Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЧИП за БРАВО-къде,мнения,препоръки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЧИП за БРАВО-къде,мнения,препоръки

    Темата вероятно е банална и дискотирана и дъфкана много пъти,но ми се иска да видя нови мнения т.к вероятно има колеги които скоро са правили тези гимнастики като-грнерации,филтри,чип и др.Интересува ме къде е най-надежден чип тунинга за бензинов двигател на Браво 1.8 GT (Марея 1.8 и Брава 1..И малко повече инфо към тези които вече са го направили,като доволни ли са ,колко им е струвало ,разход на гориво при нормален преход и при обортомера в червена зона,струва ли си инвестицията,запазват ли ти старите данни при случай на дефект (записват ли данните на диск,или на някакво дуго устройство) и т.н.Бравото ми вече има генерация и панелен KN филтър.За това правя темата за да разбера дали да довърша веригата от компоненти с поставянето на чип.Поздрави

    #2
    Re: ЧИП за БРАВО-къде,мнения,препоръки

    teobonev написа:
    Темата вероятно е банална и дискотирана и дъфкана много пъти,но ми се иска да видя нови мнения т.к вероятно има колеги които скоро са правили тези гимнастики като-грнерации,филтри,чип и др.Интересува ме къде е най-надежден чип тунинга за бензинов двигател на Браво 1.8 GT (Марея 1.8 и Брава 1..И малко повече инфо към тези които вече са го направили,като доволни ли са ,колко им е струвало ,разход на гориво при нормален преход и при обортомера в червена зона,струва ли си инвестицията,запазват ли ти старите данни при случай на дефект (записват ли данните на диск,или на някакво дуго устройство) и т.н.Бравото ми вече има генерация и панелен KN филтър.За това правя темата за да разбера дали да довърша веригата от компоненти с поставянето на чип.Поздрави
    ти не си ли с хитачи
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      За момента нямам представа с какъв компютър съм. извън страната съм,за да проверя и да дам повече инфо относно ЕКУ-то.кои ЕКУ-та са по податливи и предпочитани на чипосване?чел съм много твои мнения и и знам че си на ТИ със силовия тунинг.някакви препоръки от твоя страна

      Коментар


        #4
        ако си с хитачи , забрави , по мое мнение парите за атмосферен тунинг за просто хвърлени на вятъра рано или късно всеки стига до този извод парите са много а ефекта е минимален
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          WhitePower написа:
          ако си с хитачи , забрави , по мое мнение парите за атмосферен тунинг за просто хвърлени на вятъра рано или късно всеки стига до този извод парите са много а ефекта е минимален
          Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

          Коментар


            #6
            Точно с Hitachi са тези мотори. А относно има или няма смисъл в атмосферния тунинг - кефът няма цена
            Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
            Punto GT 1.4 Turbo '99
            Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

            Коментар


              #7
              thecleaner написа:
              WhitePower написа:
              ако си с хитачи , забрави , по мое мнение парите за атмосферен тунинг за просто хвърлени на вятъра рано или късно всеки стига до този извод парите са много а ефекта е минимален
              Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.
              Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начинпарите за атмосферен тунинг за просто хвърлени на вятъра рано или късно всеки стига до този извод
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                #8
                единсвения начин да се тунингова атмосферна кола е Флекс тунинг олекотяваш до безобразие
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  нали кефа цена нямаше, или се бъркам....с мерак и пари всичко става!!!


                  https://i.chzbgr.com/maxW500/6144930304/hE17A1FD6/

                  Коментар


                    #10
                    За момента все още няма коментар от някой който да е чипосал Бравото,Бравата или Мареята си.интересувам се от инфо,на практика какво се получава и резултати.то се знае че резултата е минимален няма и 10% за атмосферка.просто ми се иска да подбутна малко Бравото в ниските.

                    Коментар


                      #11
                      teobonev написа:
                      За момента все още няма коментар от някой който да е чипосал Бравото,Бравата или Мареята си.интересувам се от инфо,на практика какво се получава и резултати.то се знае че резултата е минимален няма и 10% за атмосферка.просто ми се иска да подбутна малко Бравото в ниските.
                      Звучиш ми за механичен компресор
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #12
                        до колкото знам хитачитата не ги правят никъде или почти никъде
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          teobonev написа:
                          ....просто ми се иска да подбутна малко Бравото в ниските.
                          Даже и да успееш да го чипосаш от чипа евентуално би усетил ефект във високите обороти, в ниските едва ли ще има разлика.Питай тук http://www.digitaltuning.bg/, гледам че в каталога го няма твоя модел, но когато аз се обаждах за пунтото ми казаха, че хитачито го лъжат с някаква джаджа, която се връзва към ЕКУ-то, съответно ми казаха че могат да ти предложат услуга мерене преди и след чипа на дино, но това ще ти струва още по спомен 80лв. на мерене или общо + 160лв. Специално за мен да дадеш + 500лв за нещо дето може и да не усетиш във високите обороти е меко казано безмислено.Отделно съм ходил и при човек на "brezel", който се занимава само с чипосване и ми каза, че няма абсолютно никакъв смисъл да се слага чип.Има файда, ако си направил доста промени по самия мотор, напр. валове, сгъстяване и преработка на цялата глава, по големи клапани, цялостна изпускателна система, всмукателна система и т.н., но след слагането на друга електроника, че с тия хитачита нищо не става и като драснеш чертата накрая ще видиш, че за тия пари, които си дал да вдигнеш 20-30к.с. си могъл да си турбинираш мотора, където конете са доста повече
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            Да си чипосаш Бравото, което е 1.8 е малко трудно, не си казал коя година е мотора ама и да е преди 98-ма все тая в общи линии. Най лекия вариант за тунинг на тоя мотор е следния. вземаш глава, картер и еку, от купе 1.8 и ги монтираш на мястото на твоитепортваш глава, слагаш тръбен колектор и малко пипаш генерацията /в смисъл изтърбушваш катализатора/ отнемаш 1см от маховика и си с расова бегачка приблизително 130коня. а още по евтиния вариант е да си купиш купе 1.8 готово сглобено и даси го караш ако си фен на тоя мотор.Най интересното е защо могат да чипосат лодката а другите не могат
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X