Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Coupe 2.0 16v

    Здравейте КолегиСкоро се сдобих с фиат купе 2.0 16в. атмосферен двигател.Моля за мнение по какъв начин мога да повиша мощноста.За съжаление няма много теми за този мотор и ще се радвамда споделите вашите мнение.Сериозно съм се заел да направя колата да изглежда перфектно,но така искам и да повиша мощностаПоздрави

    #2
    Правиш го турбо... и така. Иначе е само хвърляне на пари.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Бих искал да го апазя атмосферно.Не искам да става неворятно бърз авомобил , просто някой да сподели акоимат с този мотор, какво е правил по него.Поздрави

      Коментар


        #4
        Трябва качествено портрване на главата, леко сгъстяване, и ремапване.И като се направи и генерация без катализатор и с прави гърнета ще може да се целят 170-тина коня.Ако имаш и излишни пари за валове, може и 200-тина коня да хване, може и повече но вече нещата отиват на много неизгодно финансово ниво.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          ici написа:
          Трябва качествено портрване на главата, леко сгъстяване, и ремапване.И като се направи и генерация без катализатор и с прави гърнета ще може да се целят 170-тина коня.Ако имаш и излишни пари за валове, може и 200-тина коня да хване, може и повече но вече нещата отиват на много неизгодно финансово ниво.
          Това предполагам важи и за 2.0 20v мотора или се бъркам ? Ако важи за каква цена говорим при първи и при втори вариант ?

          Коментар


            #6
            d1am0nd написа:
            ici написа:
            Трябва качествено портрване на главата, леко сгъстяване, и ремапване.И като се направи и генерация без катализатор и с прави гърнета ще може да се целят 170-тина коня.Ако имаш и излишни пари за валове, може и 200-тина коня да хване, може и повече но вече нещата отиват на много неизгодно финансово ниво.
            Това предполагам важи и за 2.0 20v мотора или се бъркам ? Ако важи за каква цена говорим при първи и при втори вариант ?
            важи в по-малка степен, понеже 2.0 20в си е по-оптимизиран в оригинален вид, а 16в има много оставени резерви за доразвиване, това е относно ремапа.Иначе ако се тръгне на вариант валове, нещата стават много-много скъпи като отношение цена/мощност.За това се споменава като най-изгодно решение турбо вариант, и то директна замяна на моторите.Защото само два вала са над 1600лв ... останалите неща са някъде още толкова ... направо не е за смятане Единствено си струва да се изпипва атмосферния мотор ако ще му се прави едновременно с това и пълна ревизия, тоест ако ще си го караш много след това.
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #7
              [quote="ici"]Трябва качествено портрване на главата, леко сгъстяване, и ремапване.И като се направи и генерация без катализатор и с прави гърнета ще може да се целят 170-тина коня.Ако имаш и излишни пари за валове, може и 200-тина коня да хване-може ама ако намери толкова голямо стадо :D
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                Не искам да отчайвам колегата, но имам един любим цитат, който гласи : "Лекия атмосферен тунинг е безсмислен...Целта е да го осъзнаеш по възможно най-евтиния начин".Готино е да караш силна атмосферка, но трябва да е М3 или М5 (гоУем мотор)
                FIAT Coupe 16VT

                Коментар


                  #9
                  Ici, имаш ли наблюдения в/у едни валове от 16 клапанова атмосферна тема, по вида на гърбиците е с доста удължени фази. Интересно ми е как би се държал двигателя в сравнение със оригиналните. Дали ще стане още по тегав във ниските обороти, за сметка на високите?
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    Joro написа:
                    Ici, имаш ли наблюдения в/у едни валове от 16 клапанова атмосферна тема, по вида на гърбиците е с доста удължени фази. Интересно ми е как би се държал двигателя в сравнение със оригиналните. Дали ще стане още по тегав във ниските обороти, за сметка на високите?
                    ами не съм гледал данни за лифта и фазите, но щом е сток вал няма да има отрицателни ефекти в ниските, трябва да е доста голям рейсинг вал че да се проявят слабите ниски обороти.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #11
                      Лифт 9 мм, но са доста по заоблени от стоковите на купетата, обаче и аз нямам представа за градусите.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #12
                        Re: Fiat Coupe 2.0 16v

                        rumenmitrev написа:
                        Моля за мнение по какъв начин мога да повиша мощноста.
                        Дават ли ти се 600 - 1000 лв за 15 - 20 коня.....мда, знам че не ти се дават........щото цените спрямо мощноста така горе долу вървят......Затва карай си купенцето, дръж го изправно и не се занимавай с повишаване на мощноста на атмосферка..........
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #13
                          Re: Fiat Coupe 2.0 16v

                          ФЕРАРИСТ написа:
                          rumenmitrev написа:
                          Моля за мнение по какъв начин мога да повиша мощноста.
                          Дават ли ти се 600 - 1000 лв за 15 - 20 коня.....мда, знам че не ти се дават........щото цените спрямо мощноста така горе долу вървят......Затва карай си купенцето, дръж го изправно и не се занимавай с повишаване на мощноста на атмосферка..........
                          Хах, така си е, сетих се навремето като бях атмосферка с Типото как се бях заиграл в зората на тунинга да го засилвам Първо отваряне за най-обичайна ревизия и първо портване, от нормална чиста 16-ка на 400м се свали на ниска-средна 15-каВторо отваряне и доразвиване на портването и ... вървежът беше ненормален вече, мерих се тогава с една наша драгаджийска Астра с правен мотор на пълен варел, 1-ва и 2-ра равни и чак на 3-та след 100 вземаше преднина при положение че бях с едни близо 300 кила повече, ефекта беше сериозен...Астрата беше средна 14-ка на Божура без нитрото ...Трето отваряне, портването го дооптимизирах до сегашното ниво, обаче добавих и някой други дреболии като турбо и т.н. :D Та струва си позасилването на атмосферката само до етапа без валовете, понеже това се комбинира и с ревизия на мотора, който вече е естествено убит от каране на тия километри и трудно ще изкара ако му се дава газ постоянно иначе.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #14
                            ЗдравейтеЦелите на са толкова високи, смятам да се огранича първоначално вгенерация, порт на главата и сгъстяване, ще погледна на следващ етап и за валове,тъй като инвестицията там е доста по голямя.Колага, която взех и много запазане/интериор, екстерир/, но ми се иска освен всичкода вдигна малко и мощността, като както кязах несе боря за нещо неверояно.Ще се търси и турбо мотор може би на следващ етап , но за момента ще сезадоволя и с атмосферния.В интерс на истината, до този момент съм карал винаги дизелови турбо коли,който са били с интервенции по тях и тази като чели ми идва малко мудна като усещане.Поздрави

                            Коментар


                              #15
                              Едни хубави свещи (денсо) (нжк) биха се отрализи много добре! Аз докато намеря тези с които типото върви добре минах през бош, шампион ..беру...и да знаеш за този мотор само едно електродни..ако ти бутат други...заеби! Смени си горивния филтър ! Много хора го пропускат при сервизиране.Успех...но наистина не наливай торба пари в атмосферка ! Има турбо мотори за без пари днешно време и ефекта е уау! Другия по умен вариант според мен е направо турбо купе
                              Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                              GTV 2.0 (612 A)now
                              E60 530D now.. hate it big time :D
                              Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                              Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                              Коментар

                              Working...
                              X