Ще станат купето е едно и също. Просто мисля са по-твърди от другите. Няма нужда да сменяш цял мост. Мостът е един и същи. За отзад по каталозите дават различни амортисьори за спортинг-а. Но другите работи мисля са еднакви при всички модели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг Punto mk2b
Collapse
X
-
mr_none написа:Ще станат купето е едно и също. Просто мисля са по-твърди от другите. Няма нужда да сменяш цял мост. Мостът е един и същи. За отзад по каталозите дават различни амортисьори за спортинг-а. Но другите работи мисля са еднакви при всички модели.chri$
Коментар
-
vaskowrc написа:Колега добре се получава всичко ама защо първо не напомпи мотора и тогава да му слагаш спирачки.айде със здраве да го видиме готовchri$
Коментар
-
да бе... и в нащо село маймуните ги храним с Трици... тоя мотор като му барнеш софтуера си отива на 80 коня има няма... с генерации и филтри се тая... явно човека е забравил да спомене преработката на скоростната кутия повярвай ми на пътя е едно и да гледаш километража а на валовете е друго... доста съм си играл със 1.2 16в мотор... пари се наливат и резултата е минимален... но след заигравка със скоростната кутия колата полетя... така че чети между редовете... трудно някой си казва тайните... дросели бля бля.... и аз сложих от браво дросел и дюзи и помпа и иридиеви свещи, згастяване портване на главата и т.н. и т.н. дет се вика вскичко квото си "сака"... Поздрави от мен!
Коментар
-
JacK`DanielS написа:да бе... и в нащо село маймуните ги храним с Трици... тоя мотор като му барнеш софтуера си отива на 80 коня има няма... с генерации и филтри се тая... явно човека е забравил да спомене преработката на скоростната кутия повярвай ми на пътя е едно и да гледаш километража а на валовете е друго... доста съм си играл със 1.2 16в мотор... пари се наливат и резултата е минимален... но след заигравка със скоростната кутия колата полетя... така че чети между редовете... трудно някой си казва тайните... дросели бля бля.... и аз сложих от браво дросел и дюзи и помпа и иридиеви свещи, згастяване портване на главата и т.н. и т.н. дет се вика вскичко квото си "сака"... Поздрави от мен!chri$
Коментар
-
ако питаш мем... бих ти отоговорил така: Фиат пунто МК2 HGT демек смяна на двигателя... къде къде по евтино ще ти излезе и няма да има мъки и аз започнах кат отеб завърших всичко и неми хареса резултата и смених мотора със 1.4 Турбо... и сега съм доволен... така че твоя най добър вариянт е HGT! помисли малко и ще видиш че съм прав... поискай мнение и от други хора ако щеш в смисал такива дето се занимават със Фиат и те ще ти кажат същото... проблема е че всички искаме още и още а това всичкото е свързано с пари, а доста хора търсят оптималния вариянт.
Коментар
-
JacK`DanielS написа:ако питаш мем... бих ти отоговорил така: Фиат пунто МК2 HGT демек смяна на двигателя... къде къде по евтино ще ти излезе и няма да има мъки и аз започнах кат отеб завърших всичко и неми хареса резултата и смених мотора със 1.4 Турбо... и сега съм доволен... така че твоя най добър вариянт е HGT! помисли малко и ще видиш че съм прав... поискай мнение и от други хора ако щеш в смисал такива дето се занимават със Фиат и те ще ти кажат същото... проблема е че всички искаме още и още а това всичкото е свързано с пари, а доста хора търсят оптималния вариянт.chri$
Коментар
-
JacK`DanielS написа:да 2.5 V6 си е класика в жанра...но според моите наблюдения (както викаш ти че патуваш доста) един напомпан мотор независимо кубатурата му едва ли ще ти даде сигурност че ще стигнеш до точка "B" е разбира се ако е в рамките на разумнотоchri$
Коментар
-
Мотора на JacK`DanielS e в моя кош това, което исках едно време когато бях с 1,1то беше като теб просто малко повече да върви,но избщо не намерих евтино решение. Изнервих се и купих двигателя от него След неговите доработки карам това -> http://vbox7.com/play:2d215e86b9 0-100 малко под 10с, може би 9.8 разхода ми е същия, като онзи капав мотор , вървежа в пъти повечеПунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
uBoy написа:Мотора на JacK`DanielS e в моя кош това, което исках едно време когато бях с 1,1то беше като теб просто малко повече да върви,но избщо не намерих евтино решение. Изнервих се и купих двигателя от него След неговите доработки карам това -> http://vbox7.com/play:2d215e86b9 0-100 малко под 10с, може би 9.8 разхода ми е същия, като онзи капав мотор , вървежа в пъти повечеchri$
Коментар
-
Колеги искам да сменя цвета на колата, но с фолио. Може ли да ми кажете място някъде в София или Враца, където се занимават с това и си вършат добре работата? Искам да направя колата оранжев мат(Lamborghini orange) с черен мат таван. Искам да затъмня фаровете и стоповете, както и всички стъкла, и да е легално :D!.. Моля някой навътре в тия неща да ме светне къде, как и какво трябва да направя.chri$
Коментар
-
chrissko3 написа:Колеги искам да сменя цвета на колата, но с фолио. Може ли да ми кажете място някъде в София или Враца, където се занимават с това и си вършат добре работата? Искам да направя колата оранжев мат(Lamborghini orange) с черен мат таван. Искам да затъмня фаровете и стоповете, както и всички стъкла, и да е легално :D!.. Моля някой навътре в тия неща да ме светне къде, как и какво трябва да направя.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:chrissko3 написа:Колеги искам да сменя цвета на колата, но с фолио. Може ли да ми кажете място някъде в София или Враца, където се занимават с това и си вършат добре работата? Искам да направя колата оранжев мат(Lamborghini orange) с черен мат таван. Искам да затъмня фаровете и стоповете, както и всички стъкла, и да е легално :D!.. Моля някой навътре в тия неща да ме светне къде, как и какво трябва да направя.chri$
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар