Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моето ново Пунто ГТ - ^_^

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    sen7ineL написа:
    .... Хората са казали като неразбираш непипай ... но уви...
    Power Under Pressure

    Коментар


      #62
      След сегашната прогноза от Орлинчо се оказа , че си имам цепка на турбо маркуча от кулера... Тези дни ще го сменя и дано да му е само това болката
      Fiat Punto GT

      Коментар


        #63
        аз имам и маркучи за стоковици
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          #64
          s00rry написа:
          аз имам и маркучи за стоковици
          Значи ще имам да черпя така ли да го разбирам :D
          Fiat Punto GT

          Коментар


            #65
            sen7ineL написа:
            След сегашната прогноза от Орлинчо се оказа , че си имам цепка на турбо маркуча от кулера... Тези дни ще го сменя и дано да му е само това болката
            Аз преди Х-на брой поста нали ти казах,че не слагаш правилните маркучи ти не вярваш,след още няколко раждания на пътя и съскания при даване на газ. Ще разбереш защо хората слагат едни други.
            uno turbo 1.3 i.e' 86
            renault 19 1.8 16v
            uaz 469 4.0 turbo
            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
            trabant 601 69'

            Коментар


              #66
              Ще се сменят маркучите , с хубави просто изчаквам да саберя пари да сложа и челен кулер и по него да се копувт метални тръби и гумени съединения
              Fiat Punto GT

              Коментар


                #67
                Ехх това моето ГТ ме изяде. Купих целия комплект съединител на Валео , като свалих вчера стария лагера беше запекал и се разпадна на 2 :D. Притискателя беше целия напетна и посинял , и по ламелите имеше простърган кръгал улей от лагера. Феродовия диск беше гладък като стъкло , сложих новото валео при което феродови диск е с повече прожини , оказа се вилката на съединителя кояго избутва лагера че 2-те фтулки са запекли.Днес след посещение в ТН-Кар купих 2-те фтулки и всичко по скоростите и съединителя заспа.При демонтажа на предните колела се оказа че 2-та предни спирачни маркуча са пред скъсване , та нямаше как данея сдобия с нови и пак от ТН-Кар се сдови и с 2-а нови спирачни предни маркуча.След това реших да сменя ангренажния ремък и ролката , след смяната им всички шумове изчезнаха. И сега най-лошото , течеше ми антифриз от маркучето на турбото към блока , докато бяха свалени скоростите го смених , УШ всичко 6 но какво стана....преди 10мин. запалих колата и пак протече от този прословут маркуч на турбото Та утре пак сме във филма на сваляне и отремонтирване :D
                Fiat Punto GT

                Коментар


                  #68
                  Eй тези маркучи ще те съсипят,крайно време е да ги смениш с правилните.за съжаление водните ги нямам но започнах една смяна (и аз не знам защо) да махам сините силиконови маркучи и да ги сменям с червени.при желание знаеш как да ме намериш
                  uno turbo 1.3 i.e' 86
                  renault 19 1.8 16v
                  uaz 469 4.0 turbo
                  renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                  trabant 601 69'

                  Коментар


                    #69
                    Диаметъра на това маркуче е 15мм вътрешен отвор ... дали ще има такова .То е и леко извито и мисля да мина през ТН-Кар и да ги попитам оригинално дали могат да ми намерят ..
                    Fiat Punto GT

                    Коментар


                      #70
                      Относно водните маркучи към термостата и водния радиатор , кой са по добре сини или червени... поне от тях несъм се интересувал и си нямам на идея
                      Fiat Punto GT

                      Коментар


                        #71
                        sen7ineL написа:
                        Относно водните маркучи към термостата и водния радиатор , кой са по добре сини или червени... поне от тях несъм се интересувал и си нямам на идея
                        Еднакви са,поръчай си водния кит и ще забравиш за проблемите има ги в червен,син и черен цвят!всъшност имат един недостатък -цената
                        uno turbo 1.3 i.e' 86
                        renault 19 1.8 16v
                        uaz 469 4.0 turbo
                        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                        trabant 601 69'

                        Коментар


                          #72
                          В ebey ги гледах нещо от сорта на 120-140 паунда :D
                          Fiat Punto GT

                          Коментар


                            #73
                            sen7ineL написа:
                            В ebey ги гледах нещо от сорта на 120-140 паунда :D
                            този кит е за турбопътищата.ето го за радиатора.http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO...669&_uhb=1Не виждам какво те притеснява цената ако искаш отиди виж колко ти струват оригиналните в фиат по номер! нали не очакваш тези по магазинчетата да вършат работа.И се радвай,че не си тръгнал някъде на път и заради маркуч да седиш на пътя,което всъшност е добре! Щото си видял,че е загряла и си спрял!Другия вариант няма да ти хареса
                            uno turbo 1.3 i.e' 86
                            renault 19 1.8 16v
                            uaz 469 4.0 turbo
                            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                            trabant 601 69'

                            Коментар


                              #74
                              sen7ineL написа:
                              В ebey ги гледах нещо от сорта на 120-140 паунда :D
                              този кит е за турбопътищата.ето го за радиатора.http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO...669&_uhb=1Не виждам какво те притеснява цената ако искаш отиди виж колко ти струват оригиналните в фиат по номер! нали не очакваш тези по магазинчетата да вършат работа.И се радвай,че не си тръгнал някъде на път и заради маркуч да седиш на пътя,което всъшност е добре! Щото си видял,че е загряла и си спрял!Другия вариант няма да ти хареса
                              uno turbo 1.3 i.e' 86
                              renault 19 1.8 16v
                              uaz 469 4.0 turbo
                              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                              trabant 601 69'

                              Коментар


                                #75
                                Аз тия ги смених с оригинални от магазин за италянски авточасти... Сега проблема беше в маркучето на турбото което отива към блока , и то май небеше за смяна а небеше стегнато и оттам сълзеше. След като днес купих нов маркуч и го смених пак си течеше и се оказа че скобичката нестяга като хората и сложих 2-е нови скобички в 2-та края и сега нямам проблем.След всичките процедури спря да издава странните шумове от мотора , смисал виенето от лагера на скоростите и от ролката на ангренажа.Сега е като синигерче пее :D хахаха Днес като я покарах , скоростите като по масло влизат без да забиват и да трябва с шут да ги вкарвам , едихственото лошо което ми направи впечатление е че 1-а трябва по към мен да я дръпна и да вкарам иначе прехърква и 2-ра трябва да я задаржа надолу след като я вкарам 1-2 секунди иначе и тя прехърква.Явно със стария съединител са заминали и синхронизаторите на скоростите , иначе с другите предавки нямам проблем.Задега съм решил да я карам така , аз им схванах целта с задържането и нехъркат , сега имам едно предложение за читава котия за 150лв. мисля да я закупя и като се предаде тая тогава да я сложа , понеже сега точно неми се разглабя пак всичко а и взе да си става студено ... Напролет ще е и с нова скоростна котия :D
                                Fiat Punto GT

                                Коментар

                                Working...
                                X