Епа около мен стъклата се побъркват направо ..... на ниския бас косата ми се мърда стабилно :D
Аз съм намислил да слагам още 2 суб-а на мястото на задната седалка в бандпас кутия или направо да се мятам на две 15-ки Hertz :P Искам като спра на центъра да се осети, чашите на хората в кафенетата да играят, хаха :D
Това се прави с много пари ..... аз съм набил доста солидна сума във Брава-та и не мога да постигна такъв ефект (а не ми и трябва, аз си го правя мен да си ме кефи), 5 цифрена сума трябва да се набие за музика в която не се знае колко ще може да се слуша ........
Става и без 5 цифрена сума, ама трябва да се махне задната седалка, с повече на брой говорители и усилватели, разбирасе и акумулатори, от опит говоря Айде че ти оспамих темата с глупости :P Следя ти темичката и ти пожелавам успехи
Лупите са сложени и приведени в работещо състояние. Оказа се, че 3пиновия е кабел е за автоматичното регулиране на лупата (който и до момента за мен си остава мистеря защо от едната страна липсва), а аз нямам такова изведено копче ... Колата доста се отвори с тях и вече нямам търпение да се пооправи времето да сложа 17-ките. Лоши обстоятелства с мотора се получават, оказва се че може би е изкривена главата и нещата отиват на продаване на мотора и слагане на нещо друго .... Лошото е че в момента няма как да отделя така сума за 2.0 16в. турбо и май ще се слага 2.0 20в чист .... ((((
Супер е станало с новите фарчета, земи малко я свали че така много навирена, остави ти 17-ките Как установи, че главата е крива ? Не е ли по-лесно да си купиш оборудвана глава отколкото цял двигател, който е в незнайно състояние? Дори да е добър двигатела, не си мисли, че като го купиш и директно ще го боднеш в коша и ще си караш безгрижно, най-малкото поне една ревизия ще трябва
Как да съм сигурен, че ще купя читава глава ? Ревизията е ясна, както и обслужването, ама мен ремонта на тая глава ще ми излезне златен, като се сметне, че ще трябва да се купуват и термостат, гарнитура на картер, да се смеят гумички на клапаните, един вал да се вземе защото този явно е износен и стъпвам на ..... цифра .... а така си взимам цяла Мареа, прехвърлям си каквото си ми трябва и си свиркам ...... Лошото, е че бях предвидил турбо проект, ама при тези обстоятелства е много възможно да почака, защото просто в момента нямам финансовата възможност аз за това бях оставил смяната на двигателя за през лятото .
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Ножа е добре само че иска снижаване на автомобила да се скрият гумите в калниците и изнасяне настрани с фланци, за да стои разкрачена и като се погледне колата от отпред долния край на предните гуми да излизат навън и ще стане много спортно. Колега карай си количката и не се занимавай да сменяш двигатели, глава винаги може да намериш втора употреба както и вал. Тоя турбо мотор дето искаш да го слагаш ще е капризен, няма да е както един атмосферен, ама щом ти се занимава и му разбираш слагай, аз просто ти давам съвет
Колега, гледам че ножа на лагуната не е покривал цялата броня т.е. малко по-къс е. Не мога да видя много добре от снимките при този от еспейса отново ли е така или пасва идеално? Между другото с какво го хвана към бронята?
Ножа от Еспейс пасва точно, но пак се налага да се реже по-средата защото е доста дълъг, а крайщата са му много приятно завършени. Хванат е със самонарезващи....
Колега, така и така си почнал да я правиш красавица, защо не си поръчаш от колегата RacerGT(ако той има) добавка за предната броня има много добри модели. Нищо лично. Дори и да не е от колегата, потърси някъде. http://media.snimka.bg/3496/013248039.jpg
На много тунинговани Брави се нагледах и нищо не ми допадна честно казано. Ще взимам броня от Мареа 2.4 JTD като и за нея съм измислил друга добавка, та ще си ги сменям от време на време за разнообразие :D. Такаа малко ъпгрейд отново по проекта с аудиото (няма край тоя пущиняк ) изобщо не бях догледал, че всъщност този Ланзар не е повече от 2x150-170W RMS и в момента имам под ръка друг който ще използвам за 12ките, а ЛаЙнзара ще го ползвам за предна и задна линия, та ще се наложи малко пренареждане на задната облегалка :D. Та уийкенда ще протече в правене на глава (ако е леко крива) и пренареждане на усилватели, кабели, кондензатор и така ....
На много тунинговани Брави се нагледах и нищо не ми допадна честно казано. Ще взимам броня от Мареа 2.4 JTD като и за нея съм измислил друга добавка, та ще си ги сменям от време на време за разнообразие :D. Такаа малко ъпгрейд отново по проекта с аудиото (няма край тоя пущиняк ) изобщо не бях догледал, че всъщност този Ланзар не е повече от 2x150-170W RMS и в момента имам под ръка друг който ще използвам за 12ките, а ЛаЙнзара ще го ползвам за предна и задна линия, та ще се наложи малко пренареждане на задната облегалка :D. Та уийкенда ще протече в правене на глава (ако е леко крива) и пренареждане на усилватели, кабели, кондензатор и така ....
То тогава този Ланзар грам не им мести мембраните Кажи какви бушони има ? Моя Thunder TCA-4120 го водат 2х340W RMS и е с 80А бушон, реално 2х300 ги има, като осиля и говорителите започват яко да миришат на лак, а колата става като земетръсна зона Ако си намериш Thunder TCA Super 4A ще си захраниш хубаво говорителчетата, но аз лично никъде не открих да си го закупя, дори и моя модел го няма вече, какво ще правиш по кабелите ?
Коментар