Здравейте мисля че знаете колата купих я от колега от форума. Колата я взех в това състояние. Започнах да разглобявам колата от вътре да слагам велур и алкантар по таблото и корите.Направих няколко старта с олекотено купе купе и мотора умря отидох при Чичо Доктор Орлин и ме зарадва с изгоряло първо бутало.Ето малко снимки Днес почнах с разглобяване на мотора ще кача снимки по късно все още се чудя дали да правя 1.4 турбо мотора или на мина на по скъпия варянт 2.0 16в турбо все пак ми се иска още и още но все пак сме в криза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto GT from Dragostinov
Collapse
X
-
leandro написа:тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
Коментар
-
то не е като да боднеш2.0 16 в типо или д 155 ца или ...тука коша е малък и нищо не идва както си трябва , за всичко се иска много преправяне демек , парииа с пари и баба знаеда не казвам че се реже предницата за да се удължи малко щоо няма място за перкитеама то не било само едно бутало ) гледам на 4 бутало много добре измито 2 ро с дупка ми се виждаPower Under Pressure
Коментар
-
leandro написа:тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
RASTIL написа:leandro написа:тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:RASTIL написа:leandro написа:тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
Коментар
-
изцяло си прав , нагоре нещата са много различни пунтото е светофарен бегач , за пунто с 2.0.16 в над 200 не искам и да си помислям , камо ли да карам и да се возя , говоря от отпит и има вече факти в форума какво се случва с тежка предница и лека задница + висока скорост = смърт , колата става неуправляема с този баланстака че тука нещата седят така - за какво ще се ползва колата - за драг или за скорост , за писта , завой .......както му се вика ако трябва да подготвя моята кола за писта ми трябват поне още 2000 леваНе ме разбирайте погрешно , много уважама 2.0 16 или 2.0 20в но не в това купенце тип консервена кутияPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар