Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна разпръсквачи 1.9 Браво jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    minchev написа:
    Надявам се да стане и без керамика, мен и само смяната на демпферен маховик с едномасов ме притеснява, да не говорим за керамика, но ако няма друг вариант ще го направя.Дано само не изяде бързо кутията.
    Смяната няма какво да те притеснява. Аз го направих вече и съм много доволен, като сам го смених и съм запознат в детайли с процедурата.. Ако имаш въпроси можеш да ми пишеш. Относно кутията ще видим. Маховика е от Алфа 156 2,0 туин спаркСъединителят е от Браво 2,0 марка МегАрмИначе колата е с дюзи от 156 2,4 жтд 150 коня и помпа от същия мотор.Челен кулер и турбо ВНТ25 което карам на 1,8 бар.До колкото знам в момента впръсква 84 милиграма на 4000 оборота.
    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

    Коментар


      #32
      BO написа:
      mitaka_neikov написа:
      ...Само да кажа за съединителя. Имам наблюдения над браво с маховик и съединител от ХГТ (на колегата cveiba), като съединителя е най-обикновено Валео и в момента държи 80мм3 при 2100 оборота, 88мм3 при 3200, 90мм3 при 3700 и 88мм3 при 4000.Не се ангажирам да кажа колко НМ са това, но мисля е повече от достатъчно за браво.Колега БО, може би е заради морския въздух
      Това на колко бара на помпата?Защото ако си мислиш, че може да изкараш 90мм3 на 4000 оборота под 2000 бара много се лъжеш. Освен ако не прави една димна завеса и през това време температурата на газовете да се покачва до небесата. Много ще ми е интересно да видя буталата на такъв 105кс двигател с оригиналната карантия, показващ около 90мм3 гориво на 4000 оборота след едни 50км пробег на тия показатели. :D
      Тук говорим за браво с дюзи от ЖТД115 или както колегата vensai е сложил от ЖТД150(на жтд100 са подобни мисля), нали! Въобще не са нужни тия 2000 бара Колега vensai, 84 милиграма или мм3. Не че е много важно, но ми е интересно докъде сте успяли да го надуете твоето браво?
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #33
        mitaka_neikov написа:
        Тук говорим за браво с дюзи от ЖТД115 или както колегата vensai е сложил от ЖТД150(на жтд100 са подобни мисля), нали! Въобще не са нужни тия 2000 бара Колега vensai, 84 милиграма или мм3. Не че е много важно, но ми е интересно докъде сте успяли да го надуете твоето браво?
        И с тях не става работата.За да впръсква това количество гориво, трябва предварението да го изместиш до небесата. Тогава като сложиш един сензор за температура на изходящите газове и я качиш на дино, ще видиш колко си заблуден с мощността. Просто тия инжектори не могат да впръскат толкова гориво, колкото ви се иска на предварение, което трябва, за да изкаращ хубави показатели.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #34
          BO написа:
          И с тях не става работата.За да впръсква това количество гориво, трябва предварението да го изместиш до небесата. Тогава като сложиш един сензор за температура на изходящите газове и я качиш на дино, ще видиш колко си заблуден с мощността. Просто тия инжектори не могат да впръскат толкова гориво, колкото ви се иска на предварение, което трябва, за да изкаращ хубави показатели.
          Хората с тия инжектори по 220-230 коня вадят, а ние тука за 180 коня си мислим как ще стане(ама заблудени хора навсякъде) Колега на работа съм и нямам сега картите пред мен, но ако може да ми кажеш даречем за 1450 бара и 25 градуса време за инжектиране при 4000 оборота какво количество ще пръснат?
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            #35
            Така и така говорим за надуванки,направих темичка за монтажа на масления радиатор който ще е много важен за двигателя при това надуванеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=1184732
            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

            Коментар


              #36
              Тук говорим за браво с дюзи от ЖТД115 или както колегата vensai е сложил от ЖТД150(на жтд100 са подобни мисля), нали! Въобще не са нужни тия 2000 бара Колега vensai, 84 милиграма или мм3. Не че е много важно, но ми е интересно докъде сте успяли да го надуете твоето браво?
              Ами казаха ми 84 милиграма. мислих си че мм3 значи същото :D Пуши много и върви много. на 1.5 бара като карах с двама човека от 0-140 ги направих за 13,57 сек.Като надух турбото на 1,8 не я засичах но определено вървеше повече, дори бих казал доста повече.След това запече и се счупи :D Турбото е ВНТ25Сега ще го ремонтирам и ще го наблюдавам дали пак ще се опече.Възможно е просто и да съм взел тръгнало, че беше от морга и доста беше стояло, възможно е и да си е имало луфт но нямаше как да разбера.Относно сензора за налягането, видях че се говорише нещо за него - не съм го сменял, по думите му агента само ми премести таблиците и не е влизала в авариен режим дори и на 2 бара.
              Alfa Romeo 147 2004 mJetd

              Коментар


                #37
                vensai написа:
                Ами казаха ми 84 милиграма. мислих си че мм3 значи същото :D Пуши много и върви много. на 1.5 бара като карах с двама човека от 0-140 ги направих за 13,57 сек.Като надух турбото на 1,8 не я засичах но определено вървеше повече, дори бих казал доста повече.След това запече и се счупи :D Турбото е ВНТ25Сега ще го ремонтирам и ще го наблюдавам дали пак ще се опече.Възможно е просто и да съм взел тръгнало, че беше от морга и доста беше стояло, възможно е и да си е имало луфт но нямаше как да разбера.Относно сензора за налягането, видях че се говорише нещо за него - не съм го сменял, по думите му агента само ми премести таблиците и не е влизала в авариен режим дори и на 2 бара.
                Ако идваш по северното черноморие това лято, да се обадиш да я видим
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  #38
                  vensai написа:
                  Тук говорим за браво с дюзи от ЖТД115 или както колегата vensai е сложил от ЖТД150(на жтд100 са подобни мисля), нали! Въобще не са нужни тия 2000 бара Колега vensai, 84 милиграма или мм3. Не че е много важно, но ми е интересно докъде сте успяли да го надуете твоето браво?
                  Ами казаха ми 84 милиграма. мислих си че мм3 значи същото :D Пуши много и върви много. на 1.5 бара като карах с двама човека от 0-140 ги направих за 13,57 сек.Като надух турбото на 1,8 не я засичах но определено вървеше повече, дори бих казал доста повече.След това запече и се счупи :D Турбото е ВНТ25Сега ще го ремонтирам и ще го наблюдавам дали пак ще се опече.Възможно е просто и да съм взел тръгнало, че беше от морга и доста беше стояло, възможно е и да си е имало луфт но нямаше как да разбера.Относно сензора за налягането, видях че се говорише нещо за него - не съм го сменял, по думите му агента само ми премести таблиците и не е влизала в авариен режим дори и на 2 бара.
                  Не си взел тръгнало. Просто с този сетъп, който се мъчиш, винаги ще запичаш и ще чупиш.Обясних защо, ама трябва и малко да помислиш.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    А с какъв сетъп няма да запича ?
                    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                    Коментар


                      #40
                      vensai написа:
                      А с какъв сетъп няма да запича ?
                      С 5 цилиндров двигател, или 4 цилиндров такъв, но с повече клапани, демек различни дюзи.Или друга марка автомобил, за която има много перформънс части.С твоя сетъп ще грееш като ненормален. Следващата стъпка при това гориво, което си пуснал е да топиш бутала. Направи една права София -> Пловдив на пълна ръчка и ако издържи, тогава ще е някакво чудо. А дано, ама на дали. По-скоро още на Вакарел ще си отбил и чакащ пътна помощ. :D
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #41
                        BO написа:
                        vensai написа:
                        А с какъв сетъп няма да запича ?
                        С 5 цилиндров двигател, или 4 цилиндров такъв, но с повече клапани, демек различни дюзи.Или друга марка автомобил, за която има много перформънс части.С твоя сетъп ще грееш като ненормален. Следващата стъпка при това гориво, което си пуснал е да топиш бутала. Направи една права София -> Пловдив на пълна ръчка и ако издържи, тогава ще е някакво чудо. А дано, ама на дали. По-скоро още на Вакарел ще си отбил и чакащ пътна помощ. :D
                        Държиш си на своето ей. Винаги може да се вдигне налягането още нагоре и да се икономиса някой друг градус!Който си прави бравото 180 коня, той го прави за ускорение!Едва ли някой луд ще завари крака до долу на магистралата от София за Пловдив, още повече че такова браво с 75% на педала на газта(зависи как е мапнато де) ще си потдържа 200км/ч!Ако настъпи до край просто ще влезе в критични където мапера ще е отрязал горивото! После винаги можеш да си мапнеш да намаля горивото ако почне да загрява колата!С тоя фиат нема как да се мериш с батковците по магистралите. То след 200 ще хвръкне от пътя. Но пък можеш да се мериш с тях на ускорение до 200 долу горе.ПС. Така и не ми отговори на въпроса, явно съм прекалено заблуден и не ти се занимава
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #42
                          mitaka_neikov написа:
                          ...ПС. Така и не ми отговори на въпроса, явно съм прекалено заблуден и не ти се занимава
                          Ще ти отговоря за инжекторите от 16 клапаново жтд (защото имам техните технически данни), които имат с около 25% по-голям дебит от тия, които обсъждаме тука.Та за твоите 25 градуса на впръскане при 4000 оборота това са ти около 1.05мс.При 1мс впръскане на тия инжектори са ти ~75мм3 гориво. Натам мисля, че сам може да си правиш сметките.Не става с трици да ловиш маймуни.Иначе ако целта е да си трошите колите за едната дръпка, то тогава може.Ще получите и много повече вървене ако мешате и дизела с керосин. От личен опит го казвам!
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #43
                            BO написа:
                            Ще ти отговоря за инжекторите от 16 клапаново жтд (защото имам техните технически данни), които имат с около 25% по-голям дебит от тия, които обсъждаме тука.Та за твоите 25 градуса на впръскане при 4000 оборота това са ти около 1.05мс.При 1мс впръскане на тия инжектори са ти ~75мм3 гориво. Натам мисля, че сам може да си правиш сметките.Не става с трици да ловиш маймуни.Иначе ако целта е да си трошите колите за едната дръпка, то тогава може.Ще получите и много повече вървене ако мешате и дизела с керосин. От личен опит го казвам!
                            Незнам как имат 25% по-голям дебит, като тия от ЖТД115 пръскат 75мм3 на 1450 бара за около 0.9мс (Аз гледам duration картата в екуто).И ако ми обясниш как това браво със реално впръскани според теб 75мм3 върви без грижи с ремапната алфа ГТ 1.9мжтд 150 коня + фронтален кулер?
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                            Коментар


                              #44
                              mitaka_neikov написа:
                              Незнам как имат 25% по-голям дебит, като тия от ЖТД115 пръскат 75мм3 на 1450 бара за около 0.9мс (Аз гледам duration картата в екуто).И ако ми обясниш как това браво със реално впръскани според теб 75мм3 върви без грижи с ремапната алфа ГТ 1.9мжтд 150 коня + фронтален кулер?
                              Аз ти казах механично инжектор от 16 клапаново ЖТД колко пръска - РЕАЛНО на стенд, който е между 20 и 25% по-голям дебит.Кажи ми ти колко РЕАЛНО пръскат инжекторите от 8/10 клапаново жтд. Ама не това, което ти показва ЕКУ-то, защото при смяна на оригиналния инжектор и особено при вдигане на налягането характеристиките много мърдат.А случайно да знаеш, че при една такава интервенция борд компютъра започва да показва много грешно инфо - жокер!Казах - не става с трици да ловите маймуни.Следващия път пробвай с керосин и ще видиш разликата!п.п. Колега от тази тема се е допитвал до мен да му направя мап-а.Попитах го какво е правил и какво очаква. Разбрах му намеренията.Отказах му, защото както и написа по-горе му казах, че това, което иска няма как да стане. И явно е решил да заварява турбини и в последствие бутала. Просто не става. Аз няма да направя нещо, което има вреда за колата. Ако някой иска такова нещо - дръпка за 1-2 километра и след това да се кефи, че колата му вървяла страшно - ОК, но това далече се различава от това, което трябва да бъде в действителност.Най-бързия и евтин вариант да тръгне такъв двигател, без челни кулери и т.н. е смес от нафта + керосин, плюс доста шотове нитро-диоксид и кеф, колкото за една правя да изредиш скоростите. Ако това се търси защо въобще ще си играете с тези глупости?Също така гледам и темата за охладител на маслото. Хубаво.Но загряването на маслото ще е последния проблем с този сетъп. На този двигател, с този сетъп, който е направен, не може да му загрееш маслото до такава температура, че да е нужен охладител, преди да завариш турбини, бутала и т.н. Ама пак ще го разбере по трудния начин. Просто няма как за 1-2 дръпки, за което казвате, че са правени тези коли, да загрее маслото до такива граници, че да се губят качествата му драстично. Той ще е нужен, когато вдигнеш хубави обороти, при големи натоварвания за по-продължително врене на експлоатация в такива режими - примерно извънградско каране или пистово такова. Но пак се връщаме в изходна позиция от това, че при такава експлоатация, температурата на маслото ще е последния проблем. Успех все пак на всички. Лошо няма. Радвам се на ентусиазма.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #45
                                BO написа:
                                mitaka_neikov написа:
                                Незнам как имат 25% по-голям дебит, като тия от ЖТД115 пръскат 75мм3 на 1450 бара за около 0.9мс (Аз гледам duration картата в екуто).И ако ми обясниш как това браво със реално впръскани според теб 75мм3 върви без грижи с ремапната алфа ГТ 1.9мжтд 150 коня + фронтален кулер?
                                Аз ти казах механично инжектор от 16 клапаново ЖТД колко пръска - РЕАЛНО на стенд, който е между 20 и 25% по-голям дебит.Кажи ми ти колко РЕАЛНО пръскат инжекторите от 8/10 клапаново жтд. Ама не това, което ти показва ЕКУ-то, защото при смяна на оригиналния инжектор и особено при вдигане на налягането характеристиките много мърдат.А случайно да знаеш, че при една такава интервенция борд компютъра започва да показва много грешно инфо - жокер!Казах - не става с трици да ловите маймуни.Следващия път пробвай с керосин и ще видиш разликата!
                                Явно според теб инженерите от фият са задали грешни данни в картите.Не съм майстор и нямам стенд за дюзи вкъщи и немога да ти кажа колко реално на стенд пръска въпросната дюза!!! Но знам че въпросното ГТ мжет е искарало 190 коня на дино, а бравото вървеше наравно с него като пръскаше 81-82 мм3, сега е на 88 мм3.Ти ми казваш че това реално не е толкова колкото си мисля, добре !Но прозореца на инжектиране е в граници, старта на инжекцията не е до небесета, колата не пуши като кумин във високите и си върви доста за реалните според теб 75мм3.юп.с. А за колегата, мисля че най-големия му проблем с турбината е, че е била на 1.8 бара! Ако разбира се прозореца на инжектиране му е в граници.
                                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                                Коментар

                                Working...
                                X