Ми пак казвам и на теб kiros невярвам че пунто ГТ на гас неможе да работи , и затова ми е духнала гарнитура ...
Не ме рабра какво исках да ти кажа.Аз не казвам че не може да работи на газ, а с това турбо което смяташ да сложиш няма да изкара много.И аз мислех преди време да газифицирам моя пунтак,но се отказах в последствие. Има доста изписано по въпроса ,че дизеловите турбини не издържат на температурата на изгорелите газове на бензиновите двг.Някои твърдят че няма бензинови и дизелови турбини, всички били еднакви.Други твърдят че има разлика в сплавите от които са изработени, ако е така при теб температурата е още по голяма тъй като караш на газ и турбото ще замине за норматив.Абе слагай пък то ще си проличи
Пунтака отива на части , има тема в раздел части...Модератора може да истрие тази тема Благодаря
Аз като казах още при темата ти за уното,че не си сериозен прав съм бил,затова и не взех отношение в тази. Само Орлин(когото не познавам) ме подкрепи още тогава и ми каза да не се занимавам. Та чакаме новата тема с новата кола!
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Оказа се днес че главата има 3-ти цепнатини , и купих нова глава без пукнатини ...... утре отива на шлайф , а аз през това време отивам за сигменти , гумички и гарнитури.
Нищо няма да слагам , спукана ми е главата и ще търся сега глава ако има някой някаде здрава ми препоръчайте
Относно критиките с гаста , след ремонта ще видиме колко ще искара и ще го обсъждаме
Пунтака отива на части , има тема в раздел части...
Аз ли нещо не разбирам... спукана ти е главата, купуваш нова която е без пукнатини, която отива на шлайф, после няколко часа по-късно главата пак има цепки а ти тепърва търсиш глава, казваш че след ремонта ще видим дали ще работи на газ, после пускаш колата за части... Или пишеш предварително неща които не са се случили още (купуването на глава без пукнатини), или си купил новата глава с пукнатини, така ако всеки си правеше колите като теб, нямаше да има една по улиците.
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Аз го разбирам човека,не че моята се чупи колкото неговата но мразя да давам пари за нея,ако ми прави такива номера няма да я търпя.И не вярвам пак да си вземе пунто гт някога.
Да де, аз не че го критикувам или нещо, ама да отделяш толкова време и пари за една кола и после да се откажеш от нея като стар чифт дънки .. А и толкова компромиси да се правят относно качеството и други неща - евтиното излиза скъпо... Не става да караш 150-200 коня кола, да ти харчи 3 на 100 газ, да правиш компромиси от към части и да не се чупи
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Купих глава от 1.6 но нестава , а ми каза един че ставало , след като върнах главата реших че колата отива на части . Но след обстоен размисъл колата си остава , днес званях на всякаде кадето имаше по интернет ГТ на части и няма здрава глава. Вчера закупиь пежо 1.6 за 600 лв . и сега ще се возя с него докато намеря читава глава , и пунтото ще си го карам. Неси заслужава да я дам на части , поради причината че колата е в мен от 4 месеца и след като я купих за 1600 лв . дотук съм набил още 3000лв . за части , газови , акомулатори , гуми и какво ли не по нея , и немисля че една ревизия на мотора за 500 лв . ще ме накара да я дам на части. Затова отпада офертата за на части и колата чака да се намери читава глава , която да отиде на шлайф
Мислех да не ти пиша повече в темта, защото те видях за лекомислен.Но щом имаш желание за колата ......Виж за глава от фиат фиорино 1.4 моно инжекция.В моята фирма има такова , и на вид главата е 1:1 с пунтовската.Вече степента на сгъстяване каква , и дали ще стане някой друг може да каже / по запознат/
Коментар