по между другото,ти с какво регулираш налягането на турбото?блоу офф нямаш , ако нямаш и буст контролер направо ще ......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.6 16v TURBO
Collapse
X
-
Изпарителя е за турбо, но има аномалия с налягането .. янко то, че може може без ГИ ама аз не мога ! Понеже при мен плочката на газта е лепната за дросела(към колектора) как се кара при атмосферен мотор, единственото което не пробвах е да сложа плочката на 30 - 40 см от колектора, а до самия дросел да сложа байпасния маркуч, така и не разбрах къде точно стой този маркуч преди дросел след дросел на самия дросел понеже гледах плочки за турбо мотори и на тях има 3 щуцера. Колкото до ГИ съм много за та дори и да карам колата в оригиналния си вид въпроса, е че ми излиза скъпо.
Коментар
-
reter написа:Колега, как мислиш да го настроиш този газов инжекцион, при положение, че колата не е направена да върви на бензин?'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Колата не е с заводската горивна карта и градуса на запалване е настроен с няколко градуса в закъснение, с дюзи 196cc на бензин се побърква и без турбото .. мерена е с голф 2.0 гти на 400 ме дърпа с една кола. Преди да сложа турбото стрелката на температурата винаги беше малко над 90 градуса казаха ми, че това е от повечко бензин. Сега с турбото стрелката на температурата е точно на 90 градуса ! Колата си работи екстра като включвам 1,2,3 вече и на 3 та пищят гумите преди само на 1,2 нещото което ме притеснява, е че след 4500 стрелката на оборотите направо откача и бие в прекъсвач, не чувам да пищят гумите нито пък усещам, кой знае какъв вървеж просто гледам да не го настъпвам, чак толкова.
Коментар
-
Нещо меразбрах от цялата тема , КОЛЕГА КАК ЛОВИШ НАЛЯГАНЕ НА ТУРБОТО С КАКВО ???? БОВ няма каде разтоварва турбото ???? Това зад турбото е геид !!!! Качи снимки да видиме какво си сатворил . Само да ти кажа че при повечето турбо проекти с минимален биуджет вместо да е слага Мега и да се настройва на бензин , свички Тунери слагат газ за да отпада Екуто. Та без кулер ???? без буст метър ??? без бов ???? как искаш да станат нещата , кой знае какво още липсва та неработи на гас . Затова качи снимки за да може компетентните колеги от форума да ти помогнат.....П.П. Несе обиждай но мисля че съм прав...Fiat Punto GT
Коментар
-
Бравата е има, не е родила .. чакам един колега да решава какво ще се прави с неговото турбо, че мисля да го взема понеже доста хора ми казаха, че турбото е малко за моя мотор. Колкото до кулера blow off и другите необходими части .. може ли някои да се аргументира къде и какво се случва при липсата на конкретната час. Аз ще ги сложа но не разбирам каква е идеята, че съм нямал blow off .. та той няма да реагира докато налягането не стане над това на което е настроен да изпуска, следователно ако не настъпя сериозно педала няма значение има ли няма ли blow off колкото до кулера обмислям възможния вариант с и без него. Пътя от турбо до дросела е 40 см. като подам резко газ усещам как не му стига газ и гледам как свива маркуча турбо - колектор, това може би е в следствието на липса на кулер или малко турбо та по скоро разчитам някой да каже това турбо добро ли е за моя мотор.Иначе в момента колата се кара стоково понеже трябва да карам пежо 306, лично на мен ми е доста не удобно.
Коментар
-
Първо кулера е за охлаждане на въздуха който идва от турбото и отива към дросела , идеята му е колкото по студен въздух толкова по добра смес и по добре вървене , буст контролера е кранче което се монтира на гейда и на турбото с вакомни маркучи. Буст контролера има (+) и (-) с който определяш какво налягане да прави турбото , а за можеш да я настроиш на дадено налягане ти трябва и буст метър , което означава уред който показва какво налягане прави турбото. Относно блоу офф-а играе ролята на растоварване на турбото , което ще рече турбината като направи дадено налягане примерно 1.4 бара , 2 бара и като върнеш педала на газта това налягане се пак трябва да излезе от някаде за да не счупиш нещо.Та блоу офф-а е направен или да разтоварва в атмосферата (тези който съскат) или рецирколационнен който го връща въздуха обратно но не вади звук.Та затова ти се казва че блоу офф-а ти е важен за да не изгармиш нещо. Вече знаеш за какво служат нези преформанси , сега дай некоя снимка да видиме какво си сътворил !!Fiat Punto GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар