Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преминаване от Браво 1.4 75к.с. към Браво 1.4 80к.с. ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преминаване от Браво 1.4 75к.с. към Браво 1.4 80к.с. ?

    Здравейте. Моето Браво е 75 коня моноинжекция...какво трябва да сменя за да стане 80 коня...чувал съм, че разликата е в дроселовите клапи...но дали това е така?...вие как мислите?
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Re: Преминаване от Браво 1.4 75к.с. към Браво 1.4 80к.с. ?

    mitkosoft написа:
    Здравейте. Моето Браво е 75 коня моноинжекция...какво трябва да сменя за да стане 80 коня...чувал съм, че разликата е в дроселовите клапи...но дали това е така?...вие как мислите?
    братле стрували си от 75-за 80 коня по добре 100 или направо 2.0 турбо иначе само набиване на излишни пари мое мнение за 5 коня нема да стане по бърза
    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

    Коментар


      #3
      За дроселовите клапи не намерих никакво инфо, до колкото разбрах е като при 1.6 - разликата е нещо по електрониката, беше обяснено подробно но на технически английски. Също както и при 1.6 и при 1.4 едната модификация е предназначена за немския пазар. Ако знаеш нещо повече сподели че и на мен ми е интересно.
      Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
      Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

      Коментар


        #4
        Re: Преминаване от Браво 1.4 75к.с. към Браво 1.4 80к.с. ?

        zelenilkata написа:
        mitkosoft написа:
        Здравейте. Моето Браво е 75 коня моноинжекция...какво трябва да сменя за да стане 80 коня...чувал съм, че разликата е в дроселовите клапи...но дали това е така?...вие как мислите?
        братле стрували си от 75-за 80 коня по добре 100 или направо 2.0 турбо иначе само набиване на излишни пари мое мнение за 5 коня нема да стане по бърза
        Колега то като си слагах и климатика ми казаха да си сменя колата но аз съм тъп и упорит и с двете си раце го сложих без да ходя на никакви сервизи и без да наливам много пари ...всичко ми седна 300 лева....благодарен съм на колегите от форума които ми помогнаха тогава без тях нямаше да стане климатика....та се надявам и сега да излезе някой колега който знае къде се крие разликата....имах един комшия преди който беше си сменял блока на моноинжекцията неговото беше 80 коня и каза, че взел от моргата моно уж за 1.4 което не паснало на смукателния колектор....и тва ме навежда на мисълта че там може да се крие разковничето....
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          За да стане 80 коня трябва двигателя да се смени от 1.4 с такъв който е 1.2
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            ако искаш нещо което уж върви ,сложи си легендата ино и шес 16в :D
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              кво се подиграваш 30коня отгоре си е разлика
              F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

              Коментар


                #8
                .............
                Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                Коментар

                Working...
                X