Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

джанти 17 на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nsn написа:
    Банков с това помпане на 2.8 важи същото за проблема с бъбреците
    аз ги излекувах още с монтажа на конито
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Карам купето 2 лета вече с 205/40/17 напомпани на 3.0 и до сега не съм кривил джанта, но трудно се пазят.
      Fiat Coupe 16V Turbo

      Коментар


        #18
        didich написа:
        Kotseto написа:
        От 3 години карам с 17 (пак от Стило с 5 спици) с гуми 205/40/17 и ги хвърлям за 1 сезон... Първата по-сериозна дупка и балон... Вече се отказах да давам пари гъзария и съм прибрал гумите и слагам 225/45/17 да ми е мирна главата...
        Колега на колко атмосфери ги караш ?Мойте ги помпам на 2,5 и досега при среща с дупка не съм имал проблем с балони по гумите, ако ги караш по меки си заминават, а на тоя размер гумите излизат колкото едни джанти
        На 2.2 ги помпя... Никога не съм се сещал да ги помпя повече...

        Коментар


          #19
          Колкото е по ниска една гума за да я опазиш по добре ги карай по напомпани и трябва много пазене по дупките, но пък гумата ако не подаде, подава джантата, общо взето не сме за ниски гуми с тия първокласни пътища за съжаление.Много пъти съм се замислял да минавам на 16" с гуми 205/45, които не са толко високи, но пък са по добре от 205/40
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Аз в момента карам със 195/45/15 и не съм кривил нито гума нито джанта,но ги пазя доста.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #21
              Аз съм с 17" J8 на Бравото .. отпред 215/40 отзад 225/40 и пружини Osrav.. от към возия е много добре (друса си) Отпред ми опира в подкалниците от външната страна но вече се изжули и няма мн ядове ... а ръбовете на калниците съм ги обарнал наватре максимално и не закача там никаде. За разхода .... последното засичане от днес е 13.4 смесен разход.. във вървежа намирам малка разлика .. но пък старта на първа е по-добър ... няма да се окопавам вече :D
              Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
              Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
              Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
              Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

              Коментар


                #22
                колега на браво 1.8 съм карал с твоите пружини и 17 205 /40 и на голяма неравност предните опират леко а задните трябва да изкривиш или да изрежеш ръба на самата вежда на калника ръба които е обърнат на вътре но на 1.6 маи ще му тежат 17 цола иначе визията е страшна имаш 1 см между калника и гумата

                Коментар


                  #23
                  mehanoveca написа:
                  колега на браво 1.8 съм карал с твоите пружини и 17 205 /40 и на голяма неравност предните опират леко а задните трябва да изкривиш или да изрежеш ръба на самата вежда на калника ръба които е обърнат на вътре но на 1.6 маи ще му тежат 17 цола иначе визията е страшна имаш 1 см между калника и гумата
                  Колега от джанта до джанта има много голяма разлика в тежеста, има ги по 8-10кг.(разглобяеми) има ги и по 15кг.(цели), така че не можеш да съдиш по това на кой двигател какво ще му тежи
                  Polishig Wheels

                  Коментар


                    #24
                    Само да вмъкна, че гледах филмче по Discovery за ефекта от налягането в гумите. Измерения спирачен път при правилно налягане в гумите се различаваше доста от малко напомпаните и пренапомпани гуми, което лично мен ме остави доста замислен!
                    Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                    Коментар

                    Working...
                    X