Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.6 16v TURBO

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Колега знам коя част за какво служи обаче обяснявам, че не мога да накарам колата да заработи въобще на газ .. пали и при подаване на газ гасне и 5 кулера да сложа колата като не върви ще си седят в гаража не икономисвам от парите или да не знам как да го монтирам ..

    Коментар


      #62
      Снимки ще кача довечера

      Коментар


        #63
        Ами има 1 момче в Видин за 350 лв монтира и настройва Мега 2-ка , ако решиш да ти дам телефона му да ти сложи мега и да забравиш за ядовете с електрониката !
        Fiat Punto GT

        Коментар


          #64
          И ко праим ся ? Последно с проста газва ли ше е или Газова инжекция ,че ми стана интересно До колкото съм запознат ще у трябва и няква схема за по голямо налягане на газта макар и с газова инжекция щото в опрделен момент няма да може да храни инжекторите И аз несъм чувал също за турбо с проста газова иначе досега да съм изнасилил 1.1 мотра :Д Ама освен да получи детонации и да изкърти буталата от неправилно смесена горивна смес ... Но опрделено съм за Газовата инжекциика мисля да я присадя на моно мотор търся 15-20 коня отгоре или котлкото даде
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #65
            Колега,я се замисли доскоро турбинираните мотори с какви газови бяха,а и смесообразуването с газ как е спрямо бензин .Това че не си чувал за нещо не означава че го няма.Човека пише че е с променена горивна карта и с такава на изпреварването,и на всичко отгоре е с детонационен датчик.Уно турбо с обикновена агу ловато турбо си вървеше като бясно и гореше по малко от моята регата
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #66
              янко написа:
              Колега,я се замисли доскоро турбинираните мотори с какви газови бяха,а и смесообразуването с газ как е спрямо бензин .Това че не си чувал за нещо не означава че го няма.Човека пише че е с променена горивна карта и с такава на изпреварването,и на всичко отгоре е с детонационен датчик.Уно турбо с обикновена агу ловато турбо си вървеше като бясно и гореше по малко от моята регата
              Eто и рено имат турбо карборатор ... А тва че е с променеа горивна карта незнам какво го топли на газ (променят милисекундите на отваряне на инжекторите на бенз ) , а че има ТАP той си е за газ-а (и вероятно го е имал още преди идеите за турбото)? То вероятно може но няма да е това което се очаква а ще е нещо средно понеже смесите на газ са едно към гиотере ... Дай тая идея за уно турбо 1.0 да го разлгедам , аз съм почти със същия мотор. Може пък да ме хване крастата Немога да разбера едно защо е решил да го прави с проста газова(вериятно от към пари) смисал ,че тя е преварнала мотора му в моно още като атмосверка ... което намаля КПД и има загуба на вътящ момент.Отделното хранене на всеки цилиндар си е каде по добре .+ неговите 16в си е идеалка... Все пак той си знае .Мотора му не изобщо слаб се пак е 1.6 16в тва е над 100 коня мотор ... Незнам дали е мислил за газоподаване пред турбото (там няма да има проблем със налягането от турбото и връщането назад на газта) ?Ама ко има детонация в смукателния колекотор всичко ще стана на мармалад :Д задно с лопатките на турбото Открих това ... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15520 мисля ,че дава отгововори на някой въпрости.Само ми е интересно едно , как аджъба става номера през Блоу-офа да изхвърля само въздух , а не горивна смес ?
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #67
                Fiat_Punto11 написа:
                Само ми е интересно едно , как аджъба става номера през Блоу-офа да изхвърля само въздух , а не горивна смес ?
                Плочката не се слага преди турбото ! тя се слага след него там, където е налягането и до плочката или на самата нея се слага маркуч за изравняване на налягането с преден заден капак на изпарителя. Разгледай един турбо изпарител и ще разбереш а иначе когато турбото почне да нагнетява трудно може да гръмне газта е с доста по голямо съпротивление спрямо въздух искрата минава по трудно между електродите от там имаш доста голямо закъснение на запалването на горивото за разлика от бензина. Колкото за обикновена газ(изпарител) за да върви като на бензин се слага емулатор и читав изпарител разликата е осезаема ECU не влиза в авариен режим и разхода пада поне с литър.

