Важно е да се изпипват нещата за да има после усмивка на лицето.Ти използва ли част от старата ти инсталация или всичко подмени с тази от алфата !?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 2.0 8v Twin Spark
Collapse
X
-
Инсталацията на двигателя си върви с ЕКУ-то. Свалих старата и пуснах новата. Единствено се преправи инсталацията която отива към уредите на таблото зада работят. Не е сложно ако имаш схема.Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Аз да запитам нещо, ако е удобно...... С какво смяташ, че е по-добър тоз едновремешния твинсмърт от 1,8 16 V маторя Щото ако е само заради екзотиката, че неа друго Браво с такъв алфов моторь, то един жигулски двигател ша и още по-голяма екзотика в купето на Браво.....ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
По-добър е с това че ме кефи повече пред 1.8 16в .....Сега шегата на страна.. И двата двигателя имат своите плюсове и минуси... Просто моето лично виждане за моята кола е с този двигател и всяко отваряне на капака поражда в мен усмивка. Не е случайно че съм се спрял на старата школа като е взет един от последните и варианти (този тип верижен двигател се вгражда в Алфа от доста години). Незнам дали сте карали поудъртели италянки, но самото усещане е много приятно. Аз съм заклет алфист влюбен във фиат браво и рожбата от цялата тази галимация е моята кола. Не че не можеше да е поредното на поредното фиат браво турбо или 2.0 16в било то и туин спарк. Аз исках да е с този двигател защото така ми харесваFiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
RASTIL написа:Аз да запитам нещо, ако е удобно...... С какво смяташ, че е по-добър тоз едновремешния твинсмърт от 1,8 16 V маторя Щото ако е само заради екзотиката, че неа друго Браво с такъв алфов моторь, то един жигулски двигател ша и още по-голяма екзотика в купето на Браво.....AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
TRENDi написа:RASTIL написа:Аз да запитам нещо, ако е удобно...... С какво смяташ, че е по-добър тоз едновремешния твинсмърт от 1,8 16 V маторя Щото ако е само заради екзотиката, че неа друго Браво с такъв алфов моторь, то един жигулски двигател ша и още по-голяма екзотика в купето на Браво.....Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Малко УПдейт .... бравото е на тенекия отвътре ... като съм оставил корите на предните врати за сега, докато измисля някакви други. Остана тавана да се свали ... ама му се чудя все още .... ама маи маи ще си замине и той!Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Двигателят е доказано "дуракоустойчив" и с никаква(буквално) поддръжка. Веригата малко предимство ли е, че я натягаш само и не се занимаваш с ангренажа - ролки, ремъци, пети за зацепване и т.н. Ако все пак решиш на 250 - 300 хил. км може да си я смениш (60-70 лв нова и ~30 лв 2-ра ръка оригинална) - за час максимум работа е. Бобините са 2 и са по 20 лв 2-ра ръка, комутаторите по 10-15 лв - за 8-9 години съм сменил по 1 бр. Въпреки това на моето 1.7 съм успял да строша сегмент на 3-ти цилиндър и съм с 5 компресия на него. Продължавам да си го ръчкам и до днес от есента (когато мерих компресията), а от кога си е с проблема - не знам. Живи и здрави тая година - АR67202 и при мен ще има (+ вентилатор). БТВ мотора го взех за 130 лв (без биела, т.е. + 40 лв още) .П.С. Вариаторът е по-читав от на 16 клапановите тракалки и си има фабрично маслено охлаждане. За мен тези предимства са достатъчни.[/quote]Така или иначе не разбирам квой туй, ама да почнем от веригата - та тя за нафиркан мотор е недостатък и то сериозен! Щото на атмосверния тунинг треа на първо място:- лека карантия, а тук баш веригата е сигурно 2 кила, кат я завъртиш и 6000 оборота маторя я усеща кат 200 кила, буталата и биелите са кат на ЮМЗ /трактор/, клапаните са и те кат за ЮМЗ-тежки, големи на тава и праят гадни "сенки" при пълненето на мотора...... - после треа проходна глава, тук виж кво съм писал за клапанчоците- после треат валове, щото, гледам колегата я изпразнил, търси и корави спирачки, явно ще е тясно приложима колата и едни хубави валове за атмосверка с тясно приложение са препоръчителни, а на тоз едновремешния матор и да му намериш валове ще е филм и половина ...... За технолотията от на баба ми годините - алуминиев блок с набити ризи мисля е излишно да коментираме.... Та общо взето все още ми не е ясно щото тоз дъртия кокал е предпочел колегата пред едно 2,0 16 V Фиат или даже и пред неговия си собствен 1,8 16VЗа твинсмърт тегнологията също не ми се коментира....Единстственото основание е екзотиката и и усмивката на лицето като го видиш тоз /макар и дърт кокал/ в купето на любимото БравоТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Ти сега ще кажеш че и колата съм си преебал ... хихихи .. шегувам се ! Всяка една кола е въпрос на личен вкус. Твоята защо е 2.0 20в турбо???? --> ми защото на теб така ти е кеф и си я направил с мерак! И аз така си чопля колата.. за дартия паметник под капака .. ми добре се движи .. аз съм доволен .. за сега не ми трябва повече мощност а да спира и да е по-стабилна в завоите. Занапред има какво да се изтиска от ризника ... дали ще са валове .. дали ще е инхалатор не съм решил. Catcams ми върнаха писмо .. валовете са 1284.82 лв. (ваеиант 1). За тези пари по образ и подобие може да се направи като пазарджишката 155-тица 2.0 8В ТС ТУРБО.. която се е доказала на калояново не веднъж (варянт 2). Но това ще го мисля чак през лятото когато ще имам и повече финанси. За сега се издирват амортисьори....... От другия месец почвам да търся и спирачки. По интериора нещата са почти събрани .. трябва да другата седмица да имам и коланите както и кЪстЪм мейд шорт шифтер. За сиромах човек като мен .. толкова!Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Ако ще я караш по-често по жегите то не махай кората на тавана щото е ужас.При ежедневното бях я свалил за претапициране и като я напечеше слъцето ставаше като скара над главата.А пък самата кора не е толкова тежка. Виж ако имаш шибидах може да се замислиш да махнеш него и да се сложи алуминиев лист.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Оставих предните кори докато си изработя други такива... зада могат да се отварят... това е в момента.. тия дни ще я поизчистя и събота неделя трябва да и качвам седалките... а другата седмица ще я преместя пред гаража за смяна на скорости, съединител, кормилна рейка, полуоски и носачи. Паралелно с това трябва да има налични и колани. И чак тогава започва истинското забавление :PFiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Малко спомени от много далечни проекти. Целия фиат бях направил с вата за по-добра шумоизолация и най-вече спряха да тропат корите Вече съм и без кори на вратите.... Направих нови такива .. доста семпли от фазер облепен с мокет. Тази нощ съхне лепилото а утре ще ги снимам да ги покажа.. мисля ще добре станаха .. леко в стил "уютен" :DFiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар