Ами колеги честно да ви кажа турбо манията ме обзе, но музика ми липсва адски много, тя беше открадната. Тъкмо вече бях постигнал абсолютно всичко което исках, а то беше - Предна линия: Пищялки фабрични от сеат ибиза (по-добри високи не съм чувал до сега), на вратите Hertz DCX 165 ; Задна линия: Hertz ECX 690 + Sony XS-A1324 ; усивател за предна и задна линия стана Lanzar Vibe 436 поставен от лявата страна на задната облегалка, от дясно застана дори не му помня името вече (музиката я откраднаха април месец) усилвател, но херцовете се раздвижиха страшно много и естествено в колата наистина вече не се стоеше и между двата усилвателя беше кондензатора. Беше се получило адски интересно като октопод на задната облегалка с всичките червени и черни гофрета. Жалко, че нямам снимка, е не се застоя особено дълго и откраднаха касата с басовете, усилвателите и кондензатора, другото си стои.П.п. Подозирам, че музиката е или в Мездра или в Червен бряг, но това са само догадки, докато не се върне човека когото разбрах, че я е откраднал . Той ще си получи заслуженото само да стъпи в града .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моят проект - Брава ! (Доста снимки)
Collapse
X
-
Valiosport написа:bagera написа:Поздрави и от мен, наистина ли мислиш че тоя резултат е невъзможен за киковетеТая твойта мечта съм я осъществявал с 15L5 с неизчислявана кутия която беше и бандпас. С порт ми се прусна задното стъкло...http://bagera1.snimka.bg/automobiles...07508.14502626 добре че старият ми капак беше със стъкло. До автора на темата- много добре развиваш колата
Коментар
-
bagera написа:Valiosport написа:bagera написа:Поздрави и от мен, наистина ли мислиш че тоя резултат е невъзможен за киковетеТая твойта мечта съм я осъществявал с 15L5 с неизчислявана кутия която беше и бандпас. С порт ми се прусна задното стъкло...http://bagera1.snimka.bg/automobiles...07508.14502626 добре че старият ми капак беше със стъкло. До автора на темата- много добре развиваш колатаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:bagera написа:Valiosport написа:bagera написа:Поздрави и от мен, наистина ли мислиш че тоя резултат е невъзможен за киковетеТая твойта мечта съм я осъществявал с 15L5 с неизчислявана кутия която беше и бандпас. С порт ми се прусна задното стъкло...http://bagera1.snimka.bg/automobiles...07508.14502626 добре че старият ми капак беше със стъкло. До автора на темата- много добре развиваш колата
Коментар
-
Здравейте, не съм писал от наистина много време. Бравата за съжаление не успя да направи тестово кръгче с турбомотора защото прехвърли ремък и направи буквално попара в мотора, та накратко - клапан забит в буталото, ударил и главата, съответно купих 4 бутала с биели, колянов вал, нова глава, лагери биелни основни, сегменти, семеринги и т.н.... общо взето осоновен ремонт на мотора, като това се правеше доста дълго време, но най-накрая всичко беше събрано и мотора заработи много по-добре и приятно от преди. Въпроса ми сега е от къде да взема сигнал за обортомера ? От датчика на коляновия вал ? И също така има два кабела които излизат от еку-то и които завършват в сива малка буксичка, единия е оранжево-син а другия не мога да се сетя като цвят, но ще го напиша утре, та мисълта ми е че никъде не намирам какво им е предназначението им, та имам малко нужда от помощ :D
П.п. Всъщност се зарових и в аутодатата и ми показва Тахометър на 7ми пин от еку-то, дали това ми трябва ?Последна редакция от d1am0nd; 07.06.2017, 02:02.
Коментар
-
d1am0nd написа: Преглед на мнениетоЗдравейте, не съм писал от наистина много време. Бравата за съжаление не успя да направи тестово кръгче с турбомотора защото прехвърли ремък и направи буквално попара в мотора, та накратко - клапан забит в буталото, ударил и главата, съответно купих 4 бутала с биели, колянов вал, нова глава, лагери биелни основни, сегменти, семеринги и т.н.... общо взето осоновен ремонт на мотора, като това се правеше доста дълго време, но най-накрая всичко беше събрано и мотора заработи много по-добре и приятно от преди. Въпроса ми сега е от къде да взема сигнал за обортомера ? От датчика на коляновия вал ? И също така има два кабела които излизат от еку-то и които завършват в сива малка буксичка, единия е оранжево-син а другия не мога да се сетя като цвят, но ще го напиша утре, та мисълта ми е че никъде не намирам какво им е предназначението им, та имам малко нужда от помощ :D
П.п. Всъщност се зарових и в аутодатата и ми показва Тахометър на 7ми пин от еку-то, дали това ми трябва ?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар