Младеж...ти виждал ли си типо...къде ляга мотора???? Помисли и отговори ...Наистина не бих се заел с подобно начинание но ежала за ентусиязма! Дано и от вън стане на 100% !!!!
Като гледам 3-та снимка от 6-ти пост на темата и се подсещам, че лежат единствено боксерите в 145-ците. Всички други висят и затова са много по-лесни за изваждане отдолу... а типо виждам чат-пат, някои са с невидими задни калници, но... такъв е живота
Оригинални пружини от браво 1.6 не съм слагал отпред но съдейки по задните бих казал че ще са по твърди, а й все пак двигателя на бравото е по-тежък. При мен адницата се вдигна доста добре като за зимата, така че предполагам и отпред ще са по-високи.
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
...не се уточних, че пружините са от Bravo 1.8 16v 182A2.000 113 hp 2000 година, с което наистина правя една чудесна РЕСТАВРАЦИЯ на автомобил от 1990 година, с което много се извинявам. Много се извинявам и също, че не поставих наличните си червени пружини Eibach Sport и жълтите си амортесиори Koni Sport и не успях заслужено да вляза в TUNING раздела. Типото щеше да стане една много добра за каране и доставяща удоволствие ежедневка в стил WRC, но на четири пръста от земята. Не трябваше колата да има преправена охлаждаща система с доста по-голям воден радиaтор от Lancia Dedra 2.0 16v 836A3.000 139 hp комби + четвърти тампон между андренажа и дясното бомбе + задни носачи, дискове, апарати. Home made генерация, брони, капаци. НЕдигитално табло с датчици за маслото. Нетенекиени джанти. Facelift фарчета, мигачи. Нещо интериор, и тем подобни... Ние си говорим за РЕСТАВРАЦИЯ!По-добре да нацакам не толкова подробни снимки от самото начало и да не пиша не достатачно компетентни обяснения за това кое как защо съм го направил с цел интересна полезна и забавна тема.
...дойде време за първото палене......ето и охлаждането на моторя от дедра 2.0 16в комби със странично изнесено казанче. На карб типо там му седи само казанчето за течността за чистачките, което аз още не съм монтирал. Системата беше промита разглобена, но ще има и промивка в движение......предната маска ми напомни малко за предишната визия, то тогава още не знаех за какво става въпрос......та си търся фейслифт фарчета и лайснички под тях, както и решетката между тях...
Ще проверя колега xctr. Пазя си нагорялия капак, а пък донорския е фейслифтоф. Сигурно разликата е малка щом толкова време не съм я забелязъл. Поздрави.
...спирачните апарати от 1.6 моно бяха по-големи от 1.4 карб, докато дисковете им са едни и същи, поне това намерих аз в моите коли :D . Сложих по големите и вече има проблем с поставянето на някои 13-ки, опират в апарата, ще снема инфо за какво ЕТ става въпрос. За цвят избрах жълто понеже ми се въртят още някакви идеи за някои елементи...
Ще забележиш разлика като сложиш единия с фаровете от другия вид.Да апаратите на 1.6 след 93та са Girling 54 mm бутало на 240 мм диск докато старите са Girling 48 пак на 240 мм диск.Това позволява и по-голяната накладка на първите и спират значително по-добре! Но за сериозно каране си трябва нещо вентилирано защото иначе се кривят дискове.
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
След тоя труд...задължително отваряне и почистване на фаровете ! :D
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар