за колегата cici термолентата не е на чугунения колектор /там не е необходимо именно защото е чугунен/,а е на тръбата след колектора.ако си намеря колектор от 1.8 от купе/както казах ако има някои колега да се обажда/,то тогава има смисъл да се *позавият* тръбите за да се запази високата температура на газовете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за чип за марея 1,6
Collapse
X
-
teobonev написа:за колегата cici термолентата не е на чугунения колектор /там не е необходимо именно защото е чугунен/,а е на тръбата след колектора.ако си намеря колектор от 1.8 от купе/както казах ако има някои колега да се обажда/,то тогава има смисъл да се *позавият* тръбите за да се запази високата температура на газоветеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Еми няма да го получиш приятел. Първо ремапа на атмоисферен двигател е крайно нерентабилен (освен ако не е м3 м5) защото почти няма какво да му гласиш.... Ако си с турбо тогава вече можеш да си играеш със буста и тайминга из картите. Просто при теб няма какво да му напшравиш електронно за да го съживиш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар