Малйййй туй мойто пунто много лошо бре , днес реших да му раздам малко газ.... 1-2 ръчки му дадох на 2-ра и 3-та и спирам пред нас и нещо тече .... викам яяя пунтака се напика хехеххе :D И кво се оказа водния маркуч се е спраскал на две... яво си трябва да сменя всички водни маркучи и вакомни. След като съм сменил вакомните това е 2-тия воден който се пука и днес смених всички водни съединения та дано засега съм си решил проблемите :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моето ново Пунто ГТ - ^_^
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sen7ineL написа:Малйййй туй мойто пунто много лошо бре , днес реших да му раздам малко газ.... 1-2 ръчки му дадох на 2-ра и 3-та и спирам пред нас и нещо тече .... викам яяя пунтака се напика хехеххе :D И кво се оказа водния маркуч се е спраскал на две... яво си трябва да сменя всички водни маркучи и вакомни. След като съм сменил вакомните това е 2-тия воден който се пука и днес смених всички водни съединения та дано засега съм си решил проблемите :Duno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
sen7ineL написа:Орлинка оказа се че нее спукан блока и нее духнало гарнитурата , нее била обезъздушена колата след смяната на маркуча. Та всичко за момента е ОК , но ще видиме ... относно това че нее отварян мотора недей да ме калнеш :Duno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Еми моят приятел си купи кола и отидохме да и правиме гражданска и преглед и в дружба 2 понеже там се спука на 200 метра имаше някякъв сервиз и я оставих докато оправиме документите на другата кола да го сменят.... Затова попринцип ходя само при познати , а не при селски майстори че така става. Но добрече небеше лошото.....Fiat Punto GT
Коментар
-
Оня ден колата почна да прави мизерий и да се дави и да не пали. След снощното диагностициране от бай Орлин , се оказа датчик за температурата на главата и на термустата , ступково моторче заминало.Днес закупих датчика на термустата смених го , колата почна да пали от веднага не с 5 минутно въртене на стартер.Другото което се останови че лагера на съединителя е заминал и трябва да се смени. Ноооо лека по лека ще се отремонтират и отстранят проблемите , за да влезе в правия път количката.Fiat Punto GT
Коментар
-
колега я кажи какви показания ти даваше датчика спрямо тези от аутодатата?че и аз имам тоя проблем с давене сутрин, и се бях вторачил в тоя датчиксвалих го и ги измерих с един мултицет от 0 до 40 градуса в една чаша и ми даваше отклонения на съпротивлениетозначи на 20 градуса ми даваше съпротивление 1800-1900 ома , а трябва да са 2600
Коментар
-
Бах това пунто , смених му вчера температурния датчик на главата , който е за стрелката вътре , гарнитура на водната помпа и гарнитура на термостата и нов антифриз. След това я разглобих и смених 2-те гарнитури на смукателния колектор ИиИИИИ най- интересното колата нещо неще да върви и се чува едно сускане от някаде.... Хората са казали като неразбираш непипай ... но уви... Скоро ще отиде пак при Орлинката да я преслуша и да смени пак 2-те разнитури на смукателния колектор с по добри да види какво и се случва :ХFiat Punto GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар