Добър вечер на всички . На кратко това което чета вече в няколко форума (чужди) на купе 20в турбо слагат блок от стило 2.4 ... и става 2.4Т интересува ме какво точно се преправя и изобщо преправя ли се нещо, ли си пасва като оригиналния блок?? правил ли го е някой в България и ако е, да опише как точно става ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
питане за Купе 2.4 20в турбо
Collapse
X
-
В България знам само за 1 кола с 2.4 20В Турбо и това е Типото на Фил .... когато е правено то в Англия не са се и замисляли, че е възможно !Ако те интересува кой го е правил - сглобката до колкото помня е на Тошко Цунамито !http://www.youtube.com/watch?v=qi5ya_i_uVkAlfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
-
Колега, в Англия го правят тва нещо, но с много пари. Не ползват блок на стило, защото коляновите им валове са доста слаби и не издържат. Правят го с изработени за тях по поръчка вал, бутала и биели. Аз си писах с човека който е правил почти всички 2.4-ки ( Barbz) да си закупя всички нужни части за трансфотмацията, при което той отговори, че на цена от 6000евро ми праща цял сглобен 2.4 подкован мотор, готов за монтаж...Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Да споделя малко опит! 2,4 мотора е с 83 мм. диаметър на буталата и 90 мм. ход .... 2,0 кубиковия турбо е с 82 мм. диаметър и 76,57 ход...Като така на турбо блока по способа копи - пейст не може да се сложат 2,4 карантиите /както пита автора на темата/ , поради няколко причини:- По - дългия ход на 2,4 колян.вала се компенсира за съжаление не от биелите или от разтоянията между буталния болт и челото на буталото, а ..... от по-високия блок при 2,4 от тук следва, че: - турбо блока, с турбо буталата не може да се ползва с 90 мм- тровия вал щото е нисък - Високия 2,4 блок не може да се ползва пък щото ако му сложиш оригиналните, атмосверни 83 мм. бутала неа да устискат щото стъстявания, детонации,..... каша Не може да ползваш в него блок и турбо бутала, /стоковите имам предвид/ щото пък те са 82 мм. и в 83 милиметровия блок ще лопат, кат консервна кутия у кюнец .... Варианта с ризите го изключвам, щото е глупаво просто....В крайна сметка, 2,4 атмосверен мотор неа как да стане турбо матор със сток карантията от 2,0 турбо, нито пък обратното.Варианта е на 2,4 агмосверката да се барнат турбо кованяци /бутала и биели/ и останалото е копи-пейст с 2,0 20V турбото ... пробвал съм Това нещо, като вариант е мноу по- ниско, като цена от 6-7000 евра.... По мои изчисления при наличен 2,4 20V атмосверен мотор и стокова 20 V турбо кола конверсията към 2,4 турбо би стъпила на около 2000 еврака.....Останалите 4000, ако ги търси за труд англичанчето ..... скъпинко раотиТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
kaci написа:nastybg написа:.... когато е правено то в Англия не са се и замисляли, че е възможно !Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
nastybg написа:....далеч не съм тръднал да обяснявам, че цунамито е върха на гуру-тата...nastybg написа:...Що пък басня...nastybg написа:Просто като се регистрирах в фццюк първите теми, които търсех бяха точно 2.0 20V Turbo -> 2.4 20V Turbo и реално най-ранните теми с обсъждания, идеи и т.н. бяха 2004-та 2005-та....
Коментар
-
Стига си ме солил, земи пиши в Купе темата да се разберем, кога ще се съберем на оная пицария, където бяхме миналия път ...Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар