Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

MAP сензор за JTD BRAVO до 2 бара

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    MAP сензор за JTD BRAVO до 2 бара

    Здравейте колеги :D Въпроса ми е следния и се надявам да ми помогнетел:Тунинговам браво 1.9 jtd 105 коня 2000 година, като слагам една доста големичка турбина.Трябва съответно да сменя МАП сензора, защото той е до 1.5 бараТрябва ми такъв който е до 2 бараМоже ли някой да ми даде информация от каква кола трябва да еи евентуално сериен номер, защото ще поръчвам по Ибейтова е което открих е товаhttp://www.ebay.com/itm/MAP-sensor-A...2a959f&vxp=mtrима и много други затова исках и вас да попитамЧетох че трябва да е от Alfa Romeo 147 (937) 1.9 JTDM 16V 150 коня, вярно ли е това ?
    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

    #2
    Знам че е малко циганска работа, но защо просто не излъжете компа че сегашния сензор е до 2 бара. Минуса е, че като гледаш на диагностика, вече няма да е вярно показанието, но винаги можеш да гледаш напрежението а не показанието в барове и на ексела с формула да си го върнеш към истинското. Турбо таблиците в нашия комп не се ползват, така че няма смисъл да го сменяш сензора, в смисъл, нищо повече няма да получиш.Виж в чуждия алфа форум, yan.ko и JS JTD мисля че са сменяли и имаше тема за сензора.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      Ми ако може да се направи през софтуера ще е супер, не ми се дават пари за сензорѝѝПросто пише че за да си надуеш турбото на над 1.5 трябва да го смениш,не знаех че може да стане и през софта
      Alfa Romeo 147 2004 mJetd

      Коментар


        #4
        vensai написа:
        Просто пише че за да си надуеш турбото на над 1.5 трябва да го смениш
        Принципно е така при jtd-тата на които турбото се управлява от компа. Там ако компа не може да види истинското налягане, няма как да регулира добре налягането на турбината. При нас турбината се регулира механично от уейстгейта, който е в нея и компа няма никакво отношение. От тази гледна точка няма смисъл да сменяш сензора. Промяната на таблиците в компа е от гледна точка да не забива грешки като види много високо налягане или да се пусне лимитър за който не знам. Ако няма проблеми с едно от тези двете, значи и софта няма смисъл да пипаш.Каква турбина си си харесал.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          ми то аз направо я купих и я сложих преди няколко дена обаче бая се изхвърлих :D взех Гарет Т4и сега неще да я развърти.Не знам дали ще стане ако се сменят разпръсквачи и се коригира софта
          Alfa Romeo 147 2004 mJetd

          Коментар


            #6
            vensai написа:
            ми то аз направо я купих и я сложих преди няколко дена обаче бая се изхвърлих :D взех Гарет Т4и сега неще да я развърти.
            Е ти нищо не каза. Каква е точно турбината? Т4 е вида на фланеца, има сумати такива турбини. Разбира се всичките са супер големи и за бензинови бегачки. Подобни турбини се позлват за мощности от 300-500 коня. Та не знам как си решил да вземеш такава турбина за jtd105 дизеларката. Вярно бая си се изхвърлил Иначе колегата vsd е прав. Няма нужда да сменяш МАП сензора. Може да се направи схемата само чрез софта. И не си мисли че колкото по-високо е налягането на дадена турбина толкова по-добре. Всяка една турбина си има компресорна и турбинна карта на ефективност. В нета има доста турбо калкулатори, така че не е трудно да се сметнат ориентировъчно някои неща. Я кажи на колко гориво караш та се хвърляш на подобни турбини ?!? За тоя мотор ще е подходящо нещо от сорта на GT1749 или GT1752, зависи какво се цели и как е направен софта. А дори и с някоя от тези турбини пак няма да има нужда се кара на налягане по-голямо от 1.5 бара, така че като цяло не виждам смисъл да се сменя МАП-а или каквото и да е там друго решение.

            Коментар


              #7
              интересно Т4 предполагам се слага само на камионски дизели, защото на бензин се минава на Т4 след 500 коня при туин скрол, а при сингъл от 700 коня да речем :D В тоя случай трябва просто едно турбо с променлива геометрия от някой 2.7 мотор най-много.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                Просто турбото ми го изпрати приятел от америка и вика дай 100 долара и ти го пращам въобще не съм мислил .Значи целта ми е 200 коня по принцип и гледам едно по едно да си набавям необходимите части.За мап сензора разбрах и благодаря за информацията.Ако успея да продам мисля да взема Гарет 2256После разпръсквачи от СтилоГоривна помпа от 2.4 - там не съм проучил още нещата и не знам дали ще е необходимо.Другото също което обмислям и може би е по удачно направо да сложа от марея 2.4 двигателя заедно с атрибутите му един мап и така.Вие какво мислите
                Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                Коментар


                  #9
                  vensai написа:
                  Другото също което обмислям и може би е по удачно направо да сложа от марея 2.4 двигателя заедно с атрибутите му един мап и така.Вие какво мислите
                  Ами ако наистина го обмисляш този вариант - забрави за 2.4 на Марчето. Търси си 2.4 150 коня на Алфа или Ланча Ще се сетиш защо

                  Коментар


                    #10
                    janyboy написа:
                    vensai написа:
                    Другото също което обмислям и може би е по удачно направо да сложа от марея 2.4 двигателя заедно с атрибутите му един мап и така.Вие какво мислите
                    Ами ако наистина го обмисляш този вариант - забрави за 2.4 на Марчето. Търси си 2.4 150 коня на Алфа или Ланча Ще се сетиш защо
                    Коя година трябва да е колата и съвпада ли захващането на мотора. Аз мислих от мареа защото на практика предниците им са напълно еднакви и няма да е необходимо нищо да се преправя.Ако взема от алфа и или ланчия захващането ще е друго или бъркам ?
                    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                    Коментар


                      #11
                      Има много писано по този въпрос. Погледни и в Алфа форума. Търсиш 2.4 JTD 10V CF3 мотор 150 коня. Без преправяне няма да минеш

                      Коментар


                        #12
                        То преправяне е ясно че ще има, единственото което ме интересува е само тампоните на двигателя и скоросната котия да съвпадат Алфа 156 2.4 има ли с такъв мотор ?Чета че при нея тампоните са си точни с тези като мойте
                        Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                        Коментар


                          #13
                          Да смениш двигателя със сигурност ще е много по-трудно отколкото да смениш само турбото.Има правен дизел като нашите със 2256 около 185 коня и 1,7 бара. Предполагам с още малко гориво и пушек може да стигне 200.http://www.alfaowner.com/Forum/attac...?й-добре ще е да се научиш да си ремапваш сам колата.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            vsd написа:
                            Да смениш двигателя със сигурност ще е много по-трудно отколкото да смениш само турбото.Има правен дизел като нашите със 2256 около 185 коня и 1,7 бара. Предполагам с още малко гориво и пушек може да стигне 200.http://www.alfaowner.com/Forum/attac...?й-добре ще е да се научиш да си ремапваш сам колата.
                            Е така ще е най добре със сигурностСега ще прочета тая тема
                            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                            Коментар


                              #15
                              Там има доста подобни теми, повечето хора с 1,9 jtd вече са с gtb 2056 и около 250 коня, но имат и доста други неща по колите.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X