаш спомени от онзи строй в който пропагандно промиваха мозъци и ни убеждаваха как ние сме най-умните, най-красивите, най-работливите, как сме измислили всичко.......а твоето писание ми припомни точно тези глупости и неистини.
                nastybg написа:
                Просто като се регистрирах в фццюк първите теми, които търсех бяха точно 2.0 20V Turbo -> 2.4 20V Turbo и реално най-ранните теми с обсъждания, идеи и т.н. бяха 2004-та 2005-та....
                Това е така защото си се регистрирал направо в "новия" им форум. Преди години пуснаха някакъв частичен архив на стария им форум(до 2003г.), но мисля, че тунинг раздела отсъстваше от този архив.

                Коментар


                  #9
                  Стига си ме солил, земи пиши в Купе темата да се разберем, кога ще се съберем на оная пицария, където бяхме миналия път ...
                  Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                  Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                  Fiat Tipo 1991 - ex
                  Fiat Uno Fire - ex ex

                  Коментар


                    #10
                    Действай http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Coupe...item58951f307b

                    Коментар


                      #11
                      и тоя линк каква връзка има с темата за 2.4 ?
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #12
                        е как тогава на Филип типото е с напълно фабрична карантияи на цена от около 500 лева?(за материали)Каци бих се радвал да дадеш някакъв линк или подобнозащото тия легенди аз ги създавам :D

                        Коментар


                          #13
                          hf hpe написа:
                          Каци бих се радвал да дадеш някакъв линк или подобнозащото тия легенди аз ги създавам :D
                          Както написах по горе - няма нищо като архив от тунинг раздела.Гледам, че в момента не им работят и линковете с архивите за техническия и общия раздел.

                          Коментар

                          Working...
                          X