Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво и възможности за радикална промяна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    xctr написа:
    Самите шенкели на 5ка по дебели ли са горе и защо трябва да задължително такъв? Имам познати майстори дето са го правили това на няколко пъти на други коли. Ще разпитам за точна цена на цялата тая операция и ще я напиша. Има някой хора който летят в небето с цените на труда!
    На око изглеждат значително по-дебели. Инак му трябва защото не вярвам да иска да спира 150 коня с невентилиран диск с малък диаметър. Отделно незнам дали ще паснат полуоските от петака като брой шлици.
    Ако е по-дебел горе ще трябва и амортесьори а относно защо трябва да е задължително такъв имах предвид защо задължително трябва да е 5так като двигател. Иначе спирачки ще трябват поне 284 вентилирани!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #17
      xctr написа:
      Airfan написа:
      xctr написа:
      Самите шенкели на 5ка по дебели ли са горе и защо трябва да задължително такъв? Имам познати майстори дето са го правили това на няколко пъти на други коли. Ще разпитам за точна цена на цялата тая операция и ще я напиша. Има някой хора който летят в небето с цените на труда!
      На око изглеждат значително по-дебели. Инак му трябва защото не вярвам да иска да спира 150 коня с невентилиран диск с малък диаметър. Отделно незнам дали ще паснат полуоските от петака като брой шлици.
      Ако е по-дебел горе ще трябва и амортесьори а относно защо трябва да е задължително такъв имах предвид защо задължително трябва да е 5так като двигател. Иначе спирачки ще трябват поне 284 вентилирани!
      Съгласих се

      Коментар


        #18
        Амортесьорите може и да не ги сменяш защото полуоските ставам и на малките шенкели ,а спирачните апарати от 20в се слагат без проблем на твоите шенкели без да се преправя ,в смисъл ти трябва мотор,скорости,инсталация,комп,ключалка с ключ,конзола с педали и двете помпи защото хгт-то е с хидравличен саеденител и задните носачи с дисковете.Моето мнение е че няма смисъл по добре да си вземеш готово хгт и което е по добрия варянт или ако ще сменяш мотора направо търси 16в или 20в турбо защото занимавката в общи линии е една и съща разликата при турбо моторя е че трябвав да смениш тунела на скоростния механизъм с жила
        Fiat Bravo 16VT Project

        Коментар

        Working...
        X