Ден първи. Вечерта предишния ден бях приготвил всичко за колата-новия спортен двоен конус филтър,маркучи,кофа и т.н.Сутринта времето беше отвратително,но на мен ми трябваше колата така че ща не ща трябваше да я сглуба въпреки отвратителния дъжд.След 15 мин. опорит труд,успях да го монтирам,обаче без кофата която исках да е ползвам за да събира въздух.Просто филтъра сам по себе си беше много голям,така че нямаше много място.След монтажа веднага запалих колата-звукът се беше променил двигателя вече се чуваше по добре.Веднага направих няколко старта на улицата ми зад нас-тя е права,без движение и е дълга 500 метра и широка някъде 12метра.Не усетих никаква разлика.По обет искарах колата по работа,но валеше изведро и филтъра очевидно не смучеше както трябва-явно се беше намокрил.Оставих си колата пред нас с леко разочарование. Ден втори. Отидох на божурище за да гледам гонките,но заради гадното време имаше само 20 коли,беше и бялото пунто 75 което ме би миналия петък.Тъй като нямаше коли и много хора реших да си пробвам колата.С почти пълен резервоар и 40 кила части и инсрументи в багажника дадох 20,11.Трагично!!!Веднага след мене бялото пунто даде 19,88.Тъй като отказа да се пускаме,продължих сам да си права стартове.Второто ми време беше 20,09.Пак се почуствах кофти.Направих трети старт-този път 20,07.Бях се тотално разочаровал от малката ми италианска кола.Качих човека с който бях отишъл там и направих 4-ти старт,като този път направо си тръгнахме без даже да си проверявам времето.Оставих си колата и в много кофти настроение отивах да копунясвам(все пак е петък).Обадих се на едно момче което продаваше изгнило Уно турбо и се оговорих да хода да го гледам.Напих се от мъка че колата ми е бавна. Ден трети. Трябваше да пътувам до карлово,така че сутринта напълних малкото фиатче с багаж и пътници,и тръгнах.Пак имаше спортна стойка-задницата беше ниско заради товара.Тръгнах за карлово по подбалканския път,като по пътя си мислех каква друга кола мога да си вкарам на инвалид,която да върви повече.На места пътя изобщо нямаше асфалт и беше много лош.Свърших си работата и си тръгнах към софия.Този път реших да се върна през пловдив по магистралата.До магастралата си карах възпитано и спазвах ограниченията.Но като се качих на нея забелязах че имам половин резервоар с бензин.Oще откакто си имам фиата знам че върви добре на извънградско,така че се изкуших да го пробвам.От радарите знам че 3000об./мин при мене отговарят на малко над 100км(4800об./мин са 169км по радар).Преди бях правил малко над 6000об./мин по лек наклон.Така че настъпих да вида колко ще вдигна.На равното м/у Пловдив и Пазарджик направих 5500об./мин,прио което ми се повдигна настроението.Колата вече ми се струваше че дърпа повече над 140км,или поне така си внушавах заради филтъра.По натататък по едно леко нададолнище одарих ограничителя на 5-та предавка Тва майче значи 6500об./мин.Спрях да виждам през предния джам,защото целия беше в насекоми Прибрах се в къщи доволен и вече без намерение да си сменям двигателя или колата скоро време.Вече ми се беше оправило настроението.Но като слязох цялата муцуна на фиата беше в насекоми,а през предния джам не се виждаше почти нищо. Извод.От тези 3дни стигнах до няколко извода-на старт 1 и 2 предавка са добри,но трета майче идва дълга.И че извънградско фиата ми върви повече от колкото трябва.За сега единствено се замислям да си полирам колекторите,но ще се види.Иначе още не мога да прецена дали има някакъв ефект от филтъра,но поне според мен колата работи по-добре във високи обороти..Ето няколко снимки на фиатачето след като се прибрах...http://muhite.hit.bg/Img_0033.jpghttp://muhite.hit.bg/Img_0035.jpghttp://muhite.hit.bg/Img_0036.jpghttp://muhite.hit.bg/Img_0037.jpghttp://muhite.hit.bg/Img_0038.jpghttp://muhite.hit.bg/Img_0040.jpg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Три дни тестове.... или защо така???
Collapse
Реклама
Collapse