Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tipo 1.4 Carb горяло към 1.6 Mono

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tipo 1.4 Carb горяло към 1.6 Mono

    Здравейте колеги! От няколко години само чета, гледам и следя с интерес какво се случва из някои форуми и така и не пуснах своя тема, така че най-накрая реших и аз да пусна своя. Естествено аз вече сам станал сектант с моите няколко фиата и ще ви представя какво става с едно типо...
    x3m team

    #2
    Едвам скалапих някакви що годе снимки от преди да се запали......и до ден днешен не сам сигурен на 100% как се запали...
    x3m team

    Коментар


      #3
      ... и така стоя си колата 2 години докато не я подхванах...
      x3m team

      Коментар


        #4
        ...чуваше се от някаде, че не съм бил в ред че да я правя......малко се бях замислил като разбрах, че там където един автомобил е горял се получава отслабване на метала, но какво пък нали затова сме измислили спънки, разпънки и тем подобни :D ...
        x3m team

        Коментар


          #5
          ...започна се разглобяване... внимателно :D :D ...
          x3m team

          Коментар


            #6
            ...бях си купил типо за донор вече......идваха времена които те принуждават да си караш ежедневката на газ ...
            x3m team

            Коментар


              #7
              Евала колега!! Много малко хора останахме който правиме типота!! Имам един въпрос защо държиш да правиш горялото като имаш друго така или иначе.При положение че е горяло то значи че е паднало антикорозионноото покритие и трябва всички да се запечата с подходящи препарати и пак няма да стане толково добро като поцинкованото.Успех!!Edit: A и си остави карбуратора защото върви много повече отколкото моното. Само трябва да сложиш долното делко на тоя с моното. Аз минавам в момента по този път и сглабям лека полека мотора който ще хвърлим в колата първата седмица на семптември.
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                хм..

                Браво колега с нетърпение чакам развитие по темата :P :P :D
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  Имай пред вид, че горялата ламарина се разкалява и става мека, много е възможно да имаш и измятане на коша. Така че преди да почнеш всичко, провери състоянието му обстойно (геометрия и точкови заварки). И аз споделям мнението, че е по добре да възстановиш другото типо.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    ...към колегата xctr: благодаря колега.Причините са доста и постепенно ще опиша повечето от тях в темата, а и имам доста оптимистично виждане на нещата по принцип. Темата ми доста изостава, защото едва сега е пуснах, а колата е много напреднала в момента. Съгласен съм, че 1.4 Weber Carb 159A2.000 78 hp върви повече от 1.6 Mono 835C1.000 75 hp, но е поизгорял за сега :D а и пък мисля точно това моно да не си остане stock, така че очаквам всякакви мнения, препоръки, насоки......към колегата Joro: наистина малко избарзах с тази част, но практика му е м.йката. Яд ме е, че е боядисан коша с алкидни грунд, боя, а не с акрилни. Коша го прегледах доколкото са ми познанията, изтарках го и го обезмаслих. Може да съм сбъркал някаде. В едно от любимите ми предавания по Дискавъри,, Да продадеш колата си
                    x3m team

                    Коментар


                      #11
                      ... ето как изглежда описаният по горе кош......в под подкалниците и по всичко отдолу сложих показаното по горе Body, очаквах да гъбяса повече, но може причината да е в това, че само него го хвърлих с четка, а не с пистолет като основата, грунда и боята, а коша пък е бял ...
                      x3m team

                      Коментар


                        #12
                        ... започна се вече интересното :D ... първо реставрация на предният мост и не кой да е, а от горялото, но той не беше никаде дори и нагорял :D ...... как седи в коша, мислих за цвят и нищо не измислих, затова черен...... на носачите пълна ревизия, пак черни с подменени тампони, сменени и маншончета на шарнирите, гресирани...... от стабилизиращата щанга се получи сбир щайн, май затова при парвите две карания биялетите се касаха и ги сменвах пак ...... прави като... хаха :D ...
                        x3m team

                        Коментар


                          #13
                          Добре си я подкарал, и снимките кефят, но този кош като гледам целият дълго е горял и е загубил якост, колко точно и до коя фаза е одъртял можем да предположим ако се предположат и температурите които е видял. Помисли за разпънки по целия периметър задължително. За отгоре я ясна, виждал си предполагам, но и покрай роговете ще е добре. Участъците покрай тампоните на двигателя и скоростите са критични! Отдолу по моста също. Структурата на метала е променена и влошена необратимо!
                          PUNTO ZERO

                          Коментар


                            #14
                            WhitePunto написа:
                            Добре си я подкарал, и снимките кефят, но този кош като гледам целият дълго е горял и е загубил якост, колко точно и до коя фаза е одъртял можем да предположим ако се предположат и температурите които е видял. Помисли за разпънки по целия периметър задължително. За отгоре я ясна, виждал си предполагам, но и покрай роговете ще е добре. Участъците покрай тампоните на двигателя и скоростите са критични! Отдолу по моста също. Структурата на метала е променена и влошена необратимо!
                            Младеж...ти виждал ли си типо...къде ляга мотора???? Помисли и отговори ...Наистина не бих се заел с подобно начинание но ежала за ентусиязма! Дано и от вън стане на 100% !!!!
                            Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                            GTV 2.0 (612 A)now
                            E60 530D now.. hate it big time :D
                            Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                            Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                            Коментар


                              #15
                              ...задължително ще се поставят, но нека да стигнем до там, защото има някаква заигравка с работата на двигателя. Като имам повече време ще опиша на дълго и широко как се случи и самото пламване на колата ...не направих и по хубави снимки на коша, от които щяха да се видят ключовите места като на захват на тампони на двигател, преден мост и ... ...ето и какво окачване успях да скалъпя......пружините са от Bravo GT, както и амортесиорите и тампоните над тях, състоянието им е отлично, за амортесиорите са заводските, другото така и не разбрах дали е сменяно нещо, така и не съм снел засега някакви данни и не съм направил проучване примерно дали заводските амортесиори от браво гт са малко по-корави от тези на типо 1.4 карб или 1.6 моно, също така и пружините, единствено забелязах някаква разлика в тампоните. С удоволствие бих изслушал някой по-светнат от мен колега. Поставил съм в долната част на пружините по около 30 cm някакъв шлаух, доста устойчив ми се видя, тъй като нямаше останало нещо да предпазва чашата на амортесиора, а съм забелязъм че там се протриват най-много. Тук се забелязва и кофти реакцията между алкидната бяла боя и сивият акрилен спрей, а имаше часова разлика от няколко денонощия. Въобще пишман майстор в тази част и пишман бои и ... Всичко останало по натам бои за урок ми е акрилно както и всички болтове съм ги изтаркал, обезмаслил и боядисал в тон...
                              x3m team

                              Коментар

                              Working...
                              X