Някой има ли идея дали е възможно да се направят преходни фланци от 4х98 към 5х112 или няма да се съберат дупките? И каква трябва да им е минималната дебелина Отделна тема.Модераторски екип на fiat-bg.org
Аз исках да правя подобно нещо, но ставаше малко кофти ситуация с ЕТ-то и се отказах. Трябва да е минимална дебелина 20мм иначе виждам, че в Германия се продават такива фланци, но на солидна сума ....
То май най ефтино може да се мине ако си разпробиеш главините, иначе с фланци както каза колегата по горе минимум 20-25мм дебелина, но цената предполагам ще е минимум 200лв и нагоре, нямам идея
Аз и в момента съм с 20мм, така че ако са достатъчни не е порблем, обаче с дупките май е дървото. Поне фланците, които намирам са с доста интересно решение, за дупката която съвпада. http://www.epytec.de/product_info.php/products_id/585
Мда, точно такива ти трябват, мисля че в тунинг форума имаше човек, който правеше точно такива по поръчка, но пак казвам, че сумата ще е трицифрена и незнам дали си струва набиването на толко пари.Джанти 5x112 ли си харесал ??
Мда, точно такива ти трябват, мисля че в тунинг форума имаше човек, който правеше точно такива по поръчка, но пак казвам, че сумата ще е трицифрена и незнам дали си струва набиването на толко пари.Джанти 5x112 ли си харесал ??
То ако става на въпрос какво си струва, наливането на каквито и да е пари в тия кочини, не си струва... ама болни мозъци..... Иначе да, харесах си една 18-ка петолъчка...
най добрия и евтин вариант фирма Енчо Енчев град Долна Оряховица .... там правят всякакви фланци и болтове..... адски съм доволен от тях, 4 пъти съм пазарувал и всичко е било адски стриктно направено в срок и доста на оферта.... фланците ми и толтовете бяха към 120 лева... нещо такова.... не поомня точна сума но някаде там беше..
От 4 към 5 дупки е кофти да се правят фланци, крие рискове........отделен е факта че на кола с предно като се сложат повече от 10мм фланци, се променят малки но съществени неща по окачването, управлението и геометрията на предницата.......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Нещо и на мен не ми изглежда много безопасно това преминаване със съвпадащия болт и май няма да си слагам главата в торбата. По-скоро може да мина на алфови главини по-натам. А за фланците по-големи от 10мм, ще кажеш ли по предницата какво се променя, че аз пердаша с 20мм отпред и отзад, въпреки че съм ги свалил временно? И другото което ми е интересно, до колкото си спомням на италфеста купето ти беше с фланци отзад, имаш ли проблем със задиране във веждите
Коментар