                Коментар


                  #68
                  montinstall написа:
                  Fiat_Punto11 написа:
                  Само ми е интересно едно , как аджъба става номера през Блоу-офа да изхвърля само въздух , а не горивна смес ?
                  Плочката не се слага преди турбото ! тя се слага след него там, където е налягането и до плочката или на самата нея се слага маркуч за изравняване на налягането с преден заден капак на изпарителя. Разгледай един турбо изпарител и ще разбереш а иначе когато турбото почне да нагнетява трудно може да гръмне газта е с доста по голямо съпротивление спрямо въздух искрата минава по трудно между електродите от там имаш доста голямо закъснение на запалването на горивото за разлика от бензина. Колкото за обикновена газ(изпарител) за да върви като на бензин се слага емулатор и читав изпарител разликата е осезаема ECU не влиза в авариен режим и разхода пада поне с литър.
                  Емулатор се слага на MPI двигатели аз съм SPI ... шмърка и превърта :Д. И емулатора не решава нищо освен ,че праща всичко по дяволите и целия смисал от Електрониката на колата , подава едно и същи данни във всвки момент , а и подаването газ е похавата си ... А нали смисъла е то комп като е там той да корегира запалването, смесването на горивна смес спрямо атмосверните условия , температура ,на въздуха и тн с цел по-добро или пълно изгаряне ... (Смисал не ,че не става , просто е зор за ман побългарено )Не искам да засегна или убидя някого с това ... Иначе си е зарибявка това с турбото , от къде си взел масло за турбото , проби картера със щуцери или от тапите на масления филтър ?
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #69
                    колкото до градус на запалване спрямо данни от датчици (ламбда/ мап/маф) корекцията се прави въпроса е колко е точна ! Но пък 100 % по добре от колкото да влезе в авариен режим и да трупа грешки от всеки датчик ! Без емулатор върви по лошо зъзне дрънка все едно съм махнал капаците от двигателя пък и на празен ход мотора трепне и се усещат вибрации, с емулатор на инжекторите нямам вече тези проблеми и факта, че върви по добре не трупа грешки и разхода е малко по малък от стандартния мисля, че си заслужава 60 лв. или 2 часа сглобяване и 20 лв. за ел. елементи. Не е тема за обсъждане точно тук

                    Коментар


                      #70
                      Незнам замо закво лъжеш за снимки че ще качиш и че все нещо нестава и няма снимки . Много много се самнявам че я правиш турбо тази брава а изобщо че нещо правиш а не просто губене на време в писане по форума !!!
                      Fiat Punto GT

                      Коментар


                        #71
                        sen7ineL написа:
                        Незнам замо закво лъжеш за снимки че ще качиш и че все нещо нестава и няма снимки . Много много се самнявам че я правиш турбо тази брава а изобщо че нещо правиш а не просто губене на време в писане по форума !!!
                        Колега бавя се със снимките за което се извинявам.Та на снимките се вижда как изглежда фланеца турбото къде ще стой точно от дросела/плочката старчи маркука който отива към турбото. И други подробности обещавам че ще направя още снимки ! Та благодарности на колегата HCO за съветите относно свързване на плочката каза да е преместя по близо до турбото а маркуча за изравняване максимално близо до турбото. Ще го пробвам най рано идния месец нямам много време особенно сега.

                        Коментар


                          #72
                          Колега, оправи си малко фланеца на турбото. По този начин е доста затапен, ще имаш голям бек прешър!
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Коментар


                            #73
                            Просто няма как, освен нов колектор.

                            Коментар


                              #74
                              значи нито една снимка не се отваря
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #75
                                Виждат се снимките.
                                00' Bravo 105 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X