minchev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна разпръсквачи 1.9 Браво jtd
Collapse
X
-
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
-
BO написа:mitaka_neikov написа:...Само да кажа за съединителя. Имам наблюдения над браво с маховик и съединител от ХГТ (на колегата cveiba), като съединителя е най-обикновено Валео и в момента държи 80мм3 при 2100 оборота, 88мм3 при 3200, 90мм3 при 3700 и 88мм3 при 4000.Не се ангажирам да кажа колко НМ са това, но мисля е повече от достатъчно за браво.Колега БО, може би е заради морския въздухFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Тук говорим за браво с дюзи от ЖТД115 или както колегата vensai е сложил от ЖТД150(на жтд100 са подобни мисля), нали! Въобще не са нужни тия 2000 бара Колега vensai, 84 милиграма или мм3. Не че е много важно, но ми е интересно докъде сте успяли да го надуете твоето браво?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:И с тях не става работата.За да впръсква това количество гориво, трябва предварението да го изместиш до небесата. Тогава като сложиш един сензор за температура на изходящите газове и я качиш на дино, ще видиш колко си заблуден с мощността. Просто тия инжектори не могат да впръскат толкова гориво, колкото ви се иска на предварение, което трябва, за да изкаращ хубави показатели.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Така и така говорим за надуванки,направих темичка за монтажа на масления радиатор който ще е много важен за двигателя при това надуванеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=1184732Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Тук говорим за браво с дюзи от ЖТД115 или както колегата vensai е сложил от ЖТД150(на жтд100 са подобни мисля), нали! Въобще не са нужни тия 2000 бара Колега vensai, 84 милиграма или мм3. Не че е много важно, но ми е интересно докъде сте успяли да го надуете твоето браво?Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
vensai написа:Ами казаха ми 84 милиграма. мислих си че мм3 значи същото :D Пуши много и върви много. на 1.5 бара като карах с двама човека от 0-140 ги направих за 13,57 сек.Като надух турбото на 1,8 не я засичах но определено вървеше повече, дори бих казал доста повече.След това запече и се счупи :D Турбото е ВНТ25Сега ще го ремонтирам и ще го наблюдавам дали пак ще се опече.Възможно е просто и да съм взел тръгнало, че беше от морга и доста беше стояло, възможно е и да си е имало луфт но нямаше как да разбера.Относно сензора за налягането, видях че се говорише нещо за него - не съм го сменял, по думите му агента само ми премести таблиците и не е влизала в авариен режим дори и на 2 бара.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
vensai написа:Тук говорим за браво с дюзи от ЖТД115 или както колегата vensai е сложил от ЖТД150(на жтд100 са подобни мисля), нали! Въобще не са нужни тия 2000 бара Колега vensai, 84 милиграма или мм3. Не че е много важно, но ми е интересно докъде сте успяли да го надуете твоето браво?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
vensai написа:А с какъв сетъп няма да запича ?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:vensai написа:А с какъв сетъп няма да запича ?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:...ПС. Така и не ми отговори на въпроса, явно съм прекалено заблуден и не ти се занимаваA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ще ти отговоря за инжекторите от 16 клапаново жтд (защото имам техните технически данни), които имат с около 25% по-голям дебит от тия, които обсъждаме тука.Та за твоите 25 градуса на впръскане при 4000 оборота това са ти около 1.05мс.При 1мс впръскане на тия инжектори са ти ~75мм3 гориво. Натам мисля, че сам може да си правиш сметките.Не става с трици да ловиш маймуни.Иначе ако целта е да си трошите колите за едната дръпка, то тогава може.Ще получите и много повече вървене ако мешате и дизела с керосин. От личен опит го казвам!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Незнам как имат 25% по-голям дебит, като тия от ЖТД115 пръскат 75мм3 на 1450 бара за около 0.9мс (Аз гледам duration картата в екуто).И ако ми обясниш как това браво със реално впръскани според теб 75мм3 върви без грижи с ремапната алфа ГТ 1.9мжтд 150 коня + фронтален кулер?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:mitaka_neikov написа:Незнам как имат 25% по-голям дебит, като тия от ЖТД115 пръскат 75мм3 на 1450 бара за около 0.9мс (Аз гледам duration картата в екуто).И ако ми обясниш как това браво със реално впръскани според теб 75мм3 върви без грижи с ремапната алфа ГТ 1.9мжтд 150 коня + фронтален кулер?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар