Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.6 16v TURBO

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    абе .. няма да коментирам .. ти колко колектора такива направи ? майсторе ?

    Коментар


      #92
      Не, че нещо ама колегата е пипнал някоя друга турбо фиатка (доста на брой) и ако го послушаш какво ти говори няма да сбъркаш.
      4 бири и турбината да свири

      Коментар


        #93
        съгласен съм, първо проекта е супер бюджетен, второ търсим макс 200 кс от него. по скоро искам помощ за дюзи или по точно дали дюзи от фиат купе 2.0 16v турбо са идентични, като дизайн и захващане с мойте понеже ми трябват по големи и дали ще стане директно да ги взема и сложа на моята рейка.

        Коментар


          #94
          А няма ли да е по лесно да вземеш направо цялата рейка с дюзите и регулатора ?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #95
            не, горивната ми система е с един маркуч излишното ми гориво се регулира от регулатор в кошницата на помпата в резервоара, освен да е преправя с другия тип.

            Коментар


              #96
              montinstall написа:
              съгласен съм, първо проекта е супер бюджетен, второ търсим макс 200 кс от него. по скоро искам помощ за дюзи или по точно дали дюзи от фиат купе 2.0 16v турбо са идентични, като дизайн и захващане с мойте понеже ми трябват по големи и дали ще стане директно да ги взема и сложа на моята рейка.
              Тука не говорим за бюджет освен че желязото е ефтино тръби готови в интерметал колкото искашостаналото е от твойте 2 ръце и само ще ти коства повече време около 315 кубика е добре , бравото май беше с късите инжектори ,а повечето са дълги , потрси от ауди С3 мился че там са с една идея по късички
              Power Under Pressure

              Коментар


                #97
                имам съмнение, че даунпайпа, ако така може да се каже ще ти тапи много с този си дизайн
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #98
                  Колата работи перфектно с новата турбина TD04, изпарител ловато турбо, колектора който правих последно. Работи на 0.5 бара без проблеми настройката е на газ без да се пипа мапа на ECU.Колата е готова, след 30.05 може би ще бъде в София. Ще кача още снимки.

                  Коментар


                    #99
                    Колата вече се кара, имамх проблем с температурата но след като сложих ключ за перката всичко е точно. Другия проблем, който е по съществен е че не върви добре след 120 по зле дори от стоково на ламбда го виждам, че сместа обеднява. Какво ли не правих завивах, развивах, но явно си трябва изпарител над 110 kw.

                    Коментар


                      montinstall написа:
                      явно си трябва изпарител над 110 kw.
                      Има логика
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        Другото което не споменах е че като развия много не върви в ниски но пък върви добре във високите нещо трябва да е някаде по средата.Ако някой може да каже да завия примерно тройника повече и да развия регулатора на мембраната на изпарителя или други подобни съвети ще са ми от полза.

                        Коментар


                          Недостиг на гориво, при високи скорости / обороти, в ниските върви много добре.Ще слагам инжекцион идната седмица.Фобос с инжектори black body изпарител до 350 hp majic III, дюзите ще ги почна от 2.4 и мисля да ги дупча до 2.8 според сместа и исканото гориво но мисля че няма да мина 170 hp на 0.6 бара. при достигана на оптималната смес мисля да започна вдигането на налягане на турбо, мисля за бутала и биели, ако някой има нещо в предвид да сподели.Направена е и корекция на градуса на запалване в посока предварение от ECU както и пуснат повече бензин, друг проблем е с мап сензора мерещ вакум, за него има един фикс с ценеров диод трябва да връща 4.3 - 4.7 в горе долу това е на пълна газ. и разбира се при мен вакумния резервоар мисля също да го разкарам понеже ми базика горивната система, но още не съм стигнал до там или направо ще сложа стария тип горивна система с излишно гориво от рейката.

                          Коментар


                            Тва има и газово така ли?
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              да, очакванията са доста противоположни, работи стабилно харчи прилично 15/100 с даване на газ, но във високи скорости и обороти ми се струва че не е добре .. максимална скорост 210 км.

                              Коментар


                                Турбо кола на газ да се кара след 5к обм си е чист хазарт.......95% от газовите дюзи след тия обороти може да се каже че стоят изцяло отворени и трудно може да се разбере какво става със сместа....
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X