И ето малко финализиране на аудио проекта.Новите кабели от говорителите до усилвателя:Допълнителната маса си получи гофрето:Ето и гофрето на новите кабели:Ами попривърших с аудиото, остана един плот за да не се виждат кабелите, а само кондензатора и стъпалото. Оставил съм огледалните части на усилвателя да се полират за да им се премахнат драскотините, а целия капак ще стане огледален, като съм го започнал вече с шкурка 500. Следва 1500, после 2500 и накрая на машина да се финализира и до там .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моят проект - Брава ! (Доста снимки)
Collapse
X
-
И така малко неприятен развой на събитията докато си бях в Ботевград, един тотално нередовен и май неадекватен господин с колело реши да се спре в калника ми, като и понагъна предния капак в близост до калника. Помежду другото 17-ките бяха измити основно с обезмаслител и сложени в чували чакайки зимата да ги подхвана да ги шкуря и боядисвам. По аудио проекта се захванах да полирам капака на усилвателя и всички хромирани части защото бяха поиздраскани, за сега капака е изшкурен с шкурки 500/1200/2000, остана само да се полира, но не можах да намеря приставка с парцалче за дрелка за полиране ..
Коментар
-
Колеги помагайте :D. Как да махна хрома от детайл защото се озорих с малкото детайлче от усилвателя, пък не мога да си представя по-голямото какво ще го правя. С шкурка е ужас, 320 водна се задръства много бързо, а ме е страх с по-малка за да не надера много метала. Направо един ден останах без ръце да го търкам, а само до медния слой стигнах и то не на всякъде. Лошото е, че трябва да се свали хрома на още 3 елемента, а аз още на първия запецнах....
Коментар
-
шкурка е ужас, 320 водна се задръства много бързо, а ме е страх с по-малка за да не надера много метала. Koлега с 320 не се търка водно,а на СУХО от там ти идва проблема с задръстването на шкурката.Сложи твърда подложка под шкурката и тогава обработвай повърхността.И за шкурки под 600 принципно не е желателно да се ползва вода (зависи от случая) но като цяло!
Коментар
-
cheatah написа:шкурка е ужас, 320 водна се задръства много бързо, а ме е страх с по-малка за да не надера много метала. Koлега с 320 не се търка водно,а на СУХО от там ти идва проблема с задръстването на шкурката.Сложи твърда подложка под шкурката и тогава обработвай повърхността.И за шкурки под 600 принципно не е желателно да се ползва вода (зависи от случая) но като цяло!'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Не знам, ама ми останаха ръцете по тоя малък детайл. Час и половина съм го минавал с виброшлайф и шкурка 320, едвам стигнах до метала на повечето места, ужас е .... а като се сетя, че има един още по-голям детайл .... малко време ми остава иначе ще гледам тази седмица да приключа с малката гадинка.
Коментар
-
Здравейте колеги, почнах стабилно да се замислям с какъв двигател да оборудвам Брава-та и като гледам характеристиките (понеже никога не съм се возил на такова чудо и за това ги гледам само по информация в нета) на атмосферния петак при купето на Марея, и нещо сериозно се разубеждавам дали да не скачам на нещо с турбо .... Но при турбо петаците май филма ще е голям и разходите по обслужване и части ще са двойни-тройни. Може ли малко съвет защото взех да се побърквам как една Астра G Bertone 116hp е със 0.5 сек. по-бавна от марея 155hp. Като притежател вече на такова бертоне (замисъла беше то да ми остане ежедневка, а Фиат-а кола за забавление) слагането на чистия петак на Брава-та май се обезсмисля защото май няма да е кой знае колко по-пъргав от Опела. И така стигаме до въпроса колко по-скъпо е поддържането на 2.0 20V Turbo спрямо същия двигател без него ?
Коментар
-
На различни системи, свирят различно. Не ги ли чуеш няма как да разбереш дали дънат (харесват) или не. Аз в момента ще сложа отново същия говорител в другата ми кола, защото не съм привърженик на Pioneer и твърдия му бас. Ако имаш път покрай Ботевград нямаш ядове да се видим и да чуеш кое как е . Тааа отново неприятен развой на събитията :D, този път се предадох с полирането защото не можах да намеря парцалче за полиране и отидох до един човек да го свърши набързо, оказва се обаче, че самия метал ще стане на петна след около месец. Човека каза, че е пробвал по подобен начин някакви тръбички и ги е пръскал с лак и пак са ръждясали.... Та минаваме на вариант - никелиране/хромиране :D Обаче някой може ли да ми каже някакви ориентировъчни цени и места за тези неща ?
Коментар
-
Такаа следващия въпрос като оставим на страни двигателя който вече съм решил да е 20V Turbo предполагам от някоя Kappa. И така главата на двигателя от Капа може ли да бъде сменена с такъв от Купе (просто за да пише FIAT а не LANCIA ) и другите въпроси - Волан, странични огледала и салон от Купе стават ли на Брава ? Надявам се поне за тези неща някой да успее да отговори ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар