sen7ineL написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моето ново Пунто ГТ - ^_^
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sen7ineL написа:След сегашната прогноза от Орлинчо се оказа , че си имам цепка на турбо маркуча от кулера... Тези дни ще го сменя и дано да му е само това болкатаuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Ехх това моето ГТ ме изяде. Купих целия комплект съединител на Валео , като свалих вчера стария лагера беше запекал и се разпадна на 2 :D. Притискателя беше целия напетна и посинял , и по ламелите имеше простърган кръгал улей от лагера. Феродовия диск беше гладък като стъкло , сложих новото валео при което феродови диск е с повече прожини , оказа се вилката на съединителя кояго избутва лагера че 2-те фтулки са запекли.Днес след посещение в ТН-Кар купих 2-те фтулки и всичко по скоростите и съединителя заспа.При демонтажа на предните колела се оказа че 2-та предни спирачни маркуча са пред скъсване , та нямаше как данея сдобия с нови и пак от ТН-Кар се сдови и с 2-а нови спирачни предни маркуча.След това реших да сменя ангренажния ремък и ролката , след смяната им всички шумове изчезнаха. И сега най-лошото , течеше ми антифриз от маркучето на турбото към блока , докато бяха свалени скоростите го смених , УШ всичко 6 но какво стана....преди 10мин. запалих колата и пак протече от този прословут маркуч на турбото Та утре пак сме във филма на сваляне и отремонтирване :DFiat Punto GT
Коментар
-
Eй тези маркучи ще те съсипят,крайно време е да ги смениш с правилните.за съжаление водните ги нямам но започнах една смяна (и аз не знам защо) да махам сините силиконови маркучи и да ги сменям с червени.при желание знаеш как да ме намеришuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
sen7ineL написа:Относно водните маркучи към термостата и водния радиатор , кой са по добре сини или червени... поне от тях несъм се интересувал и си нямам на идеяuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
sen7ineL написа:В ebey ги гледах нещо от сорта на 120-140 паунда :Duno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
sen7ineL написа:В ebey ги гледах нещо от сорта на 120-140 паунда :Duno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Аз тия ги смених с оригинални от магазин за италянски авточасти... Сега проблема беше в маркучето на турбото което отива към блока , и то май небеше за смяна а небеше стегнато и оттам сълзеше. След като днес купих нов маркуч и го смених пак си течеше и се оказа че скобичката нестяга като хората и сложих 2-е нови скобички в 2-та края и сега нямам проблем.След всичките процедури спря да издава странните шумове от мотора , смисал виенето от лагера на скоростите и от ролката на ангренажа.Сега е като синигерче пее :D хахаха Днес като я покарах , скоростите като по масло влизат без да забиват и да трябва с шут да ги вкарвам , едихственото лошо което ми направи впечатление е че 1-а трябва по към мен да я дръпна и да вкарам иначе прехърква и 2-ра трябва да я задаржа надолу след като я вкарам 1-2 секунди иначе и тя прехърква.Явно със стария съединител са заминали и синхронизаторите на скоростите , иначе с другите предавки нямам проблем.Задега съм решил да я карам така , аз им схванах целта с задържането и нехъркат , сега имам едно предложение за читава котия за 150лв. мисля да я закупя и като се предаде тая тогава да я сложа , понеже сега точно неми се разглабя пак всичко а и взе да си става студено ... Напролет ще е и с нова скоростна котия :DFiat Punto GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар