mitaka_neikov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна разпръсквачи 1.9 Браво jtd
Collapse
X
-
A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
BO написа:mitaka_neikov написа:п.с. А за колегата, мисля че най-големия му проблем с турбината е, че е била на 1.8 бара! Ако разбира се прозореца на инжектиране му е в граници.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:BO написа:mitaka_neikov написа:п.с. А за колегата, мисля че най-големия му проблем с турбината е, че е била на 1.8 бара! Ако разбира се прозореца на инжектиране му е в граници.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:С тази разлика, че тази турбина се слага ама на 2.4 двигателите, където ти трябва изместване още на дясно по картите и тогава няма как да стоиш на 1.8 бара налягане. Но при положение, че намаляваш дебита на въздуха през нея за сметка на налягане...За това са и картите. Като мислиш какво ще правиш, преглеждаш ги и гледаш дали може да подкараш колата с даден модел турбина или не можеш.За това и казах - ако не погледнеш, че даден сетъп попада в границите на картата на дадена турбина и да кажеш, че не е добре, това е несериозно.Ама какво ли разбирам и аз. И без това рядко чета този форум, че не разбирам много от гениалните творения. :D Хайде със здраве.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
стига сте филосоствали за дюзи и дебити а отворете тая тема и я прочетете малкоhttp://clubalfaromeo.com/forum/showt...=51439алфа 115 коня има дюзи за 220+ коня, тва да не е помпа дюза само дюзи да сменятеколегата Автор на темата нека прочете на човека от алфа форума и ще разбере как да си тунингова мотора, защото е обяснено всичко кое, как, защо. JTD-то e еднакво, на браво,брава,пунто,алфи, малфи и т.н.т дели ги една турбина , дюзи и кулер, и тва , че алфата мисля, че управлява геометрия от компа но и тва май може да стане чрез човек занимаващ се с турбини.може да искара 150 коня на 1.2 бар, може да искара и на 2.0 бар , зависи от охлюва, но за JTD тва е турботоhttp://www.youtube.com/watch?v=NpGEGByQvoIот 2000оборота тръгва сериозно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар