hit-ko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.8 16V и Coupe 1.8 16V
Collapse
X
-
Да,2000/20 сьщо има такава система, но ефекта който усещаш при 4000об. идва от достигането на макс. вьртящ момент който е при 3750об. Този мотор, не се плаши от високи обороти, максималната си мощност достига при 6500об. !!! Така,че ако искаш да изпиташ удоволствие от качествата му, трябва да го дьржиш в обороти!
Коментар
-
hit-ko написа:Mомчета,мотора е супер-страхотна еластичност за тази кубатура.А вариатора на всмукателния вал е "бял кахьр". За сьжаление сьс всяка новост, с всяко авангардно решение е така! FIAT отново беше прьв с и естествено или трябваше да обере овациите или да чака друг да го тества и тогава да го внедри /както са повечето от фирмите/ Но в случай,Че вариатора откаже-200лв. е нов, а в случай че не ви се сменя , зацепвате всм. вал 2 зьба в аванс и двигателя става сьщия звяр, с незначителни различия на празен ход, ама кой ти кара на празен ход???Пауър из нотинг уитаут гума
Cinq 16v , Delta 1 2.0
Коментар
-
ivo098 написа:да се ***** в досадника с мойте въпроси ама сега изникна нов :D гледам алфите 145 и 146 обема им пак е 1747 cc, предполагам същия блок поне ползват, там от къде идват тия 144 коня, пак ли са с променливо газоразпределение?Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Както е казал Еньо - смяната на вариаторния комплект оскъпява смяната на ремъците с 10 лева (7.60 е комплектчето и вече става доживотно) Ако сменяте само това комплектче, труда е същия като за смяна на ремъци и ролки- така че е най-добре да се направи като се купи колата и се прави първоначалното сменяне на ремъци - тогава оскъпяването както казах е минимално. :D :D :D Така че вариатора не е проблем :DAlfa Romeo 145 1.8 Twin Spark -Ех, 156 SW 2,4 JTD -Ех
Alfa Romeo 164 Super 2.0 Тwin spark
Alfa Romeo 155 Super 2,5 V6
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v
MB CLK - 430 V8
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар