Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЧИП за БРАВО-къде,мнения,препоръки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    WhitePower написа:
    а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
    Е то като ще е така направо нещо 2.5 битурбо с шест цилиндъра производство 86- та. Бързаш с рейсърската еволуюция
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      WhitePower написа:
      а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
      Аз ако имах възможност да вляза в този филм със смяна на мотора бих предпочел нещо, което го има в изобилие в която и морга да влезеш, защото тия турбо мотори на фиат трудно се намират, примерно нещо от ВАГ групата 1,8Т - 150к.с., там вече едно чипче и ставаш 180к.с. и си пей сърце
      punto HGT

      Коментар


        #18
        S_BANKOV написа:
        WhitePower написа:
        а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
        Е то като ще е така направо нещо 2.5 битурбо с шест цилиндъра производство 86- та. Бързаш с рейсърската еволуюция
        все пак да бъдем реалисти едното пасва в коша а другото не толкова лесно ние тука в пунтарите навираме 2.0 16В камо ли браво дето е поширочко
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          S_BANKOV написа:
          WhitePower написа:
          а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
          Е то като ще е така направо нещо 2.5 битурбо с шест цилиндъра производство 86- та. Бързаш с рейсърската еволуюция
          и става едно наникъде, да се чудиш само после
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #20
            didich написа:
            защото тия турбо мотори на фиат трудно се намират, примерно нещо от ВАГ групата 1,8Т - 150к.с., там вече едно чипче и ставаш 180к.с. и си пей сърце
            Така изглежда от твоята камбанария......180 коня и пей сърце......и идея си нямаш колко бързо омръзват тия 180 коня, и как ти се заисква нещо дено да е поне 250......после изведнъж решаваш че няма да е никак зле да усетиш как рипат едни 300 - 320 коня......И никога не стигат.......мислиш си че 180 ще са ти достатъчни, но само така си мислиш.....
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              #21
              ФЕРАРИСТ написа:
              didich написа:
              защото тия турбо мотори на фиат трудно се намират, примерно нещо от ВАГ групата 1,8Т - 150к.с., там вече едно чипче и ставаш 180к.с. и си пей сърце
              Така изглежда от твоята камбанария......180 коня и пей сърце......и идея си нямаш колко бързо омръзват тия 180 коня, и как ти се заисква нещо дено да е поне 250......после изведнъж решаваш че няма да е никак зле да усетиш как рипат едни 300 - 320 коня......И никога не стигат.......мислиш си че 180 ще са ти достатъчни, но само така си мислиш.....
              Със сигурност няма да са достатъчни, защото аз в момента съм на 131 к.с. и за това явно си мечтая да съм на 180 к.с.Тънката мисъл ми беше, че чаркове от ВАГ групата БОЛ, докато 2,0 16VT и 2,0 20VT все по трудна работа, а и като гледах на Радомир на драга оная Ямболската А3-ка с 1,8Т как резна 10,8/402м и ми се прищя още повече, ама пари няма, а и отделно че няма и кой да ми ойдиса на акъла
              punto HGT

              Коментар


                #22
                ici написа:
                S_BANKOV написа:
                WhitePower написа:
                а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
                Е то като ще е така направо нещо 2.5 битурбо с шест цилиндъра производство 86- та. Бързаш с рейсърската еволуюция
                и става едно наникъде, да се чудиш само после
                Е какво му е наникъде, трябва ти само флекс, ламарита, електрожен, и една седмица свободно време.За колко време се прави един тунел,после слагаш и едни хубави скорости с шпер и си готов за пистата.пп А оная Ямболската А3-ка не я гледай, тя не е правена от бол частите дето се продават по форумите.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  didich написа:
                  оная Ямболската А3-ка с 1,8Т как резна 10,8/402м и ми се прищя още повече, ама пари няма, а и отделно че няма и кой да ми ойдиса на акъла
                  Тая кола има вложени над 10 бона само в трансмисия :D , тъй че времето дет даде не е само от мотор 1,8Т, който мое го вземеш от всяка морга и да го засилиш на 600+ коня

                  Коментар


                    #24
                    Ей ама Вие ми взимате много навътре думите, естествено, че по моргите не се продават мотори по 600+ коня и цялата необходима периферия покрай тях и че са хвърлени много пари за нови части за да стане тоя мотор толко силен, не съм кон с капаци, пак казвам тънката мисъл ми беше, че ги има в изобилие, тунинг частите също и човек ако има пари и 5000к.с. може да си я направи. База за сравнение като наличност няма да правя спрямо двулитровите турбо двигатели на фиат, то няма и смисъл.За съжаление на последния драг, на който бях италианки имаше само на паркинга, а коли на пистата с 1,8Т не липсваха Сори, че разводнихме темата на колегата, но все пак ако успее да чипоса бравото нека да пише как е, до сега не съм прочел един да се похвали след като е сложил чип на атмосферка от отбора на фиат как е хавата
                    punto HGT

                    Коментар


                      #25
                      didich написа:
                      Ей ама Вие ми взимате много навътре думите, естествено, че по моргите не се продават мотори по 600+ коня и цялата необходима периферия покрай тяx
                      пак не следиш внимателно http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsима и по моргите
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #26
                        WhitePower написа:
                        didich написа:
                        Ей ама Вие ми взимате много навътре думите, естествено, че по моргите не се продават мотори по 600+ коня и цялата необходима периферия покрай тяx
                        пак не следиш внимателно http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsима и по моргите
                        тоя ще пасне идеално в бравото, даже няма да има смисъл след това да го засилва, че като гледам си е достатъчно силен
                        punto HGT

                        Коментар


                          #27
                          тунинг

                          Само да вметна че това А3 от Кондофреи е поне 2.0 да не кажем и 2.1 литра.........

                          Коментар


                            #28
                            S_BANKOV написа:
                            ici написа:
                            S_BANKOV написа:
                            WhitePower написа:
                            а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
                            Е то като ще е така направо нещо 2.5 битурбо с шест цилиндъра производство 86- та. Бързаш с рейсърската еволуюция
                            и става едно наникъде, да се чудиш само после
                            Е какво му е наникъде, трябва ти само флекс, ламарита, електрожен, и една седмица свободно време.За колко време се прави един тунел,после слагаш и едни хубави скорости с шпер и си готов за пистата.пп А оная Ямболската А3-ка не я гледай, тя не е правена от бол частите дето се продават по форумите.
                            предполагам за мотора на Мазерати битурбо говориш, значи всичко което е на ризи в алуминиев блок е кекаво за тунинг, първо трябва да се хвъли една чанта пари да се уякчи блока и чак след това да се действа нататък.Истината за силовия тунинг е чугунения блок, дори и той се нуждае от вкоравяване при коне над 800 да речем, но там е лесно, забърква се едно разтворче и се лее бетоня А иначе части за силов тунинг има както за ваг, така и за фиат/ланчовите турбо мотори на все подобни цени.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар

                            Working...
                            X