Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.6 16v TURBO

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако мери точно след турбото... Иначе не вярвам да има 1 бар в колектора :D
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #17
      Да точно след турбото е уреда преди дросела явно не трябва да е там а блоу оф скоро ще сложа гледам да не му давам много газ както казах ей колеги искам помощ и акъл за това което не съм направил не упреци и негативизъм моля.

      Коментар


        #18
        Разликата м/у началото на охлюва на турбото и всмукателния колектор при наличието на интеркулер е 0.2-0.3 бара. Поне при мен е толкова. В началото уреда ми беше свързан към студената част, после го прехвълих на всмукателния.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #19
          По скоро се притеснявам за ангренажа отколкото за надуването. А колкото до дюзите и преди си карах с тях около година вече единствената разлика с и без турбото, е че върви доста повече и странното, е че стрелката на температурата преди ми седеше малко над 90 градуса един приятел ми спомена, че най-вероятно е от повечето бензин и малко въздух сега след като е карах с турбото стрелката си седи точно на 90 градуса .. като и давах газ усещах, че чат пат включваше перката като е по изпържа 2-3 пати от 1 ва до 3 та скорост..

          Коментар


            #20
            а иначе разтоварването на турбото си има фабрично то това си е пак защита

            Коментар


              #21
              montinstall написа:
              а иначе разтоварването на турбото си има фабрично то това си е пак защита .. не знам дали се води пак блоу оф ..
              Далеч си Това е гейт, не "блоу оф"
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #22
                Някой с решение за работа на газ ?

                Коментар


                  #23
                  montinstall написа:
                  Някой с решение за работа на газ ?
                  Е няколко пъти ти писах! по горе отивай за настройка!
                  uno turbo 1.3 i.e' 86
                  renault 19 1.8 16v
                  uaz 469 4.0 turbo
                  renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                  trabant 601 69'

                  Коментар


                    #24
                    Колега колата е в провинцията ако беше в София лесна работа.

                    Коментар


                      #25
                      montinstall написа:
                      Колега колата е в провинцията ако беше в София лесна работа.
                      има платформи-пътна помощ и доброто старо въже!
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        #26
                        Разреждането дали може да се направи с бутала от 1.3 или1.5 и те са 86.4мм и са наравно с блока.По електрониките някаква промяна ще има ли освен горивната карта,а картата на запалването?Мапа ми се струва че ще прави проблем.Нямаш ли друг изпарител за проба,байпаса ти явно е както трябва,значи изпарителя не е в час.Вървежа как е?И аз се замислям за турбо но в момента съм безработен
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #27
                          по скоро със същите бутала и се свалят с 1мм на фреза или се добавя гарнитура желязо гарнитура между глава и блок, но само съм чул, тук трябва по компетентни да кажат.за запалването трябва да се пипа и ще се настройва ако не намеря кой да ми го направи обмислям да разкарам оригиналната бобина и без това е скъпа .. а там да се появи едно делко и ще мога да си го врътна. Колкото до изпарителя имам едно ферони, което го карах когато колата беше атмосферка то е едно към едно с ловатото, пробвах го но пак пуска много газ. Иначе вървежа е доста по добре, гледам да не настъпвам, че ще счупя нещо !

                          Коментар


                            #28
                            montinstall написа:
                            ей колеги искам помощ и акъл за това което не съм направил не упреци и негативизъм моля.
                            Значи малко акъл за това което не си направил - зарязваш всичко което си направил досега, и си взимаш турбо двигател от кола дето е излязла с турбо от завода, забиваш си го заедно с електрониката и прочее необходими неща - може ся да не ми вярваш, но със сигурност ще ти излезе по евтино и ефекта ще е по голям от тва дето си го захвалан сега.......негативизма на колегите в темата ти е неизбежен, защото всеки който се е занимавал повече от 2-3-4 години с турбо коли вече знае че дните на експеримента ти са преброени, двигателя ти изживява последните си обороти, а ти на тоя етап нямаш ноу - хауто да направиш нещо по него, защото тия неща не стават с съвети по форумите.......Разбирам ентусиазма ти, всеки го е имал на един определен етап откакто е започнал да се заразява, и затва е добре да запомниш че не ти чета конско, не те упреквам, а ти казвам нещо дето ще ти спести много време и най - вече много пари.......
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              #29
                              ФЕРАРИСТ колега дай ми решение за LPG не те питам дали е по изгодно да сложа заводски 2.0 турбо. все пак няма да ходя на състезание нито ще се доказвам нито пък искам някой да ме поучава, нали форума е за това, колега от vw форума е правил подобен проект с 1.4 голф 3, една дузина 318 is има точно по този начин присадено турбо + LPG.

                              Коментар


                                #30
                                Ники се опита да ти обясни, че като теглиш чертата излиза дявол на магаре....За състезания или не - все си вътре с парите, а резултата е, че никой няма да бъде впечатлен от нищо, та какъв е смисъла да се занимаваш, вместо да си купиш нещо готово и да си пърпориш?

                                Коментар

                                Working...
                                X