Схемата е почти готова.Трябва да изключа ЕЦУ-то. Трябва ли първо да откача акумулатора при изгасена кола?Какви са рисковете ако изведа кабелче за показания от ламбда сондата? Дали ще и прецакам показанията?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Измерване на ламбда показанията.
Collapse
X
-
схема
тая схема нещо не ми хареса и пробвах една подобна извадил съм едно кабелче от сондата /лилавото / и захранване от 12V на акумолатора с ширмован кабел и на платката в купето става идеално /сложена в кутия/ но имам едни тримерчета и те трябва да се сменят с точни съпротиврения иначе се смущава платката е много чувствителна дори като пипаш реагира от статичното електричество .
Коментар
-
Re: схема
kluchar написа:тая схема нещо не ми хареса и пробвах една подобна извадил съм едно кабелче от сондата /лилавото / и захранване от 12V на акумолатора с ширмован кабел и на платката в купето става идеално /сложена в кутия/ но имам едни тримерчета и те трябва да се сменят с точни съпротиврения иначе се смущава платката е много чувствителна дори като пипаш реагира от статичното електричество .Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ш*бан дъжд! До сега да бях монтирал всичко.Вижте какво намерих в нетаhttp://www.autoelectric.ru/tuning/alfometr/alfometr.htmСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Малко да посъживя тематаСнимах с телефона какво показва работещия сонда тестерhttp://geshabeli.data.bg/Sonda%20Tester.3gpЕто и плеърче за тези които нямат инсталираноhttp://xtremal.data.bg/Software/Noki...изирано е с ширмован кабел до ЕКУ-то, с 2 червени диода, които да означават бедна смес и два жълти за прекалено богата. По средата е с 6 зелени диода. Интересно е че показанията се движат в нормалното, само че като подам много газ от първа, понякога светва прекалено богата смес. При запалване на двигателя, независимо от температурата му има показания, но те са до петия диод, без да пулсира. Като загрее над 3-та чертичка по разграфяването на километража започват пулсациите.Има пикове на около 1 секунда. Това, което виждате е при двигател не на скорост. Когато е на скорост не е много по-различно. Струва ми се че един път показва бедна смес-един път-по-богата и бързо се сменят. Това не ми изглежда да е равносилно на графиката в аутодата.Преди да сложа тестера, показанията като пик бяха 0.67В. и на толкова си седят докато не загрее колата. Като загрее пак не стига до повече. Предполагам ако тръгне да дърпа въздух или нещо такова ще се променят.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар