Ами не беднее/поне при мен/. А и за тия обороти си има копче за бензин. Газта е за еФтино возене .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.6 16v TURBO
Collapse
X
-
Колеги стигнахме и до ремап на бензин за целта ми трябва да сваля файла и да го променя малко, проблема е че с нито един софтуер galletto, mpps не се случва нищо, разбира се и двата са пиратски от ebay но работят. Имаше един филм че се слага крак X на маса или плюс за да може да бъде достъпна паметта от чипа която искам да прочета и след това да запиша на ново. Дали някой знае кое краче трябва да се премостява.
Коментар
-
Каква ти е паметта ? Ако е 27C512 (OTP EPROM)тя не се презаписва. Вариант е да я замениш с 28C512 (EEPROM) или 28F512(FLASH) или 29EE512 пак FLASH. Или намираш 27C512 (EPROM) със стъклено прозорче и UV лампа за триене. А кои крака активират паметта пише подробно в datasheet-a на съответната памет. Ама то това програматора си го прави автоматично.
Коментар
-
Колега slav4o_vt благодаря много за информацията, в datasheet го дават, че е #43 като гледам няма чертички и индикации над него за минус вероятно е инверсен тоест закача се на плюс, но не посмях да го пробвам понеже не знам дали ще важи в бут режим или само за програматора. Чипа на еку е am29f200AB така и не успях да го прочета с тези китайски боклуци, но пък с програматор няма проблеми чете се файла записвам го на компютъра променям го с ecm titanium, малко по късно и снимки ще кача, големи благодарности на ici(ici-design), даде някой идеи и насоки, както и за доставения ми от него мап на 2 бара от капа турбо и ръчен буст контрол.
Коментар
-
Гадус, всички по нови коли са с тези чипове тип стоножка .. SO44 пина, справих се по следния начин, свалям еку, разпоявам чипа, прочитам оригиналния файл, съхранявам го. Отварям оригиналния файл с ECM Titanium, подавам повече гориво и аванс. запазвам файла и го зареждам и записвам с програматора. Внимание !!! ако правите това винаги проверявайте преди да изтриете файла дали сваления оригинален файл от чипа е пълен, много е възможно да не сте залепили някой крак на чипа и да изтриете или прочетете част от файла и след това при запис да запишете повреден файл. Проверката се прави като отворите файла с ECM трябва да бъде разпознат и зареден драйвър автоматично. Не променяйте този файл с ECM 2001 !!! Толкова с думи, ако на някой му трябва файл за атмосферен вариант тунинг на 1.6 имам готов мога да го пратя разбира се без пари ! Понеже още настройвам колата и отнеме доста време тази процедура по лепене и разлепване на чипа вече по съсипах едно еку. Та лимита е около 20 пъти след това ще се наложи да се земе ново еку, поне ги има за 20 30 кинта, кода на имобилайзера е записан в един от чиповете на еку то скоро ще пусна и инфо как се чете и записва за да сработи новото еку. След като го настроя финално ще пусна снимки на настройките и файла във форума.
Коментар
-
Аз и не търся голям ефект,искам малко по еластичен мотор,от там и малко по добър разход.За съжаление програматор май означава разпояване и запояване,и като сметна че нямам никаква представа какво да правя с програматора шанса да окотя компа е 1000%.Все пак ми пусни файла,може да намеря някой да го оправи yankobibiyanko@abv.bg .И ако не те затруднява едно бързо описание какво се прави за да знам какво търсяFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Повишено налягане в картера, вероятно от прегряване компресионен сегмет се е свил повечко, ако някой има други идей да сподели. Колата си върви супер нямам проблеми с палене не пуши нито качва температурата. Кара се на 1 бар, проблема се получи постепенно и така си карам вече една седмица, максимална достигната скорост по магистралата 235 км/ч
Коментар
-
с егт не разбрах какво имаш в предвид, иначе смесите са ок, но преди да станат добре имаше всякакви аномалии сецане дърпане прекъсване, но само докато настроя, мисля че е прегрях ... мноо газ давах и най вероятно съм е прегрял, но пък не съм усетил водата да качва температура, друго което правих е подадох повече аванс и може би от това, но иначе няма въхрвеж, от преди турбото още имаше едно прицъкване в главата, вече не го чувам имам още един такъв двигател с паснати клапани нови гумички сменен ангренаж и тн. въпроса е да не го счупя и него, мисля да разредя мотора, може да дадете мнения как да сторя това, две гарнитури, гарнитура метална пластина гарнитура или друго, трябва да сложа и маслен радиатор за турбото, както и по голям воден.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар