Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво и възможности за радикална промяна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво и възможности за радикална промяна

    Здравейте, нов съм във форума, но пък за малкото време откакто имам Фиатче съм станал нещо като фанатик. Карам Браво от 2000 с 1.2 мотор и понеже както се досещате не става за много освен да се возя до магазина и обратно, имам желанието да направя нещо радикално с него. Въпросите ми са следните:1. Кой е възможно най-големия и мощен двигател, който мога да натикам в колата? - (чета за двигател от Купе 2.0 16 или 20v, но тъй като още прохождаш в техническо отношение с колите и се интересувам събира ли се по принцип?)2. Възможно ли е да се сложи и двигател от друга марка?2. Колко горе-долу излиза цялата тази операция като цена, като естествено се има в предвид, че трябва да се преработват още страшно много неща по двигателя, около него, по самата каросерия и прочие? (точно какво ще се прави ще мисля след като намеря двигател от някой донор).Със сигурност изглеждам странен и несериозен, но това в последно време ми се е превърнало във фикс идея и съм се вманиачил. Ще съм благодарен ако помогнете с тези ми въпроси, пък оттам нататък най-вероятно тепърва ще ви тормозя с досадни питанки

    #2
    Значително по-евтино ще ти легне да продадеш колата и да си вземеш оригинално произведена с двулитровия мотор.

    Коментар


      #3
      За около 2000лв може да си вземеш читав петак.Твойто да стане читав петак,ще струва доста повече.
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        Е колко пък повече бе колеги?!Да намери някакъв мотор + полуоски, шенкели, спирачки и прехърлянето ще е около 300 лв. Вече зависи от самия мотор който ще се взима, колко пари ще се дадат за него.После от неговите си части може да избие някви пари и се връзват нещата. Друг е въпроса ако трябва да се направи както си трябва и всичко да мине през ревизия преди да бъде качено.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Аз подкрепям колегата Airfan.Поне така мисля и аз.
          първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
          Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
          Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена

          Коментар


            #6
            И да се обосновя. За да монтираш друг двигател, особено най-мощния пет -цилиндров агрегат, трябва да смениш - двигател, скоростна кутия, полуоски, шенкел, носачи, амортисьори, тампони на макферсън, спирачни апарати, спирачни дискове и накладки, компютър, електроинсталация, вероятно и жила за скорости, педала за съединителя и помпите му, спирачната помпа. До тук са ти повече пари от колкото струва една нова кола.

            Коментар


              #7
              Да така е, само амортесьорите може да се пропуснат стига да има читави такива.Но ако се вземе всичко това от една кола (евентуално с някакъв проблем) няма да излезе толкова много. Въпрос на договорка.А цените на услигите се намалиха драстично и не са вече като преди 2 години! Друг е въпроса дали самата кола която притежаваш си заслужава тази модификация!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Колега не, че искам да те разубеждавам или нещо друго, но тоя 5 цилиндров мотор не е тва за което го смятаме всички, не си оправдава нито конете нито цилиндрите.
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #9
                  xctr написа:
                  Е колко пък повече бе колеги?!Да намери някакъв мотор + кутия, полуоски, шенкели, спирачки, табло, инсталация и прехърлянето ще е около 300 лв. Вече зависи от самия мотор който ще се взима, колко пари ще се дадат за него.После от неговите си части може да избие някви пари и се връзват нещата. Друг е въпроса ако трябва да се направи както си трябва и всичко да мине през ревизия преди да бъде качено.
                  Бате, ти за 300 фащаш ли се да го напраиш това? Ако - да ща имам предвид на следващия ми проект. Аз даже и щи показвам кое как стаа! От тебе само бач-а и ти плащам 300 лв.Джими, края на август ще слизам към Приморско! Пътя ми е през Бургас и щи пиша да се видим, щи дам да покараш, мое да попремерим с нещо и може и да проумееш някои неща за 20 V-то.Към автора на темата-продай си сегашното Браво и си купи ХГТ, ако ти се кара Браво. 20 V-то е добър мотор и с малко помощ се отплаща подобаващо!
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    #10
                    Амортисьорите не могат да се пропуснат, тъй като не пасват на други шенкели.

                    Коментар


                      #11
                      Самите шенкели на 5ка по дебели ли са горе и защо трябва да задължително такъв? Имам познати майстори дето са го правили това на няколко пъти на други коли. Ще разпитам за точна цена на цялата тая операция и ще я напиша. Има някой хора който летят в небето с цените на труда!
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        Изключително съм благодарен за проявената активност и обоснованите отговори. Така или иначе съм все още на етап събиране на информация и доста ми помогнахте. Дойде ли време да се прави нещо по колата, ще ставам много активен тук, пък ако верно се окаже по-културно да се вземе директно нова кола само може да се похваля с придобивката

                        Коментар


                          #13
                          didko91 написа:
                          Дойде ли време да се прави нещо по колата, ще ставам много активен тук,....
                          Междувременно, ето ти нещо за надъхване -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E1%F0%E0%E2%EE
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            #14
                            xctr написа:
                            Самите шенкели на 5ка по дебели ли са горе и защо трябва да задължително такъв? Имам познати майстори дето са го правили това на няколко пъти на други коли. Ще разпитам за точна цена на цялата тая операция и ще я напиша. Има някой хора който летят в небето с цените на труда!
                            На око изглеждат значително по-дебели. Инак му трябва защото не вярвам да иска да спира 150 коня с невентилиран диск с малък диаметър. Отделно незнам дали ще паснат полуоските от петака като брой шлици.

                            Коментар


                              #15
                              А защо вместо петак не забиеш 16В туин спарк от алфа
                              Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                              Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                              Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                              Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                              Коментар

                              Working...
                              X