Здравейте колеги ! Реших да ви запозная с моя за сега в начален стадии цялостен проект (performance/audio/interior/exterior)
Такааа това е началния вид на Брава-та
.
И започна се с една проста напълно невинна музичка в началото на годината - CD Sony CDX-R3350, една 12ка HERTZ ES300, усилвателче Thunder TCA 4111, уникално боклучиви кабели за които все още съжалявам, че купих... и ето за какво иде реч.
И така си думках до май месец, докато взе да ми се струва слабичка и началото на юни месец вече притежавах втора 12ка HERTZ ES300 и елипси HERTZ ECX 690 за липсващата ми задна линия, и стигнах до това положение.
Естествено не може да се размине просто така и още на първия час изхвърлих чинчовете които са от CD-то към усилвателя. След това посвири около един ден, когато усилвателя просто изключи 2 пъти от претоварване и така и не свирна повече (нормално все пак беше 2х200 на бридж които не се знае колко бяха и реални при този Тъндър :D). Оказа се, че съм изгорил 2 от стъпалата му и още куп работи по него. И така следващата ми покупка беше Lanzar VIBE 436 с който говорителите свирнаха подобаващо
.
Естествено още не бях тапицирал кутията защото си чаках плата за нея, но накрая се сдобих и с него, но се разделих със задната ми чистачка (имам предвид откъртено задно рамо заедно с чистачката :D) явно от хора които са ми мислили доброто да не е да я загубя някъде от вибрациите и да иде зян...
И така беше за около месец. След това се сетих, че имам Crossover Sony XEC 505 който се настани доста удобно в жабката и поусили доста нещата.
И последната покупка ми беше преди около половин месец - CD Pioneer DEH-6400BT с което музиката свирна уникално чисто и приятно и така по музиката останаха само малко довършителни работи за които трябва да се погрижа този месец.
И покрай музиката се амбицирах да почна и визията на колата като исках да се получи максимално изчистено без никакви претруфени и излишни неща по колата, и от идея на идея се започна с търсенето на джанти. И така пробвах ето тези джанти които не ми харесаха толкова много, но пък самата големина на джантите - 17" и ширината на гумата 205мм отвориха колата много, което ме амбицира още повече.
И след около месец търсене ми харесаха 1000 Miglia HT3 17" които ми допаднаха като цяло, и им се "метнах" :D. Те вървяха с гуми 215/45 така ги качих за пробата да видя как ще изглежда и така си и останаха. Едва ли е нужно да споменавам, че опираха доста и колата беше станала като малко джипче заради самите гуми които бяха доста високи. Затъмних задните прозорци. Ето за какво ставаше на въпрос.
Докато си чаках другите гуми ми пристигна добавката за броня (ножа) от Рено Лагуна и междувременно премахнах "ребрата" на декоративната решетка и премахнах емблемите като оставих само логото на Фиат на решетчицата и се получи това.
И накрая пристигнаха така очакваните гуми 205/40 с което колата слезе малко на земята най-накрая 


И за сега не съм в провинцията, но усилено издирвам спортни пружини на първо време пък после и амортисьори, другото което ще направя като се прибера в любимата ни страна е да взема фарове с лупи и задното крило което върви с някои брави, огледала с цвета на купето и бели мигачи. Лошото е че като махнах емблемите и под тях лака беше паднал на места и сега страничните калници трябва да се пръснат. За двигател мислех да купя цяла блъсната Мареа 2.0 20V и да се вземе всичко спокойно каквото си трябва заедно със задните дискови спирачки, както и да се вземе таблото. Дискове не съм сигурен дали с надупчени 257мм ще спира като хората или ще трябва 287. Трябва да взема средна конзола с подлакътник и копче за ел. огледала, конзолката за 4 ел. стъкла и задните моторчета и механизми за стъклата. Евентуално за салона исках да стане с кожа и плюш, но има време за него.




















Коментар