Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.6 16v TURBO

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    1 махнал ли си предпазната клапа на смесителя / плочката за газта/ ?2 за да ти работи на газ колата трябва да имаш изравнено налягане / между изравнителния маркуч и този от плочката / , при теб явно има проблем с него!При подаване на гас когато отвори дросела , налягането в маркуча от плочката спада с една идея , в следствие на това се получава разлика в налягането между предната и задната страна на мембраната.Дефакто по голямото налягане / което е от външната страна/ на мембраната я избутва и подава газ към двигателя.Кофти ти го обясних ,но дано да разбереш.3 изпарителя оригинален ли е или ти си го правил?4 пишеш че си завил тройника до край, пробвай да го отвиеш / сега по този маркуч няма вакум както е при атмосферките, а налягане/ а именно то командва мембраната!Пробвай да намалиш щуцерите на байпасния маркуч от 8 на 6

    Коментар


      #32
      kiros написа:
      1 махнал ли си предпазната клапа на смесителя / плочката за газта/ ?2 за да ти работи на газ колата трябва да имаш изравнено налягане / между изравнителния маркуч и този от плочката / , при теб явно има проблем с него!При подаване на гас когато отвори дросела , налягането в маркуча от плочката спада с една идея , в следствие на това се получава разлика в налягането между предната и задната страна на мембраната.Дефакто по голямото налягане / което е от външната страна/ на мембраната я избутва и подава газ към двигателя.Кофти ти го обясних ,но дано да разбереш.3 изпарителя оригинален ли е или ти си го правил?4 пишеш че си завил тройника до край, пробвай да го отвиеш / сега по този маркуч няма вакум както е при атмосферките, а налягане/ а именно то командва мембраната!Пробвай да намалиш щуцерите на байпасния маркуч от 8 на 6
      Е това се искаше, много благодаря за съветите колега, 1. не съм махнал клапата.2. имам байпасния маркуч към предна и задна страна на изпрарителя и отива в колектора между турбо и плочка. 3. имам 2 изпарителя и с 2 та пробвах, ферони и ловато турбо - ловатото е заводско, а феронито е едно към едно с ловатото тоест само прехвърлях капаците за да видя дали нещо не е проблем в изпарителя.4. тройника го врътнах почти докрай понеже проклетото нещо пуска много газ направо чувам изпарителя, но явно има и едно положение, точно като прехвърля на газ и изпарителя докато пусне газ и двигателя вече е угаснал и мислех дали да не отвия бронзовия винт за постоянно изпускане на газ независимо от положението на мембраните.

      Коментар


        #33
        пак ти казвам ,при теб налягането не е балансирано в самия изпарител/ щом казваш че се дави/ като прехвърлиш на газ налягането в т.нар байпасен маркуч е по голямо /отвън / и избутва мембраната до край, в следствие на което пуска максимум газкато си завил тройника намаляваш налягането от другата /вътрешна / страна на мембраната , затова пробвай да го отвиеш няма да се учудя ако мембраната не се е скъсала от не равномерно налягане от двете и страни!

        Коментар


          #34
          хмм определено си прав, на първия изпарител самата мембрана има една метална ламарина, която беше леко крива, направи ми впечатление, но не го мислих що е станало така значи слагам по тънки маркучи за байпас и отвивам малко повече тройника за да е балансирано налягането. А за самата плочка нещо да споменеш kiros или някой друг.

          Коментар


            #35
            само да вметна че на стария мотор този които е с металния колектор вътре във въздуховода които е между кутията и инжекциона има дифузьор фабрично!!! Редуцира на 33мм!!! По разни каталози дават такъв размер на плочката за газ ако е с проста газова!

            Коментар


              #36
              montinstall написа:
              хмм определено си прав, на първия изпарител самата мембрана има една метална ламарина, която беше леко крива, направи ми впечатление, но не го мислих що е станало така значи слагам по тънки маркучи за байпас и отвивам малко повече тройника за да е балансирано налягането. А за самата плочка нещо да споменеш kiros или някой друг.
              Ти май не четеш какво ти пиша!!!И да смениш маркуча нищо няма да направиш.Щуцерите трябва да се сменят.Я вземи та качи някоя снимка на това което си сътворил в кошаТова е от мене

              Коментар


                #37
                Да снимки съм обещал, но останаха в колата Бих искал да взема нова плочка, но не намирам на 63 мм външен диаметър за турбо мотор или ако съм в грешка дайте правилните размери.

                Коментар


                  #38
                  Размерът на дифузьорът опитно се определя м/у 30 и 33 мм (мареята съм я карал на газ с плочка 33 мм с преработен атмосферен изпарител, до 0.5 бара вървви и харчи добре. По нагоре изпарителя не я храни. Разход - повече извънградско - 10/100 )
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #39
                    Joro написа:
                    Размерът на дифузьорът опитно се определя м/у 30 и 33 мм
                    Това е вътрешния диаметър ?Има ли друга разлика освен щуцерите, между атмосферния смесител(плочка) и турбо смесителя, примерно дупчиците през, които се всмуква изпуска газта.

                    Коментар


                      #40
                      Вътрешният, да. Дупчиците трябва да са с лек наклон по посока на потока. Диаметър около 2мм.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #41
                        Утре ще бъде ден на тестове или по скоро нощ на тестване ..

                        Коментар


                          #42
                          montinstall написа:
                          ФЕРАРИСТ колега дай ми решение за LPG не те питам дали е по изгодно да сложа заводски 2.0 турбо. все пак няма да ходя на състезание нито ще се доказвам нито пък искам някой да ме поучава, нали форума е за това, колега от vw форума е правил подобен проект с 1.4 голф 3, една дузина 318 is има точно по този начин присадено турбо + LPG.
                          Това че е правено точно с Голф и БМВ, не значи че с колата, двигателя и електрониката на колата която ползваш, това ще е удачно решение........не коментирам факта да се кара турбо кола на газ.......по мое мнение не съществува компромиса да караш хем бърза и мощна кола, хем и да е на алтернативно гориво и да е икономична.......Значи хем си пуснал тема с въпроси, хем пишеш че не искаш никой да те поучава, форума бил за това - ми да, за това е, аз ти пиша мнението си, не съм седнал да ти лея мозък, а ти казвам как да стигнеш по бързо до една многократно доказана истина........защото ако имаш малко логическо мислене и схващаш нещата, колкото и да си мислиш че ти пиша глупости, един слънчев ден ти ще стигнеш до извода който ти казвам........въпроса е да изгубиш най - малко време и пари за тоя период.....Приятен ден и успех с проекта.....
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #43
                            Пиша темата за да помогна на ентусиасти като мен, не за чест и слава.

                            Коментар


                              #44
                              Настройката на колата с изпарителя не се получава и това е .. ще сложа газова инжекция, с нея мисля да стане вече. Ситуацията с изпарителя е следната, при подаване на газ оборотите стигат до 1000 1500 и двигателя гасне притока на газ спира веднага щом турбото надуе, другата възможна ситуация е при подаване на газ оборотите стигат до 1500 2000 и двигателя гасне поради липса на налягане от турбото. Не знам коя точно от 2 те се получава при мен, мисля че е първата понеже като вдигне към 2000 оборота виждам маркучите как надуват леко и на пипане са под налягане иначе уреда не отчита налягане съвсем леко трепва.Събирам мнения за газова инжекция.

                              Коментар


                                #45
                                абе човек ти не разбра ли че турбо кола със обикновенна газова уредба нестава... каво ти е налягането от изпарителя до плочката? май няма никакво... а като надуе турбото това налягане нали се сещаш чеотива и към изпарителя през плочката и как да пусне гас тя гаста дане е глупава....налягането на газта която влиза в двигателя трябва да е почти 2-ва пъти поголямо от налягането на което караш колата... без газов инжекцион няма да я подкараш тая кола на газ... на атмосферен мотор газта се впръсква с почти с 1 бар "според зависи" сещай се за какво ти говоря....

                                Коментар

                                Working...
                                X