Здравейте, колеги! Както някои от вас знаят спрях фиатката от продажба и сега съм се заел с малко промени по нея. Решил съм да направя сам възможно най много неща и за това малко помощ от вас няма да ми е излишна. Дотук съм сменил аудио системата изцяло, джантите са вече черен мат, спирачните апарати са червени, всяка лампичка е LED, фаровете са б-ксенон, Led ленти с габаритите.. правих тестове преди няколко дни с нови настроики на компютъра, спортен филтър(оригинален филтър за този двигател), малко добавки към горивото и още няколко дреболии, и времето от 0-100 от 14сек го засякохме на почти 9. Тези дни ще се затъмнят всички стъкла.. по нататък и фаровете. Следващите модификации, за които имам нужда от вашата помощ са: смяна на задни спирачки с дискови, махане на катализатор, изкарване на 2 кюнеца отзад.. Решил съм да сменя клапана, които вкарва въздуха с 4.5 сантиметров. Някои, ако го е направил моля да ми сподели впечатленията си. Намислил съм да направя също цялата кола 4ерен, карбонов мат с фолио и, ако някои знае колко е издръжливо това нещо също моля да ми сподели. Благодаря, колеги и приемам всякакви съвети. Клиповете с 0-60, 0-100 ще се опитам да ги кача тези дни, както и някои снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг Punto mk2b
Collapse
X
-
didich написа:С какъв мотор е фиата колега ??Ако боядисаш и брониите в цвета на купето ще стане още по добреchri$
Коментар
-
Re: Тунинг Punto mk2b
chrissko3 написа:Здравейте, колеги! Както някои от вас знаят спрях фиатката от продажба и сега съм се заел с малко промени по нея. Решил съм да направя сам възможно най много неща и за това малко помощ от вас няма да ми е излишна. Дотук съм сменил аудио системата изцяло, джантите са вече черен мат, спирачните апарати са червени, всяка лампичка е LED, фаровете са б-ксенон, Led ленти с габаритите.. правих тестове преди няколко дни с нови настроики на компютъра, спортен филтър(оригинален филтър за този двигател), малко добавки към горивото и още няколко дреболии, и времето от 0-100 от 14сек го засякохме на почти 9. Тези дни ще се затъмнят всички стъкла.. по нататък и фаровете. Следващите модификации, за които имам нужда от вашата помощ са: смяна на задни спирачки с дискови, махане на катализатор, изкарване на 2 кюнеца отзад.. Решил съм да сменя клапана, които вкарва въздуха с 4.5 сантиметров. Някои, ако го е направил моля да ми сподели впечатленията си. Намислил съм да направя също цялата кола 4ерен, карбонов мат с фолио и, ако някои знае колко е издръжливо това нещо също моля да ми сподели. Благодаря, колеги и приемам всякакви съвети. Клиповете с 0-60, 0-100 ще се опитам да ги кача тези дни, както и някои снимки.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Споделям мнението на колегата mr_none, като каза, че си правил настройки по компа, първоначлано си помислих, че си с мотор 1,9 JTD и сте сложили чип, при турбо моторите има ефект със слагането на чип, но пак няма как да паднеш от 14 на 9 сек. от 0-100км/ч както казваш в първия пост, не ми се влиза в спорове, но за да свалиш на кола от 0-100км/ч 5 секунди си трябва сериозна подготовка не само на мотора ами и на цялата кола. Само за справка на пунто ХГТ му дават 8,6 сек. от 0-100, значи за да правиш 9 сек. от 0-100км/ч трябва да си да кажем едни 120-130к.с. От мотор 1,2 8V 60к.с. за да го вдигнеш на 120-130к.с. си трябва яко надуване и турбина, в атмосферен вариант просто ми се струва невъзможноpunto HGT
Коментар
-
Колеги клиповете ги има и можете да видите.. за сега са ми само във facebook профила "Kristiqn Petkov".. ако имате профили там намерете ме и вижте как са засичани . Дроселовата клапа е 45мм(4.5см.), ако не беше и по-голяма. Един пич от англия я е сложил и е споделил малко информация и впечатления, и именно неговото пунто, със същия двигател като моя, е достигнало 93 коня, без турбина. При сменяване на дроселовата клапа с по голяма и нови настройки на компа с нея, нещата стават малко по различни . С турбина максималното, което може да се достигне е 130тина коня. Поровил съм се за информация преди да се консултирам с вас и съм пробвал туй-онуй, и мога да ви убедя, че не говоря фантасмагории . Колата е много лека и пъргава, както знаете и тези резултати не са невъзможни.chri$
Коментар
-
chrissko3 написа:Колеги клиповете ги има и можете да видите.. за сега са ми само във facebook профила "Kristiqn Petkov".. ако имате профили там намерете ме и вижте как са засичани . Дроселовата клапа е 45мм(4.5см.), ако не беше и по-голяма. Един пич от англия я е сложил и е споделил малко информация и впечатления, и именно неговото пунто, със същия двигател като моя, е достигнало 93 коня, без турбина. При сменяване на дроселовата клапа с по голяма и нови настройки на компа с нея, нещата стават малко по различни . С турбина максималното, което може да се достигне е 130тина коня. Поровил съм се за информация преди да се консултирам с вас и съм пробвал туй-онуй, и мога да ви убедя, че не говоря фантасмагории . Колата е много лека и пъргава, както знаете и тези резултати не са невъзможни.punto HGT
Коментар
-
didich написа:chrissko3 написа:Колеги клиповете ги има и можете да видите.. за сега са ми само във facebook профила "Kristiqn Petkov".. ако имате профили там намерете ме и вижте как са засичани . Дроселовата клапа е 45мм(4.5см.), ако не беше и по-голяма. Един пич от англия я е сложил и е споделил малко информация и впечатления, и именно неговото пунто, със същия двигател като моя, е достигнало 93 коня, без турбина. При сменяване на дроселовата клапа с по голяма и нови настройки на компа с нея, нещата стават малко по различни . С турбина максималното, което може да се достигне е 130тина коня. Поровил съм се за информация преди да се консултирам с вас и съм пробвал туй-онуй, и мога да ви убедя, че не говоря фантасмагории . Колата е много лека и пъргава, както знаете и тези резултати не са невъзможни.chri$
Коментар
-
http://www.facebook.com/photo.php?v=474882739197065 0-100http://www.facebook.com/photo.php?v=474883642530308 0-60chri$
Коментар
-
Определено добре са набира за 1,2 8V двигател и е далеч от стоковия вървеж, но ако се загледаш в клипчето и неговото времетраене се вижда, че почваш да ускоряваш от около 2-3-та секунда и стигането ти до 100км/ч приключва на около 13-тата секунда, тоест колата ако заключа от клипчето от 0-100км/ч е около 10-11 секунди, което пак казвам за тоя двигател е повече от добре при положение, че в сток е около 13-14 сек. 0-100км/ч явно и олекотяването си е казало своето, все пак 50кг са си тежест, особенно за малък мотор с молко нютони като 1,2 8V, поздравленияpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Определено добре са набира за 1,2 8V двигател и е далеч от стоковия вървеж, но ако се загледаш в клипчето и неговото времетраене се вижда, че почваш да ускоряваш от около 2-3-та секунда и стигането ти до 100км/ч приключва на около 13-тата секунда, тоест колата ако заключа от клипчето от 0-100км/ч е около 10-11 секунди, което пак казвам за тоя двигател е повече от добре при положение, че в сток е около 13-14 сек. 0-100км/ч явно и олекотяването си е казало своето, все пак 50кг са си тежест, особенно за малък мотор с молко нютони като 1,2 8V, поздравленияchri$
Коментар
-
Я кажи какво е онова гориво и добавка дето я сипваш.Я ми обуснета що като се сложи по голям дросел, почва да върви повече? Щото смуче повече въздух и образува по голяма горивна смес ли?Първо правило при тунинг на бнезинов двигател - "за да върви, трябва да гори" което значи и помпа и дюзи, малко по големиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар