Здравейте колеги! От няколко години само чета, гледам и следя с интерес какво се случва из някои форуми и така и не пуснах своя тема, така че най-накрая реших и аз да пусна своя. Естествено аз вече сам станал сектант с моите няколко фиата и ще ви представя какво става с едно типо...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tipo 1.4 Carb горяло към 1.6 Mono
Collapse
X
-
Евала колега!! Много малко хора останахме който правиме типота!! Имам един въпрос защо държиш да правиш горялото като имаш друго така или иначе.При положение че е горяло то значи че е паднало антикорозионноото покритие и трябва всички да се запечата с подходящи препарати и пак няма да стане толково добро като поцинкованото.Успех!!Edit: A и си остави карбуратора защото върви много повече отколкото моното. Само трябва да сложиш долното делко на тоя с моното. Аз минавам в момента по този път и сглабям лека полека мотора който ще хвърлим в колата първата седмица на семптември.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
...към колегата xctr: благодаря колега.Причините са доста и постепенно ще опиша повечето от тях в темата, а и имам доста оптимистично виждане на нещата по принцип. Темата ми доста изостава, защото едва сега е пуснах, а колата е много напреднала в момента. Съгласен съм, че 1.4 Weber Carb 159A2.000 78 hp върви повече от 1.6 Mono 835C1.000 75 hp, но е поизгорял за сега :D а и пък мисля точно това моно да не си остане stock, така че очаквам всякакви мнения, препоръки, насоки......към колегата Joro: наистина малко избарзах с тази част, но практика му е м.йката. Яд ме е, че е боядисан коша с алкидни грунд, боя, а не с акрилни. Коша го прегледах доколкото са ми познанията, изтарках го и го обезмаслих. Може да съм сбъркал някаде. В едно от любимите ми предавания по Дискавъри,, Да продадеш колата сиx3m team
Коментар
-
... започна се вече интересното :D ... първо реставрация на предният мост и не кой да е, а от горялото, но той не беше никаде дори и нагорял :D ...... как седи в коша, мислих за цвят и нищо не измислих, затова черен...... на носачите пълна ревизия, пак черни с подменени тампони, сменени и маншончета на шарнирите, гресирани...... от стабилизиращата щанга се получи сбир щайн, май затова при парвите две карания биялетите се касаха и ги сменвах пак ...... прави като... хаха :D ...x3m team
Коментар
-
Добре си я подкарал, и снимките кефят, но този кош като гледам целият дълго е горял и е загубил якост, колко точно и до коя фаза е одъртял можем да предположим ако се предположат и температурите които е видял. Помисли за разпънки по целия периметър задължително. За отгоре я ясна, виждал си предполагам, но и покрай роговете ще е добре. Участъците покрай тампоните на двигателя и скоростите са критични! Отдолу по моста също. Структурата на метала е променена и влошена необратимо!PUNTO ZERO
Коментар
-
WhitePunto написа:Добре си я подкарал, и снимките кефят, но този кош като гледам целият дълго е горял и е загубил якост, колко точно и до коя фаза е одъртял можем да предположим ако се предположат и температурите които е видял. Помисли за разпънки по целия периметър задължително. За отгоре я ясна, виждал си предполагам, но и покрай роговете ще е добре. Участъците покрай тампоните на двигателя и скоростите са критични! Отдолу по моста също. Структурата на метала е променена и влошена необратимо!Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
...задължително ще се поставят, но нека да стигнем до там, защото има някаква заигравка с работата на двигателя. Като имам повече време ще опиша на дълго и широко как се случи и самото пламване на колата ...не направих и по хубави снимки на коша, от които щяха да се видят ключовите места като на захват на тампони на двигател, преден мост и ... ...ето и какво окачване успях да скалъпя......пружините са от Bravo GT, както и амортесиорите и тампоните над тях, състоянието им е отлично, за амортесиорите са заводските, другото така и не разбрах дали е сменяно нещо, така и не съм снел засега някакви данни и не съм направил проучване примерно дали заводските амортесиори от браво гт са малко по-корави от тези на типо 1.4 карб или 1.6 моно, също така и пружините, единствено забелязах някаква разлика в тампоните. С удоволствие бих изслушал някой по-светнат от мен колега. Поставил съм в долната част на пружините по около 30 cm някакъв шлаух, доста устойчив ми се видя, тъй като нямаше останало нещо да предпазва чашата на амортесиора, а съм забелязъм че там се протриват най-много. Тук се забелязва и кофти реакцията между алкидната бяла боя и сивият акрилен спрей, а имаше часова разлика от няколко денонощия. Въобще пишман майстор в тази част и пишман бои и ... Всичко останало по натам бои за урок ми е акрилно както и всички болтове съм ги изтаркал, обезмаслил и боядисал в тон...x3m team
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар